Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Men hva var det som skjedde etter pausen, når laget kom inn. Ingen "Her er guttene våre". Var det noen som hadde surra bort CD'en eller er nytt regime? (Jeg vil ha det som det var "alle reiser seg nå".)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 157
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men hva var det som skjedde etter pausen, når laget kom inn. Ingen "Her er guttene våre". Var det noen som hadde surra bort CD'en eller er nytt regime? (Jeg vil ha det som det var "alle reiser seg nå".)

Den ble av en eller annen grunn spilt før 1. omgang. Forandring fryder ikke. Da får de heller ta den to ganger, ass!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en sang som spillerne har tatt fra QPR i England.

Eller rettere sagt, noen av spillerne var på kamp i England å så QPR spille. Etter hver scoring ble denne sangen spilt over anlegget. De mente dette var noe som kunne gjøres på Nadderud.

Rich har vel navnet på sangen, tror jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en sang som spillerne har tatt fra QPR i England.

Eller rettere sagt, noen av spillerne var på kamp i England å så QPR spille. Etter hver scoring ble denne sangen spilt over anlegget. De mente dette var noe som kunne gjøres på Nadderud.

Jeg må innrømme at jeg synes den melodien som spilles når vi scorer er blodharry. Men det var en hyggelig erstatning å høre den på lofthus road i vår når QPR scora og samtidig tikka det inn en melding om vi scora mot Alta. Tilfeldig? Neppe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk - Sandefjord
  • Opprett ny...