Tellefsen 0 Del Skrevet 16. September 2005 Del Skrevet 16. September 2005 Hvor mange er påmeldt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 16. September 2005 Del Skrevet 16. September 2005 Fem påmeldte. Nå mangler bare Atleten, StabækLars, Markus, Elaang, @ringo, AndersBD, gsk, PerS, Pjalle Nøtt, Klodrik, sigurdlk, kjakan, Bendix, reader og $uperTerje. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 17. September 2005 Del Skrevet 17. September 2005 Jeg skal prøve å holde meg edru kvelden før så jeg rekker bussen. 47935[/snapback] jeg tror ikke du klarer det. Skal vurdere å skifte mening når jeg ser deg på bussen tror ikke du klarer dette jeg eller,men lov å håpe hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 18. September 2005 Del Skrevet 18. September 2005 Jeg skal prøve å holde meg edru kvelden før så jeg rekker bussen. 47935[/snapback] jeg tror ikke du klarer det. Skal vurdere å skifte mening når jeg ser deg på bussen tror ikke du klarer dette jeg eller,men lov å håpe hehe Noen som er interessert i å satse litt penger på at jeg ikke klarer det?`JEg vedder isåfall imot... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 19. September 2005 Del Skrevet 19. September 2005 Jeg er med helt uten forbehold. Men jeg hadde jo syntes det var kult om Atleten, StabækLars, Markus, Elaang, @ringo, AndersBD, gsk, PerS, Pjalle Nøtt, Klodrik, sigurdlk, kjakan, Bendix, reader og $uperTerje ble med. Fem påmeldte. Nå mangler bare Atleten, StabækLars, Markus, Elaang, @ringo, AndersBD, gsk, PerS, Pjalle Nøtt, Klodrik, sigurdlk, kjakan, Bendix, reader og $uperTerje. Enten så har noen meldt meg på, eller så er jeg glemt, eller så er jeg utelukket av det gode selskap. Vet ikke helt hva som er best, men sannheten er dessverre at jeg ikke kan være med (de dårlige unnskyldningene sparer jeg, for de er det uansett ingen som vil høre på….) Men jeg benytter en annen tråd, for å komme med et løfte for neste sesong: Løftetråden ! ! ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elja 0 Del Skrevet 19. September 2005 Del Skrevet 19. September 2005 Joffen, Hvor mange påmeldte ble det etter kampen i går ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 19. September 2005 Del Skrevet 19. September 2005 Hvor mange er meldt på nå? Elin og jeg drev med lobbyvirksomhet i går for å få folk til å melde seg på, så det burde være ganske mange nå... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 20. September 2005 Del Skrevet 20. September 2005 når får vi oppdatering på antall påmeldte Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 20. September 2005 (endret) Del Skrevet 20. September 2005 (endret) Melding fra Fridtjof... Det er litt i overkant av 20 personer som er meldt på turen foreløpig. PS: Turen er gratis for medlemmer av SSU!!! Ring Fridtjof på 454 38 223 for påmelding. Endret 20. September 2005 av Armando Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 20. September 2005 Del Skrevet 20. September 2005 Melding fra Fridtjof... Det er litt i overkant av 20 personer som er meldt på turen foreløpig. PS: Turen er gratis for medlemmer av SSU!!! Ring Fridtjof på 454 38 223 for påmelding. Og da er det på tide med oppdatering på hva SSU står for: Stabæk Support Ungdom er ment som et tilbud til de mellom 13 og 20 år og som vil stå og støtte Stabæk. Vi ønsker å skaffe dem et bedre og 100% alkoholfritt alternativ, da flesteparten har foreldre som misliker at de er på arrangementer (på onkel blaa etc.) hvor det er alkoholservering. Det er planer om et alkoholfritt bord på Onkel Blaa som skal være reservert ungdomsgruppa på møter / treff på Onkel Blaa. Vi vil også prøve å hjelpe ungdommen med på borteturer. Kanskje finne andre, mer ungdomsvennlige møtesteder enn en pub, i nærheten. Så da ber vi om at dere som ikke er med i SSU går foran med et godt eksempel. Med vennlig hilsen "bekymret far" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alberta 54 Del Skrevet 20. September 2005 Del Skrevet 20. September 2005 Er ikke noe å uroe seg for pappa.. jeg skal oppføre meg pent på søndag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 20. September 2005 Del Skrevet 20. September 2005 med fare for at noen i ssu ikke gjør det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 21. September 2005 Del Skrevet 21. September 2005 Hvor mange er med på turen nå? har vi ordnet buss med cd`spiller, eller må jeg ta med boomblasetern??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 21. September 2005 Del Skrevet 21. September 2005 Hvor mange er med på turen nå?har vi ordnet buss med cd`spiller, eller må jeg ta med boomblasetern??? Å, nei. Hodepine. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 21. September 2005 (endret) Del Skrevet 21. September 2005 (endret) Hvor mange er med på turen nå? har vi ordnet buss med cd`spiller, eller må jeg ta med boomblasetern??? Å, nei. Hodepine. hodepine? kan synge hele veien tur-retur for deg hvis du ønsker! og det vet jeg at armando, andrè, geir arne, katrine, anna og iril glatt er med på!!! 1 mål, 2 mål..... hehehehe Endret 21. September 2005 av Caz Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 21. September 2005 (endret) Del Skrevet 21. September 2005 (endret) Hvor mange er med på turen nå?har vi ordnet buss med cd`spiller, eller må jeg ta med boomblasetern??? Ta med boomblasteren Å, nei. Hodepine. Så tar jeg med Paracet til Pedagogen. Endret 21. September 2005 av Pondus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 21. September 2005 Del Skrevet 21. September 2005 Hvor mange er med på turen nå?har vi ordnet buss med cd`spiller, eller må jeg ta med boomblasetern??? Ta med boomblasteren Å, nei. Hodepine. Så tar jeg med Paracet til Pedagogen. pils er da bedre for å kurere hodepine enn paracet??? men det hadde vært greit å vite nøyaktig når bussen går, siden jeg både skal slepe med meg noen skarve øl, og en gigantisk boomblaster... kan noen ta med stabæk cd`er??? Vet Armando har et dugende utvalg.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alberta 54 Del Skrevet 21. September 2005 Del Skrevet 21. September 2005 utgragning hva forno'! Hvor mange er med på turen nå?har vi ordnet buss med cd`spiller, eller må jeg ta med boomblasetern??? Ta med boomblasteren Å, nei. Hodepine. Så tar jeg med Paracet til Pedagogen. pils er da bedre for å kurere hodepine enn paracet??? men det hadde vært greit å vite nøyaktig når bussen går, siden jeg både skal slepe med meg noen skarve øl, og en gigantisk boomblaster... kan noen ta med stabæk cd`er??? Vet Armando har et dugende utvalg.... Jepps det har han vettu.. kan prøve å minne han på å ta de med Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 21. September 2005 Del Skrevet 21. September 2005 utgragning hva forno'! Hvor mange er med på turen nå?har vi ordnet buss med cd`spiller, eller må jeg ta med boomblasetern??? Ta med boomblasteren Å, nei. Hodepine. Så tar jeg med Paracet til Pedagogen. pils er da bedre for å kurere hodepine enn paracet??? men det hadde vært greit å vite nøyaktig når bussen går, siden jeg både skal slepe med meg noen skarve øl, og en gigantisk boomblaster... kan noen ta med stabæk cd`er??? Vet Armando har et dugende utvalg.... Jepps det har han vettu.. kan prøve å minne han på å ta de med best for oss alle! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 21. September 2005 Del Skrevet 21. September 2005 skal ta med cd-er jeg... skal jeg kjøpe øl for deg og (Caz) så du slipper og drasse med de i tillegg til boomblaster? Vi bør ta en tur til ikea eller smartclub og kjøpe baterier ellers kan det bli dyrt!!! Og denne gangen bør det bli mer ralling til enn det det var sist. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 21. September 2005 Del Skrevet 21. September 2005 Hvorfor får vi det gratis egentlig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 21. September 2005 Del Skrevet 21. September 2005 Og denne gangen bør det bli mer ralling til enn det det var sist. Å, nei. Hodepine. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 21. September 2005 Del Skrevet 21. September 2005 Hvorfor får vi det gratis egentlig? Vi har lovet noe vi ikke har fulgt opp for dere i SSU så vi syntes dette var det minste vi kunne gjøre, Vi håper selfølgelig at det gjør at noen nye som ellers ikke ville blitt med også tar steget og melder seg på en "lang" bortetur. Denne turen passer også ganske bra siden den slutter allerede før 1800 så er man hjemme før 2400 og det er jo ikke så avskrekkende selv om man skal på skolen dagen etter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 21. September 2005 Del Skrevet 21. September 2005 JOFFEN????? OPPDATERING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Hvor mange er meldt på? - Hvilken buss? - Når går den? - Er det "fungerende" CD-spiller? JOFFEN vi trenger info Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elja 0 Del Skrevet 21. September 2005 Del Skrevet 21. September 2005 JOFFEN????? OPPDATERING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- Hvor mange er meldt på? - Hvilken buss? - Når går den? - Er det "fungerende" CD-spiller? JOFFEN vi trenger info Ring han da!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 21. September 2005 Del Skrevet 21. September 2005 så langt hadde vi ikke tenkt... du er smart du JOFFEN????? OPPDATERING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- Hvor mange er meldt på? - Hvilken buss? - Når går den? - Er det "fungerende" CD-spiller? JOFFEN vi trenger info - 26 påmelte - Finner ut i morgen - Klokken 8 (1 time på pub i mandal) - Spørs på buss (se spørsmål 2) Joffen klarte ikke oppdatere så vi måtte fikse det selv... (PS: Takk for forslaget Elin) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 21. September 2005 Del Skrevet 21. September 2005 Joda, jeg klarer det.. Jeg vil samtidig henstille til et fornuftig innkjøp av alkohol, da rengjøring av grisete busser ikke er noen fornøyelse. Takk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 21. September 2005 (endret) Del Skrevet 21. September 2005 (endret) Fem påmeldte. Nå mangler bare Atleten, StabækLars, Markus, Elaang, @ringo, AndersBD, gsk, PerS, Pjalle Nøtt, Klodrik, sigurdlk, kjakan, Bendix, reader og $uperTerje. Det er en grunn til at vi maser Joffen... Du har ikke gitt oss noen oppdatering siden 16 september... og da var det 5 påmeldte... Du har gjort en dårlig oppdateringsjobb.... Heldigvis har du sånne flotte assisstenter i Katrine og meg selv som ordner både med spørsmål og svar... Hvor mange av: Atleten, StabækLars, Markus, Elaang, @ringo, AndersBD, gsk, PerS, Pjalle Nøtt, Klodrik, sigurdlk, kjakan, Bendix, reader og $uperTerje er det som er meldt på??? Har hørt rykter om at gsk er meldt på... Endret 21. September 2005 av Armando Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 21. September 2005 Del Skrevet 21. September 2005 nå må du slutte å mase armando!!!!! vi vil ikke ha folk som bare maser... Og nå er det på tide at du slutter med all den rallingen du driver med på bussen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alberta 54 Del Skrevet 21. September 2005 (endret) Del Skrevet 21. September 2005 (endret) nå må du slutte å mase armando!!!!! vi vil ikke ha folk som bare maser... Og nå er det på tide at du slutter med all den rallingen du driver med på bussen... Jeg vet det!! Du setter et dårlig eksempel for oss mindreårige!! Endret 21. September 2005 av Anna Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå