atleten 1 675 Del Skrevet 21. September 2005 Del Skrevet 21. September 2005 StabækLars, Markus, Elaang, @ringo, AndersBD, gsk, PerS, Pjalle Nøtt, Klodrik, sigurdlk, kjakan, Bendix, reader og Freak, kom igjen a'. Og $uperTerje meld deg inn, og kom igjen a'! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 21. September 2005 Del Skrevet 21. September 2005 Ikke mas sånn, a! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 21. September 2005 Del Skrevet 21. September 2005 Jeg er med, hvis jeg blir ferdig med denne fak. oppgaven i tide. Sier fra om jeg blir med enten fredag eller lørdag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 21. September 2005 (endret) Del Skrevet 21. September 2005 (endret) StabækLars, Markus, Elaang, @ringo, AndersBD, gsk, PerS, Pjalle Nøtt, Klodrik, sigurdlk, kjakan, Bendix, reader og Freak, kom igjen a'. Og $uperTerje meld deg inn, og kom igjen a'! $uperTerje kan ikke være med da han desverre må sitte edru i Bærum i helgen fordi han har vakttlf på jobben... Men han har familie i Mandal så han skal høre om noen av de kan representere ham på kampen.... Blir det samme startelver som mot Hødd? Endret 21. September 2005 av $uperTerje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 22. September 2005 Del Skrevet 22. September 2005 Joffen, du registrerte min påmelding på søndag? Alz: Siden det går mot slutten av sesongen så kan du vel sende ut en ekstra ordinær sms om turen???? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 22. September 2005 Del Skrevet 22. September 2005 skal ta med cd-er jeg... skal jeg kjøpe øl for deg og (Caz) så du slipper og drasse med de i tillegg til boomblaster? Vi bør ta en tur til ikea eller smartclub og kjøpe baterier ellers kan det bli dyrt!!! Og denne gangen bør det bli mer ralling til enn det det var sist. kjøp en kasse Tuborg glass til meg, så er jeg takknemlig!!! har akkurat nye batterier, men kunne vært greit med noen til... den tar 10 stk store, samt 4 stk AA.... løp og kjøp!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 22. September 2005 Del Skrevet 22. September 2005 den tar 10 stk store, samt 4 stk AA.... løp og kjøp!!! Altså et lite kjernekraftverk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 22. September 2005 Del Skrevet 22. September 2005 den tar 10 stk store, samt 4 stk AA.... løp og kjøp!!! Altså et lite kjernekraftverk. som jeg pleier å si: tjernobyl, gå hjem og vogg!!! er et rimelig stort anlegg, blitt nektet å ta den med på en del fly, så skal nok klare å lage skikkelig liv med den! Det beste er selvfølgelig anlegg i bussen, men en boomblaster får vel duge... Ellers kan vi jo synge : 1 mål, 2 mål.... igjen! hvis ikke noen er lei av den da?!?! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 22. September 2005 Del Skrevet 22. September 2005 Dårlig unnskyldning; feber 53,7 på andre uken. Ellers virker utsiktene til 5-timers ralling x 2 lite fristende. Har overført kroner til Roger, forøvrig. Fantastisk tiltak. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 22. September 2005 Del Skrevet 22. September 2005 Dårlig unnskyldning; feber 53,7 på andre uken. Ellers virker utsiktene til 5-timers ralling x 2 lite fristende. Har overført kroner til Roger, forøvrig. Fantastisk tiltak. ralling er jo noe av det morsomste vi driver med da! skape litt stemning og bra med trøkk før kampen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 22. September 2005 Del Skrevet 22. September 2005 skal ta med cd-er jeg... skal jeg kjøpe øl for deg og (Caz) så du slipper og drasse med de i tillegg til boomblaster? Vi bør ta en tur til ikea eller smartclub og kjøpe baterier ellers kan det bli dyrt!!! Og denne gangen bør det bli mer ralling til enn det det var sist. kjøp en kasse Tuborg glass til meg, så er jeg takknemlig!!! har akkurat nye batterier, men kunne vært greit med noen til... den tar 10 stk store, samt 4 stk AA.... løp og kjøp!!! Skal fikse kassen... (kjøper i morgen så vi er sikra det ikke blir utsolgt) men har ikke bil så kan ikke du eller noen andre ta en tur til ikea eller noe og ordne med batterier... Joffen hvilken buss ble det til? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 skal ta med cd-er jeg... skal jeg kjøpe øl for deg og (Caz) så du slipper og drasse med de i tillegg til boomblaster? Vi bør ta en tur til ikea eller smartclub og kjøpe baterier ellers kan det bli dyrt!!! Og denne gangen bør det bli mer ralling til enn det det var sist. kjøp en kasse Tuborg glass til meg, så er jeg takknemlig!!! har akkurat nye batterier, men kunne vært greit med noen til... den tar 10 stk store, samt 4 stk AA.... løp og kjøp!!! Skal fikse kassen... (kjøper i morgen så vi er sikra det ikke blir utsolgt) men har ikke bil så kan ikke du eller noen andre ta en tur til ikea eller noe og ordne med batterier... Joffen hvilken buss ble det til? Det er ingen dobbeldekker hvertfall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 23. September 2005 (endret) Del Skrevet 23. September 2005 (endret) Hvor mange er det nå? Kom igjen da... MELD DERE PÅ FOLKENS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Endret 23. September 2005 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elja 0 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 Jeg håper det ikke blir noe mer Ralling enn det vi hadde til Sogndal.... Det var akkurat passe, da synes jeg vi hadde det moro, ikke for mye mas! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 Nå skal jo rallmeisteren selv være med... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elja 0 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 Nå skal jo rallmeisteren selv være med... Vet det, men håper han er litt fornuftig å bruker sjansen sin på den bra måte Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 23. September 2005 (endret) Del Skrevet 23. September 2005 (endret) StabækLars, Markus, Elaang, @ringo, AndersBD, gsk, PerS, Pjalle Nøtt, Klodrik, sigurdlk, kjakan, Bendix, reader og Freak, kom igjen a'. Og $uperTerje meld deg inn, og kom igjen a'! Og der ble jeg ferdig med fak. oppgaven! Holder det at jeg melder meg på her eller må jeg ringer deg etterpå, Joffen? Uansett, Anders Dønås, med. Bare et par igjen på lista nå Endret 23. September 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 skal ta med cd-er jeg... skal jeg kjøpe øl for deg og (Caz) så du slipper og drasse med de i tillegg til boomblaster? Vi bør ta en tur til ikea eller smartclub og kjøpe baterier ellers kan det bli dyrt!!! Og denne gangen bør det bli mer ralling til enn det det var sist. kjøp en kasse Tuborg glass til meg, så er jeg takknemlig!!! har akkurat nye batterier, men kunne vært greit med noen til... den tar 10 stk store, samt 4 stk AA.... løp og kjøp!!! kassen er kjøpt... fikser du resten? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 49,6 - kommer seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 49,6 - kommer seg. Det er bra, du blir nok frisk til bussen går på søndag. Nå har du ingen unnskyldning lengere, så jeg forventer å se deg i Mandal!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 24. September 2005 (endret) Del Skrevet 24. September 2005 (endret) feber 53,7 på andre uken. Shit! Aldri hørt om noen som har så høy feber. Du kommer til å stryke med PerS! Kan jeg få flagget ditt da? Endret 24. September 2005 av Pondus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 24. September 2005 Del Skrevet 24. September 2005 feber 53,7 på andre uken. Shit! Aldri hørt om noen som har så høy feber. Du kommer til å stryke med PerS! Kan jeg få flagget ditt da? Det er høyst ubehagelig. Og ja - du får flagget siden du er den første som spurte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 30. September 2005 Del Skrevet 30. September 2005 Bilder mandals turen Nå er det lagt ut bilder fra mandal og noen bilder fra sogndal Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elja 0 Del Skrevet 30. September 2005 Del Skrevet 30. September 2005 Bilder mandals turenNå er det lagt ut bilder fra mandal og noen bilder fra sogndal Her var det noen bilder jeg synes du kunne sensurert!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 2. Oktober 2005 Del Skrevet 2. Oktober 2005 Bilder mandals turen Nå er det lagt ut bilder fra mandal og noen bilder fra sogndal Her var det noen bilder jeg synes du kunne sensurert!! ja. ekstremt mange farlige bilder her. paparazzi fotografene og se og hør vil fråtse i dette.. glad ikke caz har lagt ut noe,, der finnes det nemlig bilder av meg.. forøvrig................... nei glem det............ ralli Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 2. Oktober 2005 Del Skrevet 2. Oktober 2005 Syntes bilden stemmer litt med referatet jeg fikk fra turen, men jeg trodde bildene skulle være værre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 2. Oktober 2005 Del Skrevet 2. Oktober 2005 Bilder mandals turen Nå er det lagt ut bilder fra mandal og noen bilder fra sogndal Her var det noen bilder jeg synes du kunne sensurert!! Hvilke da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 2. Oktober 2005 Del Skrevet 2. Oktober 2005 synes faktisk dette er noen av de snilleste bildene vi har tatt jeg da men... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå