Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hørt noen rykter om at denne kampen blir utsatt? Noen som vet noe mer om det?

uansett tenkte jeg å kjøre vorspiel hjemme hos meg før kampen, siden jeg bor nærmere voldsløkka en Onkel Blaa er Nadderud...

bare post her de som er keen på vors hos meg!

alle er hjertelig velkomne, men har vel plass til max 30, vel å merke hvis noen står...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 163
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

siden jeg bor nærmere voldsløkka en Onkel Blaa er Nadderud...

Jeg ville ikke bannet på at denne kampen blir spilt på Voldsløkka engang. Hvis det blir midtukekamp må den starte lenge før mannen i gata er ferdig på jobb, og da er kanskje Bislett/Ullevaal et alternativ litt senere på kvelden?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

siden jeg bor nærmere voldsløkka en Onkel Blaa er Nadderud...

Jeg ville ikke bannet på at denne kampen blir spilt på Voldsløkka engang. Hvis det blir midtukekamp må den starte lenge før mannen i gata er ferdig på jobb, og da er kanskje Bislett/Ullevaal et alternativ litt senere på kvelden?

nå går det en buss rett utenfor meg som bruker ca 7 min til bislett, inludert noen meter å gå... men det er vel opp til forbundet å bestemme hvor/når den spilles, men Ullevål er vel neppe aktuelt, koster vel for mye for Skeid, selv om det kommer mange blaa på kampen... Det å unngå voldsløkka er ikke meg i mot, for de plassene vi sannsynligvis får der er ikke mye å skryte av... er nesten like ille som det vi hadde i Follo....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

seff skal vi være med på vors caz... men regner med at du regnte meg med nesten uansett, jeg tar ikke mye plass vetu og står og hopper mye ;)

til å være så liten er det utrolig mye liv og lyd i deg!!!

fikser du pils til søndag?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare post her de som er keen på vors hos meg!

alle er hjertelig velkomne, men har vel plass til max 30, vel å merke hvis noen står...

er med jeg vettu Caz!! ;)

knall!

jo fler jo bedre, tenkte å skremme vannet av de jævla Enga supporteren som bor i nabolaget, blir garantert høy musikk og SAMTLIGE vinduer åpne!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok der jeg også! Du blir ikke kvitt meg sååå lett

Vi vil jo ikke bli kvitt deg. Hvem skal jeg "leke" med da? Og hvem skal jeg sitte sammen med å slenge kommentarer til Loudness når han spiller fotball? Klare jo ikke det helt alene....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi vil jo ikke bli kvitt deg. Hvem skal jeg "leke" med da? Og hvem skal jeg sitte sammen med å slenge kommentarer til Loudness når han spiller fotball? Klare jo ikke det helt alene....

Det er møteplikt for dere når vi skal spille på mandag!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er møteplikt for dere når vi skal spille på mandag!!!

Når?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Hadde ikke klart meg uten deg heller teipbiten.. Vi er gode til å slenge kommentarer til Loudness vi!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Hadde ikke klart meg uten deg heller teipbiten.. Vi er gode til å slenge kommentarer til Loudness vi!

hahaha....gode til hva...ikke det i allefall....kommentarene bare preller av meg ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahaha....gode til hva...ikke det i allefall....kommentarene bare preller av meg ;)

Så det er bare jeg som får det til å gråte?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne kampen blir trolig utsatt. Men dette gjøres ikke før landslagsuttaket er klart.

Landslagsuttaket er i dag, kl. 12.00. Da får vi vite om vi har 1, 2, 3, 4, 5 eller 6 landslagspillere. Med 2 eller flere blir kampen utsatt. 19. oktober blir vel da datoen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne kampen blir trolig utsatt. Men dette gjøres ikke før landslagsuttaket er klart.

Landslagsuttaket er i dag, kl. 12.00. Da får vi vite om vi har 1, 2, 3, 4, 5 eller 6 landslagspillere. Med 2 eller flere blir kampen utsatt. 19. oktober blir vel da datoen...

Henning og Morten ble tatt ut og da må kampen mot Skeid utsettes.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henning og Morten ble tatt ut og da må kampen mot Skeid utsettes.

Ingen Branimir. Ingen Bjørnar. Vil de ikke vinne kamper?

Noen som har hørt om Veigar er tatt ut for Island igjen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sier faktisk drit i å utsett kampen. Litt avhengig av om Veigar blir tatt ut for Island, men det er faktisk ganske viktig å få spilt den kampen på det tidspunktet. Med seier der kan vi faktisk rykke opp hjemme mot Sandefjord. Skeid klarer vi uten Henning og Morten. Tom får spilt seg inn på høyre bækk og Alan kan vel ta plassen til Henning på venstre kant?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sier faktisk drit i å utsett kampen. Litt avhengig av om Veigar blir tatt ut for Island, men det er faktisk ganske viktig å få spilt den kampen på det tidspunktet. Med seier der kan vi faktisk rykke opp hjemme mot Sandefjord. Skeid klarer vi uten Henning og Morten. Tom får spilt seg inn på høyre bækk og Alan kan vel ta plassen til Henning på venstre kant?

NEI - KAMPEN MÅ UTSETTES. Og det er fordi jeg er en egoist. Må på jobbreise på søndag. Mister kampen da. Kommer hjem neste søndag sent på kvelden, og mister Skeid-kampen om den ikke utsettes. :angry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ENIG, OG VI VET JO AT JON ARVID IKKE SETTER NOEN 'BALLER' I HJULA FOR OSS!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Egentlig enig, men det er vel ikke vi (Stabæk) som bestemmer dette?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tror jeg det er. Vi har vel RETT og ikke PLIKT til å få kampen utsatt

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tror jeg det er. Vi har vel RETT og ikke PLIKT til å få kampen utsatt

Men vi kan ikke drive å ta sjanser med sånt. Stabæk uten Morten og Henning er en skikkelig reduksjon. Sist ble dessuten troppen forsterket med Branimir - det kan vel godt skje nå også. Veigar har lenge vært rimelig stabil i den islandske troppen, selv om han ikke fikk spille i de to siste kampene. Vi må be om utsettelse.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Skeid-stabæk
  • Opprett ny...