Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg mener at vi må stille med det laget vi ville ha stilt med dersom ikke opprykket var et faktum i dag. Dette er en del av fair play prinsippet - i og med at resultatet i denne kampen kan ha innvirkning på plasseringen til andre lag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 163
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg kommer meg fra oslo s til voldsløkka?

Det står noe på Skeids hjemmesider.

Enten buss 34 (tror jeg) eller t-banen til Tåsen for deretter å gå ned Tåsenveien og Uelandsgata (ca 1 km, står det). Jeg tar siste alt. ,siden jeg ikke gidder busskifte (drar fra nationaltheateret).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

T-Bane linje 4 mot Bekkestua.

Deretter Stabæk Support-bussen til Voldsløkka.

Fint, noen som kommer å henter meg i lillehammer? Bussen går herfra til gardemoen om ca 1,5 time. Tar 2timer til gardermoen, 20 minutter til oslo s og da har jeg igjen ca 1 time på å nå matchen.. Hvis alt går etter min plan...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg kommer meg fra oslo s til voldsløkka?

Enten buss 34 (tror jeg) eller t-banen til Tåsen for deretter å gå ned Tåsenveien og Uelandsgata (ca 1 km, står det). Jeg tar siste alt. ,siden jeg ikke gidder busskifte (drar fra nationaltheateret).

Du kan også ta busser til Sagene, buss 37, 20 54 og 34 gå derfra tar ca 4-5 minutter...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan også ta busser til Sagene, buss 37, 20 54 og 34 gå derfra tar ca 4-5 minutter...

Men ikke forsøk deg på trikk (bytrikk). Sagene Ring er lagt ned....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har hørt noe om hvilket lag vi stiller med i dag?

Allegutta.no melder:

Til oppgjøret mot Skeid blir det noen endringer på laget fra festen mot Sandefjord. Jesper og Branimir går ut og inn kommer Stenvoll og Alanzinho. Kampstart onsdag kl.1500. Norsk Tipping vurderte opprykksfesten som så sterk at oddsen på borteseier er så høy som 1.75. Hjemmeseier gir 3.10 og uavgjort gir 3.55. Vel møtt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med www.trafikanten.no?

denne verdens veven er en artig sak gitt

http://www.trafikanten.no er undervurdert!

Den er på mobil også - wap.trafikanten.no - den wap-siden jeg helt klart besøker mest når jeg er i Norge. Fra utlandet er Stabak.no på første og NRKs 4-4-2 på andre. Skikkelig stilig å sitte i Afrika og lese Stabæk-nyheter på mobilen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe å lære seg før kampen:

Alt ting er så trist og leit

går på trygd og støtter Skeid

Under broen, sniffer lim

Ha'kke råd til heroin

Å hvor skal vi bo inatt

Blåkors er jo fullt besatt

Alt har Stabæk feiet bort

Det var veldig dååårlig gjort.

:P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det med parkeringsmuligheter på Voldsløkka? Noen lure tips?

Parkering i gata, det går helt fint, men det blir ganske mye rushtrafikk der fra 14.30-45. Så det sikkert smart å kommer før det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette var flaut, både på tribunen og på banen... Dårlig spill, lite synging, men heldigvis endel galgenhumor blandt de som var der...

Men tror 2.laget vårt hadde vunnet i dag, så dårlige var gutta... Og herregud så kaldt det var!!!!

Nå skal LøvHam moses, revansje etter i dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjelden jeg synes det er verdt å kritisere laget, men dagens prestasjon var ikke akkurat all verden. Det var til tider så stor forskjell på kampen søndag og idag at det er utrolig at det var nesten samme spillere.

Litt dårlig planlegging, litt for hard festing på søndag, og tidvis ikke nok glød for kampen. <_>

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Skeid-stabæk
  • Opprett ny...