Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 157
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Om vi slår Sandefjord, nei unskyld, NÅR vi slår Sandefjord, er vi 100% sikret opprykk, eller er det 99,9%?.

Jeg vil nemlig ikke oppleve å slå Sandefjord for å deretter høre at "nå må ikke Moss score mer en 3 mål i neste kamp for da rykker vi ikke opp allikevell" eller tilsvarende angst kommentarer.

Atleten; du virker bereist i tallverden, jeg stoler kun på deg nå :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om vi slår Sandefjord, nei unskyld, NÅR vi slår Sandefjord, er vi 100% sikret opprykk, eller er det 99,9%?.

Jeg vil nemlig ikke oppleve å slå Sandefjord for å deretter høre at "nå må ikke Moss score mer en 3 mål i neste kamp for da rykker vi ikke opp allikevell" eller tilsvarende angst kommentarer.

Opprykket er 100% sikkert med seier over Sandefjord. Da vil vi ha 5 poeng på Sandefjord, minst 6 poeng på Moss og minst 8 poeng på røkla. To kamper igjen etter søndagens kamper for alle som er involvert i opprykkstrid (bortsett fra os, som har igjen 3). Moss og Sandefjord møtes i siste omgang. Her må minst et av lagene miste minimum 2 poeng, dermed er det umulig for begge å ta igjen oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fantastisk hva noen x'er og y'er gjør for å imponere folk.

Hvis (og jeg mener hvis) vi slår Sandefjord er opprykket 100 % sikret. (så får du velge om du stoler på meg......! ! ! )

Hvis vi samtidig også vinner over Skeid, er 1. plassen 100 % sikret.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis vi samtidig også vinner over Skeid, er 1. plassen 100 % sikret.

Veldig imponerende hvis gutta vinner over SF og Skeid samtidig! B)

ehh.....ja, ja, ikke samtidig da, men noen dager etterpå. Alternativt kan vi jo møte Skeid på kunstgresset, med 2. laget, så får vi avgjort dette en gang for alle.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, Blåhvalene er veldig klare til å slå Stabæk både på banen og på tribunen: http://www.sandefjordfotball.no/forum/topi...p?TOPIC_ID=3477

Her har vi alle en jobb å gjøre!!! Få "alle" med på kamp og bruk alle sanger som er. Blåhvalene skal slåes både på banen og tribunen.

Endret av Jørgen$en
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, Blåhvalene er veldig klare til å slå Stabæk både på banen og på tribunen: http://www.sandefjordfotball.no/forum/topi...p?TOPIC_ID=3477

Her har vi alle en jobb å gjøre!!! Få "alle" med på kamp og bruk alle sanger som er. Blåhvalene skal slåes både på banen og tribunen.

Tribunevold? Da tror jeg at jeg må ta på meg Lonsdale genseren min istedet for drakt....Dessuten kan jeg sikkert låne burberry skjerf av mormor...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tribunevold? Da tror jeg at jeg må ta på meg Lonsdale genseren min istedet for drakt....Dessuten kan jeg sikkert låne burberry skjerf av mormor...

Slåes eller slås, jeg tror jeg velger det første så vi slipper vondt...

Endret av Jørgen$en
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan få låne paraplyen min. Utmerket som slagvåpen i tillegg til sin vakre (????) burberry(lignende)mønster

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye snakk om seier og opprykk, men back to basic; Hva blir laget?

Håper i grunn på den mest brukte 11eren i høst, det vil si usual suspects i mål og i forsvar, henning og branjimir på kantene, J&J sentralt, og Daniel og Ball på topp.

Og det blir det vel?

Hva sier folket?

Endret av superblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halla jeg har laget som kan fungere, vi må være offensive og være fort oppe i markeringene.

her er laget:

---------------------------------------------JK-----------------------------------------------------------------

----------MMS-------------MK--------------------IA---------------------BH-------------------------------

------------AC---------------JJ------------------JP---------------------HH---------------------------------

---------------------------------------VPG---------------------DN-----------------------------------------

tror Alan kan spille fordi han er så offensiv. :):)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halla jeg har laget som kan fungere, vi må være offensive og være fort oppe i markeringene.

her er laget:

---------------------------------------------JK-----------------------------------------------------------------

----------MMS-------------MK--------------------IA---------------------BH-------------------------------

------------AC---------------JJ------------------JP---------------------HH---------------------------------

---------------------------------------VPG---------------------DN-----------------------------------------

tror Alan kan spille fordi han er så offensiv. :):)

er ikke alan skadet? Trodde han ble skade i kneet mot LSK...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk - Sandefjord
  • Opprett ny...