atleten 1 675 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Litt statistikk fra allegutta.no i forkant av matchen. Statistikk er bra. Jeg har regnet litt på det jeg også, og kommet fram til at vi taper eller spiller uavgjort hvis vi ikke vinner. Se selv: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Del Skrevet 13. Oktober 2005 basisferdighetene er greie ser jeg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten817 0 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Del Skrevet 13. Oktober 2005 De er lenge siden jeg har gledet meg sånn til en kamp.. Dette blir gøy.. og.. Alanzinho er Stjernen!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Del Skrevet 13. Oktober 2005 tror ikke du er den eneste som gleder deg til denne kampen kommer til og bli helt sinnsykt!!!!!!!!!! Håper på utsolgt og sinnsykt trøkk Stabæk seier og OPPRYKK!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ruudster 0 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Om vi slår Sandefjord, nei unskyld, NÅR vi slår Sandefjord, er vi 100% sikret opprykk, eller er det 99,9%?. Jeg vil nemlig ikke oppleve å slå Sandefjord for å deretter høre at "nå må ikke Moss score mer en 3 mål i neste kamp for da rykker vi ikke opp allikevell" eller tilsvarende angst kommentarer. Atleten; du virker bereist i tallverden, jeg stoler kun på deg nå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Vi er 100% sikre med seier da Moss og Sandefjord møtes i siste kamp og begge lag kan ikke få full pott. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Om vi slår Sandefjord, nei unskyld, NÅR vi slår Sandefjord, er vi 100% sikret opprykk, eller er det 99,9%?.Jeg vil nemlig ikke oppleve å slå Sandefjord for å deretter høre at "nå må ikke Moss score mer en 3 mål i neste kamp for da rykker vi ikke opp allikevell" eller tilsvarende angst kommentarer. Opprykket er 100% sikkert med seier over Sandefjord. Da vil vi ha 5 poeng på Sandefjord, minst 6 poeng på Moss og minst 8 poeng på røkla. To kamper igjen etter søndagens kamper for alle som er involvert i opprykkstrid (bortsett fra os, som har igjen 3). Moss og Sandefjord møtes i siste omgang. Her må minst et av lagene miste minimum 2 poeng, dermed er det umulig for begge å ta igjen oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Fantastisk hva noen x'er og y'er gjør for å imponere folk. Hvis (og jeg mener hvis) vi slår Sandefjord er opprykket 100 % sikret. (så får du velge om du stoler på meg......! ! ! ) Hvis vi samtidig også vinner over Skeid, er 1. plassen 100 % sikret. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Hvis vi samtidig også vinner over Skeid, er 1. plassen 100 % sikret. Veldig imponerende hvis gutta vinner over SF og Skeid samtidig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Atleten; du virker bereist i tallverden, jeg stoler kun på deg nå Orker ikke tenke nå. Jeg er på jobb. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Hvis vi samtidig også vinner over Skeid, er 1. plassen 100 % sikret. Veldig imponerende hvis gutta vinner over SF og Skeid samtidig! ehh.....ja, ja, ikke samtidig da, men noen dager etterpå. Alternativt kan vi jo møte Skeid på kunstgresset, med 2. laget, så får vi avgjort dette en gang for alle. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Hei Rich, hva med å få speakerbua til å spille Walk med Pantera f.eks når gutta kommer inn på banen på søndag, det hadde virkelig vært toppen av tøffhet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Del Skrevet 14. Oktober 2005 På vei til jobb idag så jeg to, kun to plaktater om opprykkskampen på søndag, og de var til og med klistret nesten helt inntil hverandre. Hvorfor ikke tapetsere bygda med disse plaktatene, når de først er trykt opp? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørgen$en 0 Del Skrevet 14. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 14. Oktober 2005 (endret) Hmm, Blåhvalene er veldig klare til å slå Stabæk både på banen og på tribunen: http://www.sandefjordfotball.no/forum/topi...p?TOPIC_ID=3477 Her har vi alle en jobb å gjøre!!! Få "alle" med på kamp og bruk alle sanger som er. Blåhvalene skal slåes både på banen og tribunen. Endret 14. Oktober 2005 av Jørgen$en Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Hmm, Blåhvalene er veldig klare til å slå Stabæk både på banen og på tribunen: http://www.sandefjordfotball.no/forum/topi...p?TOPIC_ID=3477 Her har vi alle en jobb å gjøre!!! Få "alle" med på kamp og bruk alle sanger som er. Blåhvalene skal slåes både på banen og tribunen. Tribunevold? Da tror jeg at jeg må ta på meg Lonsdale genseren min istedet for drakt....Dessuten kan jeg sikkert låne burberry skjerf av mormor... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørgen$en 0 Del Skrevet 14. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 14. Oktober 2005 (endret) Hmm, Blåhvalene er veldig klare til å slå Stabæk både på banen og på tribunen: http://www.sandefjordfotball.no/forum/topi...p?TOPIC_ID=3477 Her har vi alle en jobb å gjøre!!! Få "alle" med på kamp og bruk alle sanger som er. Blåhvalene skal slåes både på banen og tribunen. Tribunevold? Da tror jeg at jeg må ta på meg Lonsdale genseren min istedet for drakt....Dessuten kan jeg sikkert låne burberry skjerf av mormor... Slåes eller slås, jeg tror jeg velger det første så vi slipper vondt... Endret 14. Oktober 2005 av Jørgen$en Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Hmm, Blåhvalene er veldig klare til å slå Stabæk både på banen og på tribunen: http://www.sandefjordfotball.no/forum/topi...p?TOPIC_ID=3477 Her har vi alle en jobb å gjøre!!! Få "alle" med på kamp og bruk alle sanger som er. Blåhvalene skal slåes både på banen og tribunen. Tribunevold? Da tror jeg at jeg må ta på meg Lonsdale genseren min istedet for drakt....Dessuten kan jeg sikkert låne burberry skjerf av mormor... Du kan få låne paraplyen min. Utmerket som slagvåpen i tillegg til sin vakre (????) burberry(lignende)mønster Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 14. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 14. Oktober 2005 (endret) Mye snakk om seier og opprykk, men back to basic; Hva blir laget? Håper i grunn på den mest brukte 11eren i høst, det vil si usual suspects i mål og i forsvar, henning og branjimir på kantene, J&J sentralt, og Daniel og Ball på topp. Og det blir det vel? Hva sier folket? Endret 14. Oktober 2005 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martinho 0 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Del Skrevet 14. Oktober 2005 høres bra ut, men synes alan bør komme innpå for veigar litt ut i kampen, da blir det skikkelig forestiliing Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Halla jeg har laget som kan fungere, vi må være offensive og være fort oppe i markeringene. her er laget: ---------------------------------------------JK----------------------------------------------------------------- ----------MMS-------------MK--------------------IA---------------------BH------------------------------- ------------AC---------------JJ------------------JP---------------------HH--------------------------------- ---------------------------------------VPG---------------------DN----------------------------------------- tror Alan kan spille fordi han er så offensiv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Del Skrevet 14. Oktober 2005 jeg ser ingen grunn til å stokke om på laget som har hvert bunnsoldie og gode de siste kampene: jon morten-mike-ia-bjørnar branimir-jeppe-jokke-henning pall-nanne Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Synes foresten sandefjord hadde en sakelig og god oppsummering før kampen mot oss på sin hjemmeside. http://www.sandefjordfotball.no/Default.asp?cat=147&id=2139 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 15. Oktober 2005 Del Skrevet 15. Oktober 2005 Synes foresten sandefjord hadde en sakelig og god oppsummering før kampen mot oss på sin hjemmeside. http://www.sandefjordfotball.no/Default.asp?cat=147&id=2139 Overraskende saklig faktisk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus87 1 Del Skrevet 15. Oktober 2005 Del Skrevet 15. Oktober 2005 Halla jeg har laget som kan fungere, vi må være offensive og være fort oppe i markeringene.her er laget: ---------------------------------------------JK----------------------------------------------------------------- ----------MMS-------------MK--------------------IA---------------------BH------------------------------- ------------AC---------------JJ------------------JP---------------------HH--------------------------------- ---------------------------------------VPG---------------------DN----------------------------------------- tror Alan kan spille fordi han er så offensiv. er ikke alan skadet? Trodde han ble skade i kneet mot LSK... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martinho 0 Del Skrevet 15. Oktober 2005 Del Skrevet 15. Oktober 2005 faen, det var kjipt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 15. Oktober 2005 Del Skrevet 15. Oktober 2005 er ikke alan skadet? Trodde han ble skade i kneet mot LSK... Han nevnte det på treningen i dag hvertfall. Men han spilte hele tiden, så... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kebab 0 Del Skrevet 15. Oktober 2005 Del Skrevet 15. Oktober 2005 da sier vi at han er klar mot SF Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 15. Oktober 2005 Del Skrevet 15. Oktober 2005 er alltid morsomt å se alan i aksjon! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kebab 0 Del Skrevet 15. Oktober 2005 Del Skrevet 15. Oktober 2005 TV norge sporten ofret litt tid til et innslag om Stabæk kansje det blir vist igjen 22:40 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 15. Oktober 2005 Del Skrevet 15. Oktober 2005 Etter å ha sett treningen i dag er det vel ingen tvil om at laget blir: Jon Morten - Mike - IA - Bjørnar Branimir - Joakim - Jeppe - Henning Pall - Daniel Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå