Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kanskje litt tidlig, men dog...

Kampen er utsatt og går direkte på TV2 med avspark kl.15.45 og ikke kl.15.00 som først satt opp.

Og hvis alt klaffer går kampen med et løst og ledig Stabæk-lag som allerede har kvalifisert seg til TL, mot et stressende Sandefjord-lag som fortsatt slåss for å berge kvalikplassen... :D

Endret av Jørgen$en
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 157
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva tror folk egentlig om denne kampen? Sandefjord virker jo ikke veldig sterke for tiden.. 1-1 borte mot løvham er jo ikke veldig overbevisende. jeg er egentlig mest bekymret for moss, de virker veldi sterke for tiden...

Er også veldig spent på hvor mange folk som kommer på denne kampen, den går jo på TV, så det er kanskje en del som velger å se den fra sofakroken. hva tror dere?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men en skikkelig TIFO hadde vært på sin plass ................. Dette er jo seriefinalen. Er det ikke?

.......... og så går jo kampen på TV, og da er det jo en super anledning til å vise for Budstikka og resten av Norge hvor morro vi har det i Serie-A.

Men dette regner jeg med at TIFO/SSU gruppa allerede har tenkt på.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det kanskje på tide å bestille biletter? blir sikkert utsolgt rimlig raskt

MAN HAR DA SEASON TICKET :blink:

kan ikke stå på $$ feltet siden jeg er invalid i 4 uker til, og i tilleg drar jeg antaklivis med stefaren min som ikke er medlem ennå

(jeg har knust ankelen)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan ikke stå på $$ feltet siden jeg er invalid i 4 uker til, og i tilleg drar jeg antaklivis med stefaren min som ikke er medlem ennå

(jeg har knust ankelen)

Skaff deg en rullestol og se kampen fra indre bane da vel... B)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

(jeg har knust ankelen)

Gunnar har jo fått en sånn med gressklippermotor nå. Så kanskje du kan låne en av de gamle hans? Kanskje litt kjipt å ha stefaren din på fanget da....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

(jeg har knust ankelen)

Sykdom / skade er vel ingen unskyldning for denne kampen, ref. tråden "Vi får besøk".

Litt ekstra tifo på denne kampen hadde vel vært morsomt for vår gjest fra nord også?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

(jeg har knust ankelen)

Sykdom / skade er vel ingen unskyldning for denne kampen, ref. tråden "Vi får besøk".

Litt ekstra tifo på denne kampen hadde vel vært morsomt for vår gjest fra nord også?

selv om jeg ikke står med dere gutta, drar jeg jo på kampen da...

;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Angående dommeren til kampen så fikk jeg en ny kollega på jobben på fredag. Han fikk og tilfeldigvis plass ved siden av meg i kontorfellesskapet. Etter noen minutters fotballprat viste det seg at fyren var linjedommer, og skal dømme i kampen mot Sandefjord.

Han fikk relativt klar beskjed om hvordan han kan overleve her på jobben for å si det sånn....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det leies det inn en tribune, som skal stå bak mål på Nadderud Skole-siden. Det er plass til ca 500 stk.

Heia Jon! Super-Jon!

Jeg håper dette er en tribune beregnet på Stabæk-fans? Vi ønsker vel ikke å slippe Blåhvalane nærmere banen - de hører hjemme i svingen! (hvis de blir flere enn det er plass til på Å-feltet)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk - Sandefjord
  • Opprett ny...