AndersBD 1 000 Del Skrevet 20. September 2005 Del Skrevet 20. September 2005 Tenkte meg på John Legend konsert i kveld, som foregår på Sentrum Scene, som jeg ikke aner hvor ligger. Noe som kan gi meg noen hint? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 20. September 2005 Del Skrevet 20. September 2005 Tenkte meg på John Legend konsert i kveld, som foregår på Sentrum Scene, som jeg ikke aner hvor ligger. Noe som kan gi meg noen hint? Det ligger ved siden av Rockefeller. God fornøyelse! Hama-hama-hama Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 20. September 2005 (endret) Del Skrevet 20. September 2005 (endret) Kart Endret 20. September 2005 av Pondus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 20. September 2005 Del Skrevet 20. September 2005 Takk ska dokk ha. Nå gjelder det at det ikke er utsolgt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 20. September 2005 Del Skrevet 20. September 2005 Så vidt jeg vet, så ligger det vel nærmere bestemt på Arbeidersamfunnets plass, som rett nok ikke ligger lagt fra Rockefeller. Kart 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 20. September 2005 Del Skrevet 20. September 2005 Det har kommet noe nytt og nyttig på nettet nå.. google tror jeg det heter.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 20. September 2005 (endret) Del Skrevet 20. September 2005 (endret) Balle, det var utsolgt. Endret 20. September 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 20. September 2005 (endret) Del Skrevet 20. September 2005 (endret) Balle, det var utsolgt. Pussig sammentreff: Jeg var akkurat nede hos billettkontoret til Oslo Spektrum, og skulle kjøpe billetter til konserten. Det var to stykker der når jeg kom, og dama foran meg kjøpte siste billetten til konserten. Både typisk og veldig utypisk på en gang. Jeg har billett, men skulle kjøpe for en annen. Endret 20. September 2005 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 20. September 2005 Del Skrevet 20. September 2005 Hehe, kjipern. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå