Hushovd 1 590 Del Skrevet 18. September 2005 Del Skrevet 18. September 2005 Jeg har akkurat prestrert å miste sesongkortet, hva gjør jeg da? må jeg kjøpe ett ytt eller får jeg ett nytt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martinho 0 Del Skrevet 18. September 2005 Del Skrevet 18. September 2005 var det deg som ble ropt opp på speakeren?.. isåfall må du sikkert henvende deg til kontoret eller no.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 18. September 2005 Del Skrevet 18. September 2005 Jeg har akkurat prestrert å miste sesongkortet, hva gjør jeg da? må jeg kjøpe ett ytt eller får jeg ett nytt hvis du heter lønnebekk eller noe lignende var det jeg som fant kortet ditt. jeg leverte det til vaktene ved inngangen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andersblaa<3 0 Del Skrevet 18. September 2005 Del Skrevet 18. September 2005 Jeg har akkurat prestrert å miste sesongkortet, hva gjør jeg da? må jeg kjøpe ett ytt eller får jeg ett nytt Dennis; det er bare å smiske litt med Slum så order han det... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 18. September 2005 Del Skrevet 18. September 2005 Dennis; det er bare å smiske litt med Slum så order han det... Eller bare gi han kokkos til du får nytt - funka for meg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Del Skrevet 18. September 2005 Del Skrevet 18. September 2005 hehe. skal prøve, men det blir litt vanskelig. Heter ikke lønnebakken. Var med til sogndal og jeg håper ikke det var min siste kamp i år, jeg kan jo seff betale billet til tribunen og snike meg inn i stabæk support igjen.. Det er der jeg hører hjemme.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andersblaa<3 0 Del Skrevet 18. September 2005 Del Skrevet 18. September 2005 jeg kom inn idag uten sesongkortet mitt, så det er ikke noe problem. Du går bare til en av de som ser hyggelige ut i inngangen. drar opp lommeboken og sier. ''faen, jeg har glemt sesongkortet hjemme'' og da får du en hyggelig svar tilbake.'' sånt skjer den beste, kom deg inn og lykke til idag''...! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 18. September 2005 Del Skrevet 18. September 2005 jeg kom inn idag uten sesongkortet mitt, så det er ikke noe problem.Du går bare til en av de som ser hyggelige ut i inngangen. drar opp lommeboken og sier. ''faen, jeg har glemt sesongkortet hjemme'' og da får du en hyggelig svar tilbake.'' sånt skjer den beste, kom deg inn og lykke til idag''...! Ja, det har jeg gjort i fem år! (Kødder.) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå