Markus 5 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Fylla olé olé olé Flaue greier... Virkelig flaut - bryr jeg meg nevneverdig - nei ! Fylla olé olé olé Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Elendig. Mer er det ikke å si om den saken. Sånn går det når spillerne forsøker å innta samme mengder alkohol som supporterne. Usj. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Sjeldent har en linjedommer stått for så mye underholdning! Banens beste: Gunnar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Sykt unødvendig tap må jeg si. Er det ikke like greit å avslutte med stil -også overfor de lagene som kjemper i bunnen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Del Skrevet 19. Oktober 2005 enig, andre lag kan føle at vi ikke bryr oss lengre, siden vi er klare for opprykk, noe som kan skape et (enda mer???) negativt syn på oss, sett med andres øyne... og gutta burde være proffe nok til å sette pris på den støtten de får av oss til å spille bedre enn de gjorde i dag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Hvilken melodi gikk shorts sangen på igjen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
solli 0 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Del Skrevet 19. Oktober 2005 må vel være greit og og være i fortsatt opprykks(fylle)rus, , man tar gjerne litt lett på oppgaven etter seieren på søndagen men det er vel ikke om å gjøre og ha minst tap, men heller og rykke opp. Selvfølgelig burde vi ha vunnet, men et tap til er vel ikke noen krise nå, selv om man kanskje skulle ønske et litt bedre spill. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Del Skrevet 19. Oktober 2005 må vel være greit og og være i fortsatt opprykks(fylle)rus, , man tar gjerne litt lett på oppgaven etter seieren på søndagen men det er vel ikke om å gjøre og ha minst tap, men heller og rykke opp. Selvfølgelig burde vi ha vunnet, men et tap til er vel ikke noen krise nå, selv om man kanskje skulle ønske et litt bedre spill. helt enig der! jeg tror også gutta skjerper seg mot løv ham og vinner den men da kan vi gjøre sånn at skeid holder seg og løvham går ned! det blir det isåfall mye skriverier om, men er man ikke gode nok til å holde seg er man ikke! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Hvilken melodi gikk shorts sangen på igjen? "Hvor høyt kan du dra opp shortsen din?..." osv Melodien bruker vi vanligvis uten tekst: "Ole, ole, ole ole, oleeeee Ole, ole, ole, ole, oleeee Ole, ole ole (klapp, klapp) Ole, ole, ole (klapp, klapp) Ole, ole, ole, ole, oleeee" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Hahaha, det var det jeg mente ja. Kampens høydepunkt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Del Skrevet 19. Oktober 2005 men heldigvis endel galgenhumor blandt de som var der... det var den flotteste møøøøingen jeg har hørt på kamp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
reader 0 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Som flere har sagt, Skeid burde vel vært slått. På den annen side, det er vel ikke første gang et topplag har gått på et slik tap etter at opprykk, serieseier eller lignende allerede er avklart. Rett og slett en psykisk "utladning" etter at jobben er (vel) gjort, vil jeg tro. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. Oktober 2005 Del Skrevet 20. Oktober 2005 Banens beste: Gunnar. På tide at noen spanderer en ispose på Gunnar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 20. Oktober 2005 Del Skrevet 20. Oktober 2005 Banens beste: Gunnar. På tide at noen spanderer en ispose på Gunnar. He he, ja alle inkludert Skeidspilleren selv lo godt når Gunnar kjørte bort og klappet ham på skulderen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå