atleten 1 675 Del Skrevet 10. Oktober 2005 Del Skrevet 10. Oktober 2005 Forbasket. Jeg rekker kanskje ikke kampen. Men jeg rekker nok festen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 10. Oktober 2005 Del Skrevet 10. Oktober 2005 Det leies det inn en tribune, som skal stå bak mål på Nadderud Skole-siden. Det er plass til ca 500 stk. Heia Jon! Super-Jon! Jeg håper dette er en tribune beregnet på Stabæk-fans? Vi ønsker vel ikke å slippe Blåhvalane nærmere banen - de hører hjemme i svingen! (hvis de blir flere enn det er plass til på Å-feltet) Den er ikke beregnet for Sandefjordfans Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 10. Oktober 2005 Del Skrevet 10. Oktober 2005 hvor mange ventes det da? regner jo med at sf folka blir plassert i svingen hvor de kan nye god utsikt når gutta våre sikkrer opprykket Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 10. Oktober 2005 Del Skrevet 10. Oktober 2005 Noen som ordner opprykksfest på Blaa etter kampen, eller drøyes det til etter kampen mot Pors??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 10. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 10. Oktober 2005 (endret) Så fett! Dette gleder jeg meg til!! Men ventes det så super mange tilskuere i med at det er lagt opp til en ekstra tribune? Satser på 800 tusen tilskuere.. ++ En syv- åtte mål Da skal vi alle sammen synge Forza stabæk olè olè olè. Elsker Stabæk, gjør vi, elsker Stabæk, gjør vi, elsker stabæk gjør vi.. OOOOg stabæk elsker vi! Endret 10. Oktober 2005 av stabækdelux Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 10. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 10. Oktober 2005 (endret) Ingebrigt sa på lørdag at Onkel Blaa kan drite i alt som heter åpningstider og alkoholover på søndag dersom Stabæk vinner mot Sandefjord... Det kan jo bare tolkes som at her blir det liv og spillerne, støtteapparat og administrasjonen kommer!!!! De spillerne som trekker seg og går hjem først - må starte mot Skeid! Endret 10. Oktober 2005 av $uperTerje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 10. Oktober 2005 Del Skrevet 10. Oktober 2005 Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrems!! Vi møter seriens nest beste lag på søndag, det samme lag som er et av to som har slått oss i serien i år. Virker som de fleste er på Blaa med pilsen i hånda allerede. Kampen skal spilles først, og med den hypingen som er på gang her, ender det vel med tap. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 10. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 10. Oktober 2005 (endret) Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrems!! Vi møter seriens nest beste lag på søndag, det samme lag som er et av to som har slått oss i serien i år. Virker som de fleste er på Blaa med pilsen i hånda allerede. Kampen skal spilles først, og med den hypingen som er på gang her, ender det vel med tap. Enig. Stabæk har ofte en tendens til å tape avgjørende kamper med masse folk og blest. En smell mot Sandefjord vil gjøre noe med psyken før de siste kampene. Forutsatt at Stabæk får med seg poeng i de siste fire kampene, skal likevel mye gå mot oss for at vi ikke skulle greie å rykke opp. Men likevel - det kan lønne seg å moderere seg noe... Er litt redd for denne kampen. Om ikke annet vil det være ytterst pinlig å bli rundspilt hjemme mot SF med hele Norge sittende å se på. Endret 10. Oktober 2005 av Tom Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Så fett! Dette gleder jeg meg til!! Men ventes det så super mange tilskuere i med at det er lagt opp til en ekstra tribune? Satser på 800 tusen tilskuere.. ++ En syv- åtte mål Da skal vi alle sammen synge Forza stabæk olè olè olè. Elsker Stabæk, gjør vi, elsker Stabæk, gjør vi, elsker stabæk gjør vi.. OOOOg stabæk elsker vi! Åssen fikser du 800 000 mennesker på en fotballkamp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrems!! Vi møter seriens nest beste lag på søndag, det samme lag som er et av to som har slått oss i serien i år. Virker som de fleste er på Blaa med pilsen i hånda allerede. Kampen skal spilles først, og med den hypingen som er på gang her, ender det vel med tap. Hepp, Det sandefjord laget som spillte mot HBK på TV søndag skal og bør Stabæk slå. De var veldig effektive, men ellers veldig lite imponerende! Likevel er det dumt å selge skinnet før bjørnen er skutt! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Satt å skimtet på den kampen og lurer på følgende lag Jon IA - Mike - Markus Branimir - Jokke - Jeppe - Henning - Alan Daniel - Trond Vingene deres falt vel raskere inn i midten av banen en våre i tillegg trenger vi hodestyrke i midten. Forsvaret deres virket tregt og med en litt overbefolket midtbane blir de fort veldig stresset tror jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørnen 0 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Hadde aldri i verden trodd jeg skulle komme til å si noe sånt som: Heia Stabæk! Men til helgen håper alle mossinger at dere har opprykket klart. En seier til Stabæk mot Sandefjord kan være gull verdt både for bæringer og mossinger! Går de to neste kampene slik de bør for Østfolds Stolthet (knusing av Kongsvinger hjemme og banking av Skeid på Voldsløkka), så blir det fest på Melløs 30/10. Hu hei for en kamp det vil bli!! For første gang: Heia Stabæk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Det sandefjord laget som spillte mot HBK på TV søndag skal og bør Stabæk slå. Det Follo og Tønsberg -laget som spillte på Nadderud skulle vel også Stabæk ha slått....? Kampen skal spilles først. Det hadde selvfølgelig vært morro å avgjøre dette nå, men jeg føler meg ikke sikker (Men på den annen side, så gjør jeg jo aldri det.....) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Angående dommeren til kampen så fikk jeg en ny kollega på jobben på fredag. Han fikk og tilfeldigvis plass ved siden av meg i kontorfellesskapet. Etter noen minutters fotballprat viste det seg at fyren var linjedommer, og skal dømme i kampen mot Sandefjord. Han fikk relativt klar beskjed om hvordan han kan overleve her på jobben for å si det sånn.... Kan du gi han 50kroner fra meg også... Husk å ta opp kampen så du kan vise han eventuelle feil etterpå... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Det sandefjord laget som spillte mot HBK på TV søndag skal og bør Stabæk slå. Det Follo og Tønsberg -laget som spillte på Nadderud skulle vel også Stabæk ha slått....? Kampen skal spilles først. Det hadde selvfølgelig vært morro å avgjøre dette nå, men jeg føler meg ikke sikker (Men på den annen side, så gjør jeg jo aldri det.....) Hepp, Helt riktig, men jeg synes ikke vi har vært gode i år og LSK viste oss vel hvor stor avstadnen egentlig er... Jeg tror vi trenger 4-5 nye spillere i Startelveren dersom vi skal ha håp om å spille på øvre halvdel av tippeligaen neste år... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Det sandefjord laget som spillte mot HBK på TV søndag skal og bør Stabæk slå. Det Follo og Tønsberg -laget som spillte på Nadderud skulle vel også Stabæk ha slått....? Kampen skal spilles først. Det hadde selvfølgelig vært morro å avgjøre dette nå, men jeg føler meg ikke sikker (Men på den annen side, så gjør jeg jo aldri det.....) vi trenger 4-5 nye spillere i Startelveren dersom vi skal ha håp om å spille på øvre halvdel av tippeligaen neste år... drakk du mye i Sverige? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Det sandefjord laget som spillte mot HBK på TV søndag skal og bør Stabæk slå. Det Follo og Tønsberg -laget som spillte på Nadderud skulle vel også Stabæk ha slått....? Kampen skal spilles først. Det hadde selvfølgelig vært morro å avgjøre dette nå, men jeg føler meg ikke sikker (Men på den annen side, så gjør jeg jo aldri det.....) Hepp, Helt riktig, men jeg synes ikke vi har vært gode i år og LSK viste oss vel hvor stor avstadnen egentlig er... Jeg tror vi trenger 4-5 nye spillere i Startelveren dersom vi skal ha håp om å spille på øvre halvdel av tippeligaen neste år... @ringo Det er jeg enig i, spørsmålet er om man finner gode nok spillere til den prisen Stabæk kan betale? Hvem starter på søndag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Del Skrevet 11. Oktober 2005 ----------------------JON------------------------- --Morris------Mike-------IA--------Bjørnar--- Brani------Jeppe------Jokke---------Hauger-- -----------Daniel----VPG--------------------- Ser liten grunn til å kødde med laget..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Del Skrevet 11. Oktober 2005 ----------------------JON------------------------- --Morris------Mike-------IA--------Bjørnar--- Brani------Jeppe------Jokke---------Hauger-- -----------Daniel----VPG--------------------- Ser liten grunn til å kødde med laget..... liker det jeg ser!!! Får da inderlig satse på seier søndag og opprykk, men har ikke funnet frem champagnen helt enda.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 11. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 11. Oktober 2005 (endret) hahahahaha Mangler bare en harpun. Endret 11. Oktober 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Del Skrevet 11. Oktober 2005 neimen.. har du våknet fra dvalen lars??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Konge. Legg den inn på Sandefjordforumet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Konge. Legg den inn på Sandefjordforumet! Nei, da finner de linken til StabækLars.com, også begynner de å covre de andre låtene mine også: "Verdens Beste Thodesen", "Vi er Sandefjord", "Meningen med Hvalen" og "Sandefjord rykker opp igjen". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Herlig, tok meg den frihet til å legge ut bildet under en nyhet for forsiden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Del Skrevet 11. Oktober 2005 "Sandefjord, we sentence you to svingen!" YEAH BABY!!! Sandefjord - you've just been svinged!!! - Har noen diskutert dette med Stabæk Fotball? Vi vil ikke ha masse hvalrosser på hovedtribunen ihvertfall!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Billetter selges fritt på nettet, også på felt Q, så dere får ta med dere harpun, for mulighetene for hvaljakt er til stede..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klodrik 74 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Billetter selges fritt på nettet, også på felt Q, så dere får ta med dere harpun, for mulighetene for hvaljakt er til stede..... Hvis det skal være Sandefjordfolk på Q, håper jeg at de respekterer den lokale kulturen og er surpomper de også. Ikke noe muntert og lekende gladkristent her i gården. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Så fett! Dette gleder jeg meg til!! Men ventes det så super mange tilskuere i med at det er lagt opp til en ekstra tribune? Satser på 8000tilskuere.. ++ En syv- åtte mål Da skal vi alle sammen synge Forza stabæk olè olè olè. Elsker Stabæk, gjør vi, elsker Stabæk, gjør vi, elsker stabæk gjør vi.. OOOOg stabæk elsker vi! Åssen fikser du 800 000 mennesker på en fotballkamp sånn skulle det vel vært.. litt mange tall på tastaturet.. vanslikg å holde styr på dem.. men det kunne gjerne vært 80.000 Så fett! Dette gleder jeg meg til!! Men ventes det så super mange tilskuere i med at det er lagt opp til en ekstra tribune? Satser på 8000 tilskuere.. ++ En syv- åtte mål Da skal vi alle sammen synge Forza stabæk olè olè olè. Elsker Stabæk, gjør vi, elsker Stabæk, gjør vi, elsker stabæk gjør vi.. OOOOg stabæk elsker vi! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Billetter selges fritt på nettet, også på felt Q, så dere får ta med dere harpun, for mulighetene for hvaljakt er til stede..... Hvis det skal være Sandefjordfolk på Q, håper jeg at de respekterer den lokale kulturen og er surpomper de også. Ikke noe muntert og lekende gladkristent her i gården. De vil vel gjøre som "resten" av feltet - klage på innsatsen til Stabækspillerne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå