Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Hvordan kommer jeg meg til voldsløkka fra bekkestua? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Buss 143 til Jernbanetorget også buss 34 mot Tåsen. www.trafikanten.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Del Skrevet 13. Oktober 2005 to ord: bombe trussel!!! Ett ord; ordelingsfeil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Settes det opp buss til matchen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Buss 143 til Jernbanetorget også buss 34 mot Tåsen. www.trafikanten.no Vi tar vel rett fra skolen?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Hvordan tenker du da? Tenkte 143 til jernbanetorget også videre jeg.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 15. Oktober 2005 Del Skrevet 15. Oktober 2005 Vi *hjerte* Skistad (ikke ment harselerende) hva med banner type "stabæk drar hjem, Skeid forsvinner - Skistad, kom tilbake!!!" Eller: trikken til Majorstua og så 20 bussen til Torshov/sagene. Eller: Trikk til Majorstua og taxi videre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 15. Oktober 2005 Del Skrevet 15. Oktober 2005 hvorfor ikke ta limosin fra majordstua til voldsløkka? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Del Skrevet 16. Oktober 2005 eller buss til jernbanetorget og buss 34 mot tåsen deretter vandre den korte veien til Caz og ta en pils før kampen begynner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Onsdag skal vi sikre Seriemesterskapet!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Enig med du Espen, vi skal pinadø ikke bli nr. 2 i Adeccoligaen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Her er det bare å kline til, Skeid er allerede svimle.... Vi kan jo avgjøre dette med en gang.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 noen som har et drømmelag til helgen? Jeg håper iallefall de stiller emd dette laget: Jon Bjørnar-mike-ia-morten Alan-jokke-henning-branimir Nanne-veigar La jeppe spare en kamp, han fortjener det nå! hadde også hvert utrolig gøy å se alan fra start! er vel bare mot alta han har startet i år og der var ikke jeg:( Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Siden jeg stoppet å skrive hvem jeg syntes bør starte har vi vunnet hver kamp, så jeg tror jeg dropper det. Overtroisk? Ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 -----------JK----------- MS---IA------MK----BH TS----JP-----HH-----CS --------AC---DN-------- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Jeg skulle gjerne sett Trond fra start jeg, syntes han hadde et veldig positivt innhåp mot Kongsvinger. Snakket en del med ham på søndag og han virket som en veldig sympatisk og ydmyk kar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 la Alan få litt spilletid, nå som opprykket er sikret! Får han spille, kan jeg garantere fest fotball.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 trond og allan fra start, det hadde vært noe! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Jeg tror Trond er litt sliten etter søndagen, la han starte på benken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Jeg tror Trond er litt sliten etter søndagen, la han starte på benken. Ble det så sent på gutten? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 18. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 18. Oktober 2005 (endret) vi må jo ikke toppe mot skeid så jeg sier jk mms-mk-mk-ch ac-hh-jj-bh dn-vpg Endret 18. Oktober 2005 av joogs Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Cach, gryn, grunker, penger om dere vil - til Skeid pga av starttidspunktet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 eh...3000 på Voldsløkka? Hvor skulle alle de stått? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 de skulle vel satt opp en eller annen form for midlertidig tribune, men det vil de ikke si noe om nå for da får de sikkert bot i stedet for penger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alexinho 0 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Håper vi kan benytte denne kampen til å kjøre inn spillere som Alan og Trond. Nå må vi se hva ungguttene er laget av slik at man kartlegge bedre hva som må hentes inn foran neste sesong. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 18. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 18. Oktober 2005 (endret) eh...3000 på Voldsløkka? Hvor skulle alle de stått? Ifølge skeid.no så har Voldsløkka en kapasitet på 4000... De har jo en relativt stor sittetribune, det går vel kanskje 1-2000 på den, pluss ståplasser på den andre langsiden, pluss... Endret 18. Oktober 2005 av Totto Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Håper vi kan benytte denne kampen til å kjøre inn spillere som Alan og Trond. Nå må vi se hva ungguttene er laget av slik at man kartlegge bedre hva som må hentes inn foran neste sesong. Støttes. Spesielt Trond bør få mulighet til å prøve seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alberta 54 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Håper Alan starter.. blir gøy å se om han har på seg det vakre blå armbåndet jeg ga han på søndagen, han lovte at han aldri skulle ta det av seg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Håper Alan starter.. blir gøy å se om han har på seg det vakre blå armbåndet jeg ga han på søndagen, han lovte at han aldri skulle ta det av seg... Det blir også kult å se Veigar med det fine blaa flagget du ga ham på søndag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alberta 54 Del Skrevet 18. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 18. Oktober 2005 (endret) Håper Alan starter.. blir gøy å se om han har på seg det vakre blå armbåndet jeg ga han på søndagen, han lovte at han aldri skulle ta det av seg... Det blir også kult å se Veigar med det fine blaa flagget du ga ham på søndag... Hehe.. det vet jeg han ikke har... det ble glemt igjen på blaa, så nå er det hos Armando som fant det og tok det med hjem.. får vel spørre en annen gang om han vil ha det Endret 18. Oktober 2005 av Anna Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå