HC- 0 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Del Skrevet 11. Oktober 2005 "Sandefjord, we sentence you to svingen!" YEAH BABY!!! Sandefjord - you've just been svinged!!! - Har noen diskutert dette med Stabæk Fotball? Vi vil ikke ha masse hvalrosser på hovedtribunen ihvertfall!!! Hmm... Jeg er ihvertfall lite lysten på den beryktede og sagnomsuste bortetribunen på Nadderud. Hvis jeg blir nekta på hovedtribunen med SF-skjerf tar jeg det heller av... Mulig det bare er meg, men regner nok med at det blir en del Sandefjordsfolk som ikke pleier å stå sammen med Blåhvalene som foretrekker hovedtribunen. Det dere sa om syting og klaging fra hovedtribunen hørtes forresten kjent ut.... Mener dere særiøst at det er en viss sjanse for at det kan bli fullt? Det må vel omtrent være første gang i Stabæks historie i såfall? HC - som gleder seg til søndag, selv om jeg er veldig usikker på hvordan den kampen blir... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 9 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Tydelig at du vet svært lite om Stabæks historie hvertfall... Satser på at du hvertfall kommer til å vite mye om vår nye historie på søndag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Billetter selges fritt på nettet, også på felt Q, så dere får ta med dere harpun, for mulighetene for hvaljakt er til stede..... Hvis det skal være Sandefjordfolk på Q, håper jeg at de respekterer den lokale kulturen og er surpomper de også. Ikke noe muntert og lekende gladkristent her i gården. De vil vel gjøre som "resten" av feltet - klage på innsatsen til Stabækspillerne. Nå ble jeg dypt såra og vonbråten. De fleste av oss på Q kommer ikke med negative kommentarer til våre spillere i det hele tatt. Noen av oss ber faktisk også de som syter om å holde kjeft. Men; det vil alltid være folk som mener de har rett til å sutre på egne spillere. De verste er de som i tillegg ikke er i nærheten av å ha peiling på fotball. Grøss og gru!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Takk Øyvind! Dette er noe jeg har følt lenge - etter diverse innlegg i flere tråder. Hvilken følelse? Jo - den å bli betraktet som 2. rangs supporter fordi vi ikke står oppreist på kamp. Kufeltet er et riktig så hyggelig sted med stort positivt engasjement - bortsett fra et par puddinger. Det er faktisk det eneste stedet i verden jeg spontant omfavner vilt fremmede menn med lukt av løsemidler. Jeg mener bestemt at fellesskapet mellom stå og Q er mye større enn forskjellen mellom dem, og har derfor aldri forstått kritikken av oss (bortsett fra de nevnte puddingene). Jeg håper også dette er grunnen til at gutta tar "bølgen" foran oss etter å ha tatt den foran $$-tribunen. Sånn - da var det "off my chest". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Squawker 11 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Takk Øyvind! Dette er noe jeg har følt lenge - etter diverse innlegg i flere tråder. Hvilken følelse? Jo - den å bli betraktet som 2. rangs supporter fordi vi ikke står oppreist på kamp. Kufeltet er et riktig så hyggelig sted med stort positivt engasjement - bortsett fra et par puddinger. Det er faktisk det eneste stedet i verden jeg spontant omfavner vilt fremmede menn med lukt av løsemidler. Jeg mener bestemt at fellesskapet mellom stå og Q er mye større enn forskjellen mellom dem, og har derfor aldri forstått kritikken av oss (bortsett fra de nevnte puddingene). Jeg håper også dette er grunnen til at gutta tar "bølgen" foran oss etter å ha tatt den foran $$-tribunen. Sånn - da var det "off my chest". Er altfor ny i gamet til å men noe om kufeltet, men syting og klaging på egne spillere er det mer enn nok av på V feltet der jeg ofte befinner meg sammen med resten av familien. Ble mektig irritert under Hødd kampen da det føltes som om det gikk sport i å snakke dritt om Stenvoll - og det mens vi ledet kampen komfortabelt og hadde det fotballmessig rett så hyggelig. Maken! Nok om det - gleder meg noe inni helvete til søndag. Stabæk rykker opp igjen.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Tifo på søndag? Noen som vet noe? Står jo på førstesiden i artiklen "vi får besøk".. Åssen gikk det forresten med $$- banneret? Har det vært no dugnad? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Del Skrevet 12. Oktober 2005 "Sandefjord, we sentence you to svingen!" YEAH BABY!!! Sandefjord - you've just been svinged!!! - Har noen diskutert dette med Stabæk Fotball? Vi vil ikke ha masse hvalrosser på hovedtribunen ihvertfall!!! Hmm... Jeg er ihvertfall lite lysten på den beryktede og sagnomsuste bortetribunen på Nadderud. Hvis jeg blir nekta på hovedtribunen med SF-skjerf tar jeg det heller av... Mulig det bare er meg, men regner nok med at det blir en del Sandefjordsfolk som ikke pleier å stå sammen med Blåhvalene som foretrekker hovedtribunen. Det dere sa om syting og klaging fra hovedtribunen hørtes forresten kjent ut.... Mener dere særiøst at det er en viss sjanse for at det kan bli fullt? Det må vel omtrent være første gang i Stabæks historie i såfall? HC - som gleder seg til søndag, selv om jeg er veldig usikker på hvordan den kampen blir... Hepp, Det her er den mediaskapte myten om at Nadderud er en tom stadion og at Stabæk ikke har supportere. Poenget er at Nadderud er en liten stadion hvis man ser på antall besøkende i TL i forholdt til antall plasser tviler jeg på at noen lag i TL har bedre "dekningsgrad" enn Stabæk... I allefall i fjor! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Del Skrevet 12. Oktober 2005 De vil vel gjøre som "resten" av feltet - klage på innsatsen til Stabækspillerne. Nå ble jeg dypt såra og vonbråten. De fleste av oss på Q kommer ikke med negative kommentarer til våre spillere i det hele tatt. Noen av oss ber faktisk også de som syter om å holde kjeft. Beklager, Øyvind, det var langt i fra meningen å såre. Jeg tror ikke at hele feltet er negative, (derav ""-tegn på "resten") og har ingen grunn til å mene det heller, da jeg selv ikke sitter der. Dette er et problem som gjelder hele stadion. Noen få som ødelegger den gode stemningen for alle andre. Føler vel også at det var et visst snev av ironi i Klodriks (som vel også sitter på Q?) innlegg om dette, og det var vel egentlig meningen at det skulle være et lite snev av ironi i mitt også....... 2. rangs supporter fordi vi ikke står oppreist på kamp.Kufeltet er et riktig så hyggelig sted med stort positivt engasjement - bortsett fra et par puddinger. I mine øyne er dere langt ifra 2. rangs. (puddingene derimot....) Jeg har overhodet ingen grunn til å mene det. Selv er det første gang i år at jeg står på $$-feltet, etter å ikke ha hatt noe fast tilholdssted, men kjøpt billett der det måtte passe. Det som er viktig er positivt engasjement, enten man står eller sitter, og det er ihvertfall sikkert at det er et generelt større engasjement på Q feltet enn på de øvrige deler av "Fornebulandet", når man ikke regner med $$-feltet. (men også der finnes det folk som godt kunne satt seg et annet sted for min del..) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Hvalflesket maner til krig: "Ingebrigt Steen Jensen & co. har nok allerede lagt champagnen på kjøleren. Vi har ikke noe imot å ødelegge den festen for Stabæk, sier Ulsnæs som mener at de to lagene som møtes til den tv-sendte kampen søndag er de to klare opprykkskandidatene." (tatt fra Budstikka). Det står ett hinder igjen mellom våre hellige krigere og Nirvana. Hadde jeg vært Sandefjord supporter hadde jeg ikke vært så jævlig bråkjekk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Del Skrevet 12. Oktober 2005 - Stabæk og Sandefjord er de to klart beste lagene i avdelingen. Og mellom de er Daniel Nannskog den store forskjellen. Han er en notorisk målscorer, sier Ulsnæs. Humre, Etter hva Sandefjord viste mot HBK sist så er det nok mer enn bare Nannskog som skiller lagene... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Majimbe 52 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Billetter selges fritt på nettet, også på felt Q, så dere får ta med dere harpun, for mulighetene for hvaljakt er til stede..... Hvis det skal være Sandefjordfolk på Q, håper jeg at de respekterer den lokale kulturen og er surpomper de også. Ikke noe muntert og lekende gladkristent her i gården. De vil vel gjøre som "resten" av feltet - klage på innsatsen til Stabækspillerne. Tror ikke det, er hvertfall en $$ medlem som sitter der og roper (meg) mor har bursdag og hva er vel ikke bedre enn en potensiell opprykksFEST??? Så på nettet de nye flaggene som Stabæk selger, litt kort tid å stikke innom der, siden jeg kommer rett fra Skien søndag morgen. Selges de ved arenaen? Må jo henges opp på restauranten i Skien når jeg kommer tilbake.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 12. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 12. Oktober 2005 (endret) ... Endret 12. Oktober 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Nå har forresten Stikka fjernet artikkelen fra nettsidene sine. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Etter disse artiklene fra Budstikka kribler det enormt i magen. Kan ikke huske forrige gang jeg gledet meg så mye til en kamp. http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=213571 http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=213570 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 12. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 12. Oktober 2005 (endret) Ikke for å ødelegge stemningen, men jeg er helt overbevist om at at Stabæk går på en skikkelig smell på søndag. Jeg er villig til å vedde ræva mi på dette. Det hadde vært så ufattelig typisk. Jeg har allerede innkalkulert tap på søndag. Får håpe vi unngår for mange baklengs. Jeg er redd det kan bli mange, dessverre. Vi får heller satse på å sikre opprykket mot Skeid på onsdag. Med 3 poeng i den kampen, er det kun evt. målforskjellen mot Moss (dersom disse tar full pott) som kan frata oss opprykket. Endret 12. Oktober 2005 av Tom Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Ikke for å ødelegge stemningen, men jeg er helt overbevist om at at Stabæk går på en skikkelig smell på søndag. Jeg er villig til å vedde ræva mi på dette. Det hadde vært så ufattelig typisk. Jeg har allerede inkalkulert tap på søndag. Får håpe vi unngår for mange baklengs. Jeg er redd det kan bli mange, dessverre. Vi får heller satse på å sikre opprykket mot Skeid på onsdag. Med 3 poeng i den kampen, er det kun evt. målforskjellen mot Moss (dersom disse tar full pott) som kan frata oss opprykket. var da måte på pessimisme!!! tror vi vinner jeg! bra med ekstra tribune, hadde vært gøy med fullt hus siden kampen går på tv! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Ikke for å ødelegge stemningen, men jeg er helt overbevist om at at Stabæk går på en skikkelig smell på søndag. Jeg er villig til å vedde ræva mi på dette. Det hadde vært så ufattelig typisk. Thodesen. Er det deg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Ikke for å ødelegge stemningen, men jeg er helt overbevist om at at Stabæk går på en skikkelig smell på søndag. Jeg er villig til å vedde ræva mi på dette. Det hadde vært så ufattelig typisk. Jeg har allerede inkalkulert tap på søndag. Får håpe vi unngår for mange baklengs. Jeg er redd det kan bli mange, dessverre. Vi får heller satse på å sikre opprykket mot Skeid på onsdag. Med 3 poeng i den kampen, er det kun evt. målforskjellen mot Moss (dersom disse tar full pott) som kan frata oss opprykket. var da måte på pessimisme!!! tror vi vinner jeg! bra med ekstra tribune, hadde vært gøy med fullt hus siden kampen går på tv! Jeg ønsker selvsagt ikke å være pessimistisk, men etter lang erfaring med Stabæk ser jeg alarmklokkende ringe overalt. Noen fakta: - Kampen er hauset enormt opp - Det kommer flere tilskuere enn på lenge, ikke minst tilskuere som sjelden eller aldri er på kamp. (For at slike skal komme tilbake, er det avgjørende med godt spill og seier - typisk at dette i så fall ikke skjer.) - Kampen blir sendt på TV2 - med "hele Norge" som publikum - Det er varslet tidenes fest - Alle har en oppfatning av at Stabæk er det beste laget, og bør vinne. Les: Enormt forventningspress. - Stabæk er normalt jevnt gode over tid. "Best når det gjelder" i enkeltkamper er vi normalt ikke. Kanskje ikke helt sammenlignbart, men jeg vil minne om totalkolapsen i de avgjørende kampene på tampen i fjor. Under slike omstendigheter, og i slike kamper kan jeg i farten ikke huske at Stabæk hverken har vunnet og spilt godt tidligere. Unntaket er selvsagt Cup-finalen, men der var vi underdogs. Når det gjelder det sportslige har jeg også en følelse av at Sandefjord er i bedre form for øyeblikket. Selv om SF ikke briljerte spillemessig, fremsto de likevel som et solid vinnerlag mot Hønefoss. Jeg liker det ikke, men jeg er faktisk villig til å sette penger på at vi taper på søndag. Jeg tror vi går på en skikkelig smell. Jeg ser for meg et Stabæk med høye skuldre og tafatt spill, mot et løst og ledig Sandefjord som vil anse alt annet enn tap som en bonus. Jeg har magefølelse for dette - en magefølelse som sjelden tar feil. Jeg har samme magefølelse nå som de avsluttende kampene mot Molde og Enga i fjor. Kampen mot Enga droppet jeg faktisk, da jeg var sikker på utfallet og at jeg ville spare meg selv for lidelsen. Jeg håper inderlig at magefølelsen min tar feil, noe den ytterst sjelden gjør. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 12. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 12. Oktober 2005 (endret) Faktum er jo at det er Sandefjord som kommer hit med høye skuldre. De MÅ vinne, mens vi kun trenger en seier på de neste 4 kampene. Men jeg skjønner det du sier med at vi sjeldent spiller godt i avgjørende kamper, men denne gangen tror jeg ikke det skal sette noen stopper for oss. Stabæk er et godstog på strak vei fram til endestasjonen, Opprykk. Endret 12. Oktober 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Jeg har magefølelse for dette - en magefølelse som sjelden tar feil. Jeg har samme magefølelse nå som de avsluttende kampene mot Molde og Enga i fjor. Jeg tror du trenger et glass Samarin! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Ikke for å ødelegge stemningen, men jeg er helt overbevist om at at Stabæk går på en skikkelig smell på søndag. Jeg er villig til å vedde ræva mi på dette. Det hadde vært så ufattelig typisk. Jeg har allerede inkalkulert tap på søndag. Får håpe vi unngår for mange baklengs. Jeg er redd det kan bli mange, dessverre. Vi får heller satse på å sikre opprykket mot Skeid på onsdag. Med 3 poeng i den kampen, er det kun evt. målforskjellen mot Moss (dersom disse tar full pott) som kan frata oss opprykket. var da måte på pessimisme!!! tror vi vinner jeg! bra med ekstra tribune, hadde vært gøy med fullt hus siden kampen går på tv! Jeg ønsker selvsagt ikke å være pessimistisk, men etter lang erfaring med Stabæk ser jeg alarmklokkende ringe overalt. Noen fakta: - Kampen er hauset enormt opp - Det kommer flere tilskuere enn på lenge, ikke minst tilskuere som sjelden eller aldri er på kamp. (For at slike skal komme tilbake, er det avgjørende med godt spill og seier - typisk at dette i så fall ikke skjer.) - Kampen blir sendt på TV2 - med "hele Norge" som publikum - Det er varslet tidenes fest - Alle har en oppfatning av at Stabæk er det beste laget, og bør vinne. Les: Enormt forventningspress. - Stabæk er normalt jevnt gode over tid. "Best når det gjelder" i enkeltkamper er vi normalt ikke. Kanskje ikke helt sammenlignbart, men jeg vil minne om totalkolapsen i de avgjørende kampene på tampen i fjor. Under slike omstendigheter, og i slike kamper kan jeg i farten ikke huske at Stabæk hverken har vunnet og spilt godt tidligere. Unntaket er selvsagt Cup-finalen, men der var vi underdogs. Når det gjelder det sportslige har jeg også en følelse av at Sandefjord er i bedre form for øyeblikket. Selv om SF ikke briljerte spillemessig, fremsto de likevel som et solid vinnerlag mot Hønefoss. Jeg liker det ikke, men jeg er faktisk villig til å sette penger på at vi taper på søndag. Jeg tror vi går på en skikkelig smell. Jeg ser for meg et Stabæk med høye skuldre og tafatt spill, mot et løst og ledig Sandefjord som vil anse alt annet enn tap som en bonus. Jeg har magefølelse for dette - en magefølelse som sjelden tar feil. Jeg har samme magefølelse nå som de avsluttende kampene mot Molde og Enga i fjor. Kampen mot Enga droppet jeg faktisk, da jeg var sikker på utfallet og at jeg ville spare meg selv for lidelsen. Jeg håper inderlig at magefølelsen min tar feil, noe den ytterst sjelden gjør. Litt mye? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Faktum er jo at det er Sandefjord som kommer hit med høye skuldre. De MÅ vinne, mens vi kun trenger en seier på de neste 4 kampene. Men jeg skjønner det du sier med at vi sjeldent spiller godt i avgjørende kamper, men denne gangen tror jeg ikke det skal sette noen stopper for oss. Stabæk er et godstog på strak vei fram til endestasjonen, Opprykk. SF må ikke vinne, men det er selvsagt viktigere med seier for dem enn for oss mht. opprykk som sådan. Jeg er rimelig sikker på at Stabæk rykker opp, men det hadde vært utrolig typisk at festen må utsettes. Kampen mot SF er først og fremst et prestisjeoppgjør om hvem som "egentlig er best." På dette punktet har Stabæk et større press på seg enn SF. Jeg har magefølelse for dette - en magefølelse som sjelden tar feil. Jeg har samme magefølelse nå som de avsluttende kampene mot Molde og Enga i fjor. Jeg tror du trenger et glass Samarin! Samarin drikker jeg stadig vekk for tiden... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder/gruer meg til søndag.. Går rundt i en konstant koma... Folkefest blir det uansett, får bare håpe det blir fotballfest med påfølgende fyllefest også.. Digg hvis gutta kunne sluppet ned skuldrene litt etter en seier på søndag, og virkelig få ut sitt fulle potensiale i de siste 3 kampene... Da er mitt estimat på 70 poeng akkurat innenfor rekkevidde.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Muffen 0 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Vi har 2 matchballer, en mot dere og en mot Moss. Moss derimot har 3 kamper de MÅ vinne for å rykke opp.. De har presset, dere har lagt på dere selv press og vi har noe press på de 2 siste kampene. Nå har vi slått dere 2 av de 2 siste kampene, dette blir den tredje på rad og vi gleder oss til å innta tribunene deres. Så får vi se om dere slår oss på tribunen, vi skal ivertfall slå dere på banen ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabæk Gutt 0 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Nannskog Tar hat trick, og veigar ett. 4-0!!!!!!!!! til rbk:lykke til i addeco ligaen!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Vi har 2 matchballer, en mot dere og en mot Moss. Moss derimot har 3 kamper de MÅ vinne for å rykke opp.. De har presset, dere har lagt på dere selv press og vi har noe press på de 2 siste kampene.Nå har vi slått dere 2 av de 2 siste kampene, dette blir den tredje på rad og vi gleder oss til å innta tribunene deres. Så får vi se om dere slår oss på tribunen, vi skal ivertfall slå dere på banen ) Det er ivertfall bra dere har troen, deres daglige leder tror nok at Daniel Nannskog skyter dere i senk... Nannskog er forskjellen..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kebab 0 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Faktum er jo at det er Sandefjord som kommer hit med høye skuldre. De MÅ vinne, mens vi kun trenger en seier på de neste 4 kampene. Men jeg skjønner det du sier med at vi sjeldent spiller godt i avgjørende kamper, men denne gangen tror jeg ikke det skal sette noen stopper for oss. Stabæk er et godstog på strak vei fram til endestasjonen, Opprykk. SF må ikke vinne, men det er selvsagt viktigere med seier for dem enn for oss mht. opprykk som sådan. Jeg er rimelig sikker på at Stabæk rykker opp, men det hadde vært utrolig typisk at festen må utsettes. Kampen mot SF er først og fremst et prestisjeoppgjør om hvem som "egentlig er best." På dette punktet har Stabæk et større press på seg enn SF. Jeg har magefølelse for dette - en magefølelse som sjelden tar feil. Jeg har samme magefølelse nå som de avsluttende kampene mot Molde og Enga i fjor. Jeg tror du trenger et glass Samarin! Samarin drikker jeg stadig vekk for tiden... Kansje det forklarer magefølelsen din Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HC- 0 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Hepp, Det her er den mediaskapte myten om at Nadderud er en tom stadion og at Stabæk ikke har supportere. Poenget er at Nadderud er en liten stadion hvis man ser på antall besøkende i TL i forholdt til antall plasser tviler jeg på at noen lag i TL har bedre "dekningsgrad" enn Stabæk... I allefall i fjor! @ringo Trodde det var plass til flere på Nadderud, men etter å ha funnet ut at det er plass til 6500 kan det jo hende.. Men ikke misforstå, hadde bare vært gøy om det ble fullt og bra stemning på søndag. Spesiellt hvis mange Sandefjord-supportere er med å bidra til stemningen... Har ihvertall kjøpt billett allerede jeg, sånn for å være på den sikre siden... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Jeg har magefølelse for dette - en magefølelse som sjelden tar feil. Jeg har samme magefølelse nå som de avsluttende kampene mot Molde og Enga i fjor. Jeg tror du trenger et glass Samarin! Eller rett og slett slutte og drikke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Litt statistikk fra allegutta.no i forkant av matchen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå