Jørgen$en 0 Del Skrevet 20. September 2005 (endret) Del Skrevet 20. September 2005 (endret) Kanskje litt tidlig, men dog... Kampen er utsatt og går direkte på TV2 med avspark kl.15.45 og ikke kl.15.00 som først satt opp. Og hvis alt klaffer går kampen med et løst og ledig Stabæk-lag som allerede har kvalifisert seg til TL, mot et stressende Sandefjord-lag som fortsatt slåss for å berge kvalikplassen... Endret 20. September 2005 av Jørgen$en Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 20. September 2005 Del Skrevet 20. September 2005 Hallo i luka.. litt tidlig????????????????????????????????????? La oss ta en kamp av gangen.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 20. September 2005 Del Skrevet 20. September 2005 Hey! Hva gir dere for et bjørneskinn? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 20. September 2005 Del Skrevet 20. September 2005 Hey! Hva gir dere for et bjørneskinn? hva heter'a? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 21. September 2005 Del Skrevet 21. September 2005 hva tror folk egentlig om denne kampen? Sandefjord virker jo ikke veldig sterke for tiden.. 1-1 borte mot løvham er jo ikke veldig overbevisende. jeg er egentlig mest bekymret for moss, de virker veldi sterke for tiden... Er også veldig spent på hvor mange folk som kommer på denne kampen, den går jo på TV, så det er kanskje en del som velger å se den fra sofakroken. hva tror dere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 21. September 2005 Del Skrevet 21. September 2005 1-1 hjemme mot Tønsberg er heller ikke så veldig sterkt da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 21. September 2005 Del Skrevet 21. September 2005 1-1 hjemme mot Tønsberg er heller ikke så veldig sterkt da. men 4-1 og hattrick av nanne på søndag var sterkt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 21. September 2005 Del Skrevet 21. September 2005 Har spilt en ganske overbevisende kamp etter det da... det er vel en stund siden sandefjord har overbist, er det ikke? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 Men en skikkelig TIFO hadde vært på sin plass ................. Dette er jo seriefinalen. Er det ikke? .......... og så går jo kampen på TV, og da er det jo en super anledning til å vise for Budstikka og resten av Norge hvor morro vi har det i Serie-A. Men dette regner jeg med at TIFO/SSU gruppa allerede har tenkt på..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martinho 0 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 er det kanskje på tide å bestille biletter? blir sikkert utsolgt rimlig raskt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 er det kanskje på tide å bestille biletter? blir sikkert utsolgt rimlig raskt MAN HAR DA SEASON TICKET Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 er det kanskje på tide å bestille biletter? blir sikkert utsolgt rimlig raskt MAN HAR DA SEASON TICKET Yepp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martinho 0 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 er det kanskje på tide å bestille biletter? blir sikkert utsolgt rimlig raskt MAN HAR DA SEASON TICKET kan ikke stå på $$ feltet siden jeg er invalid i 4 uker til, og i tilleg drar jeg antaklivis med stefaren min som ikke er medlem ennå (jeg har knust ankelen) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andersblaa<3 0 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 er det kanskje på tide å bestille biletter? blir sikkert utsolgt rimlig raskt MAN HAR DA SEASON TICKET kan ikke stå på $$ feltet siden jeg er invalid i 4 uker til, og i tilleg drar jeg antaklivis med stefaren min som ikke er medlem ennå (jeg har knust ankelen) Skaff deg en rullestol og se kampen fra indre bane da vel... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 er det kanskje på tide å bestille biletter? blir sikkert utsolgt rimlig raskt MAN HAR DA SEASON TICKET kan ikke stå på $$ feltet siden jeg er invalid i 4 uker til, og i tilleg drar jeg antaklivis med stefaren min som ikke er medlem ennå (jeg har knust ankelen) Skaff deg en rullestol og se kampen fra indre bane da vel... Gunnar har jo fått en sånn med gressklippermotor nå. Så kanskje du kan låne en av de gamle hans? Kanskje litt kjipt å ha stefaren din på fanget da.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 er det kanskje på tide å bestille biletter? blir sikkert utsolgt rimlig raskt MAN HAR DA SEASON TICKET kan ikke stå på $$ feltet siden jeg er invalid i 4 uker til, og i tilleg drar jeg antaklivis med stefaren min som ikke er medlem ennå (jeg har knust ankelen) Skaff deg en rullestol og se kampen fra indre bane da vel... Sykdom / skade er vel ingen unskyldning for denne kampen, ref. tråden "Vi får besøk". Litt ekstra tifo på denne kampen hadde vel vært morsomt for vår gjest fra nord også? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martinho 0 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 er det kanskje på tide å bestille biletter? blir sikkert utsolgt rimlig raskt MAN HAR DA SEASON TICKET kan ikke stå på $$ feltet siden jeg er invalid i 4 uker til, og i tilleg drar jeg antaklivis med stefaren min som ikke er medlem ennå (jeg har knust ankelen) Skaff deg en rullestol og se kampen fra indre bane da vel... Sykdom / skade er vel ingen unskyldning for denne kampen, ref. tråden "Vi får besøk". Litt ekstra tifo på denne kampen hadde vel vært morsomt for vår gjest fra nord også? selv om jeg ikke står med dere gutta, drar jeg jo på kampen da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 9. Oktober 2005 Del Skrevet 9. Oktober 2005 Sandefjord vil ha gullet; http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/fotball/article470855.ece Vel, et angripende Sandefjordlag er bare positivt. Sannsynligvis mye lettere å spille mot enn alle mann i forsvar-lagene. Me lyt sjå! Klar for kort prosess og opprykk!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 9. Oktober 2005 Del Skrevet 9. Oktober 2005 Sandefjord vil ha gullet;http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/fotball/article470855.ece Vel, et angripende Sandefjordlag er bare positivt. Sannsynligvis mye lettere å spille mot enn alle mann i forsvar-lagene. Me lyt sjå! Klar for kort prosess og opprykk!! Vi snakker Nannskog-show. Garantert! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 9. Oktober 2005 Del Skrevet 9. Oktober 2005 Og ikke minst: Hevn! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 9. Oktober 2005 Del Skrevet 9. Oktober 2005 Hyggelig at Sandefjord har lyst å spille fotball. Det er det slett ikke alle som har turt på Nadderud. Dette blir skikkelig morro! Nannskog avgjør dette.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 10. Oktober 2005 Del Skrevet 10. Oktober 2005 Øyvind Alapnes er dommer. Har han dømt oss før i år? Jeg mener han dømmer endel i TL, men tror han også har fått mye pepper for mange dårlige kamper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 10. Oktober 2005 Del Skrevet 10. Oktober 2005 Ekstra tribuner bak mål? da begynner vi å snakke! mener de da at de åpner svingen eller at de fikser noen follelignende tribuner på løpebanen bak en av svingene? blir iallefall gøy og god reklame for stabæk hvis det kommer mange folk! men hvor mange er det snakk om?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 10. Oktober 2005 Del Skrevet 10. Oktober 2005 Det leies det inn en tribune, som skal stå bak mål på Nadderud Skole-siden. Det er plass til ca 500 stk. Heia Jon! Super-Jon! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kebab 0 Del Skrevet 10. Oktober 2005 Del Skrevet 10. Oktober 2005 da blokker den tribunen for de som alltid sitter på taket på nadderudskole Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 10. Oktober 2005 Del Skrevet 10. Oktober 2005 da blokker den tribunen for de som alltid sitter på taket på nadderudskole ...noe sier meg det ikke blir noe problem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 10. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 10. Oktober 2005 (endret) da blokker den tribunen for de som alltid sitter på taket på nadderudskole ...noe sier meg det ikke blir noe problem. Endret 10. Oktober 2005 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 9 Del Skrevet 10. Oktober 2005 Del Skrevet 10. Oktober 2005 Angående dommeren til kampen så fikk jeg en ny kollega på jobben på fredag. Han fikk og tilfeldigvis plass ved siden av meg i kontorfellesskapet. Etter noen minutters fotballprat viste det seg at fyren var linjedommer, og skal dømme i kampen mot Sandefjord. Han fikk relativt klar beskjed om hvordan han kan overleve her på jobben for å si det sånn.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 10. Oktober 2005 Del Skrevet 10. Oktober 2005 Det leies det inn en tribune, som skal stå bak mål på Nadderud Skole-siden. Det er plass til ca 500 stk. Heia Jon! Super-Jon! Jeg håper dette er en tribune beregnet på Stabæk-fans? Vi ønsker vel ikke å slippe Blåhvalane nærmere banen - de hører hjemme i svingen! (hvis de blir flere enn det er plass til på Å-feltet) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 10. Oktober 2005 Del Skrevet 10. Oktober 2005 ja, de må stues vekk! De må ikke synes på tv heller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå