Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Avreise skjer fra Bekkestua Bussterminal en gang mellom 08:00 og 09:00, Søndag. Nøyaktig tidspunkt vil bli annonsert på disse sider. Prisen vil ligge på kr 300,- ved nok påmeldte. Betaling skjer ved påstigning på bussen. Kampstart kl 16:00.

Ring Fridtjof på 454 38 223 for påmelding.

For de som synes det er litt lenge å sitte 5 timer på buss for så å reise samme veien tilbake samme dagen, kan vi nevne at Kjøbmandsgaarden Hotel kan tilby overnatting fra Lør-søn for kr 750 i dobbeltrom inkl frokost og 550,- for enkeltrom. Da kan dere gå på stampuben til makrelstimen og varme opp skikkelig før kampen på søndagen.

www.kjobmandsgaarden.no

Tlf 38261276/90540609

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg forventer å se folk som StabækLars, Atleten, Markus, Elaang, @ringo, AndersBD, gsk, Freak Magnet, PerS, Pjalle Nøtt, Klodrik, sigurdlk, kjakan, Bendix, reader, $uperTerje.

(Nå kommer det sikkert en drøss med unnskyldninger om at det ikke passer osv...)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med hvis StabækLars, Markus, Elaang, @ringo, AndersBD, gsk, Freak Magnet, PerS, Pjalle Nøtt, Klodrik, sigurdlk, kjakan, Bendix, reader og $uperTerje blir med. Gutter, ikke kom med dumme unnskyldninger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av dårlige unnskyldninger er det nok jeg som har den dårligste. Er i Ulsteinvik da og ser Hødd-Alta. Regner da med å snappe opp en del unyttig informasjon om disse lagene.

Dette mest av praktiske årsaker, ikke at bare at det var en laaang og hyggelig busstur til Ulsteinvik sist.

Hadde ellers planlagt å være med.

Tar det forresten som en stor ære at Atleten nå ikke blir med siden jeg ikke kan.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med hvis StabækLars, atleten, Elaang, @ringo, AndersBD, gsk, Freak Magnet, PerS, Pjalle Nøtt, Klodrik, sigurdlk, kjakan, Bendix, reader og $uperTerje blir med. Gutter, ikke kom med dumme unnskyldninger.

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg forventer å se folk som StabækLars, Atleten, Markus, Elaang, @ringo, AndersBD, gsk, Freak Magnet, PerS, Pjalle Nøtt, Klodrik, sigurdlk, kjakan, Bendix, reader, $uperTerje.

(Nå kommer det sikkert en drøss med unnskyldninger om at det ikke passer osv...)

47867[/snapback]

Men er ikke turen kun for $$-medlemmer? (Æ e it medlem skjø..)

Endret av $uperTerje
Lenke til innlegg
Del på andre sider

47867[/snapback]

krever og krever krever. Helvete, dette er jo akkurat som hjemme hos mor.

Jeg melder meg på hvis Slum kommer med en grunn verdig hans forventning.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

BOLD ER OK

$uperTerje

Atleten, hvis resten blir med

StabækLars,

Markus, hvis resten blir med

Elaang,

@ringo,

AndersBD,

gsk hvis SLum kommer med en god grunn

PerS,

Pjalle Nøtt,

Klodrik,

sigurdlk,

kjakan,

Bendix,

reader

Freak Magnet hvis $uperTerje melder seg inn og blir med

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

krever og krever krever. Helvete, dette er jo akkurat som hjemme hos mor.

Jeg melder meg på hvis Slum kommer med en grunn verdig hans forventning.

47911[/snapback]

Grunn: Stabæk trenger deres støtte. Kun ett par av dere har vært med på langtur iår, om vi ser bort i fra turen til Alta. Lot være å nevte Pedagogen da han alltid møter opp, uansett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hva er egentlig en langtur?

Vært med til Kongsvinger, Bryne, Sandefjord, Tønsberg, Hønefoss (med bil) og ikke minst Moss

Drammen føltes ganske langt, men det var fordi jeg ble stresset av at svensken var så pissatrengt. Og Folloturen tok ganske lang tid, fordi vi kjørte feil.

Okeida, jeg bare spiller kostbar, jeg blir med, og kommer ikke til å være edrukvelden før, og tar med drikke for mer enn meg selv. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Tur Til Mandal
  • Opprett ny...