Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 163
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det som er irriterende er at ikke NFF, Stabæk og Skeid kunne gått sammen i forkant (for lenge siden), og blitt enige om at det er stor sannsynlighet for at kampen må flyttes. Det hadde bare vært å se på de seneste landslagsuttakene, og regnet sannsynligheten for at dette uttaket også inneholdt minst 2 Stabækspillere, og så kunne man fremskutt kampen til den 21/9 eller 28/9, med kampstart 16.00. Da hadde enda flere hatt muligheten til å komme på kampen, og det hadde alle 3 parter tjent på.

Men, neida, vi må vente og se.... Håpløs holdning...

Men, jeg kommer ihvertfall. Det KAN være en VELDIG avgjørende kamp som spilles den dagen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og der gikk det vorspielt til CAZ rett til hælvete....

neida, drit i jobb og skole, kom til meg kl 08.00, så begynner vi å drikke! Klarer vi å drikke så tidlig på langturer bør vi i det minste klare det når kampen er såpass nærme!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

... og bli så full og slitsom som enkelte var i Mandal?

Nei takk.

Etter min mening var det bare en person som ikke klarte å oppføre seg på denne turen.....

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei takk.

Etter min mening var det bare en person som ikke klarte å oppføre seg på denne turen.....

da sier vi at alle oppfører seg, og sa tar vi pils fra 12. da rekker vi 4-5 stk, nok til å smøre stemmen og synge gutta opp i tippeligaen der vi hører hjemme!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kampen er flyttet til 19. oktober kl. 16.

Da blir det en litt kortere arbeidsdag den dagen, gitt!!

Kl 15:00 - faktisk

Faen!!!! Skal i praksis den uka og er ikke ferdig før fire..... Noen som kan sørge for at Emma Hjorth skole blir stengt fra kl ett eller noe sånt?

Noen som kan sørge for at flyet mitt blir utsatt et par timer eller noe sånt?

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen!!!! Skal i praksis den uka og er ikke ferdig før fire..... Noen som kan sørge for at Emma Hjorth skole blir stengt fra kl ett eller noe sånt?

to ord: bombe trussel!!! hehe, funker på film.... hva med å ringe inn syk, og evt ta et senere fly??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

han fikk sitt annen gult kort siste kamp, må stå over derfor.

hmm, eidur er bra, men de siste kampene var han litt "hemmet"...ikke i form, kanskje småsyk, det vet jeg ikke (likevel spilte han bra, men han var ikke den eidur jeg er vant til å se).

tror egentlig ikke at alle andre står i hans skygge - kanskje når det gjelder media, men ikke på banen. eidur og de andre erfarne guttene begynner å bli gamle, og det finnes gode unge og lovende erstattere nå.

derfor er jeg ikke så redd..har håp om at gretar, gunnar, heidar og veigar alle sammen gjør sitt beste. og kanskje klarer en uavgjort mot sverige *drøm*

Eidur er da ikke gammel - det er da ikke lenge siden faren hans la opp!

Jeg har ennå ikke funnet uttaket til Sverige-kampen, men jeg har funnet uttaket til svenskenes Island-kamp. Og nei - til dem som seriøst måtte tro det - hverken Daniel eller andre nåværende Stabæksvensker er i troppen. Wilhelmson og Lindroth står derimot på listen. Svensketroppen mot Island

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei takk.

da sier vi at alle oppfører seg, og sa tar vi pils fra 12. da rekker vi 4-5 stk, nok til å smøre stemmen og synge gutta opp i tippeligaen der vi hører hjemme!!!

Vi rekker vel å skjenke **** drita på den tida?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

to ord: bombe trussel!!! hehe, funker på film.... hva med å ringe inn syk, og evt ta et senere fly??

Evt ett ord. Bombetrussel... :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For flere tvilsomme orddelinger, sjekk her

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For flere tvilsomme orddelinger, sjekk her

Ser til min store interresse at Kupper'n er medlem av AMO

Endret av Pjalle Nøtt
Lenke til innlegg
Del på andre sider

dere har problemer... ;)

hva med oss tyskere? er i oslo fra 8.10. til 17.10. (tenkte jo da vi booket fly/ferge at kampen mot skeid blir spilt på 9..)....reiser hjem bare 2 dager (egentlig 1,5 dager) før kampen blir spilt...pøh! nff ser ut som å være så elendig som dfb (tysk versjon av nff)

men gleder meg desto mer til sandefjord kampen da :)

@albert: leste det for 5 min siden! juchu, niclas alxeandersson og marcus allbäck!

nei, du har rett, eidur er ikke gammel, men sjekk hvor gammel de andre spillere er...22, 23, kanskje 25. sånn sett er eidur en gammel mann på banen :-) vet ikke om brynjar og noen andre som er litt under/over 30 er med...eneste "gamling" som er med hver kamp er keeperen árni.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe! passer ganske bra for meg i grunn.. slutter 1130 på skolen på onsdager! må bare få noen til å ta min vakt på jobben da.. men skal ikke være noe stress.. vi ser nok meg på den kampen!;)

Du har ikke god tid likevel du har møteplikt hos meg ASAP etter at skolen er ferdig... Blir nok ikke noe regnskap på meg den dagen... Vi stikker til leiligheten i byen ikke den på Bekkestua den dagen :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe! passer ganske bra for meg i grunn.. slutter 1130 på skolen på onsdager! må bare få noen til å ta min vakt på jobben da.. men skal ikke være noe stress.. vi ser nok meg på den kampen!;)

Det der går IKKE an. Du må prioritere jobb. (Så nå kan du bare tørke av deg det skadefro gliset over at jeg mister både Kongsvinger og Skeidkampen. Pga av jobb...)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har ikke god tid likevel du har møteplikt hos meg ASAP etter at skolen er ferdig... Blir nok ikke noe regnskap på meg den dagen... Vi stikker til leiligheten i byen ikke den på Bekkestua den dagen :)

Okeii! hehe.. Som du vil ;)

Det der går IKKE an. Du må prioritere jobb. (Så nå kan du bare tørke av deg det skadefro gliset over at jeg mister både Kongsvinger og Skeidkampen. Pga av jobb...)

:D:lol::)

Endret av Anna
Lenke til innlegg
Del på andre sider

ER det lenge til de tre A'ene får sin egen familietråd?

støtter den... hehe

men fra spøk til revolver, latterlig av NøFF å legge kampen så tidlig, Skeid går jo glipp av masse penger de kunne fått fra alle oss i $$ i inngangspenger....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Bringer denne på side 1 igjen, siden det kun er en uke igjen til kampen....

Tilbudet om vors hos meg står fortsatt, hvis noen var interessert, regner med at jeg er våken ca 12...

Dessuten, hva med å lage noe skikkelig tifo eller en eller annen form for show? Kan jo hende vi er klar for tippeligaen før denne kampen, da må vi jo nesten harselere litt over det, eller hva???

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dessuten, hva med å lage noe skikkelig tifo eller en eller annen form for show? Kan jo hende vi er klar for tippeligaen før denne kampen, da må vi jo nesten harselere litt over det, eller hva???

Vi *hjerte* Skistad (ikke ment harselerende)

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Skeid-stabæk
  • Opprett ny...