Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle Stabæk-fans!

Håper dere stiller mannsterke i Idrettsparken på søndag!

Kjøreturen er vel på ca 35 mil, men matta er flott og MK er på vei mot formen etter en slapp periode. Dere forventer vel tre greie poeng, men selv om MK har skuffet noe på hjemmebane denne sesongen har vi faktisk bare 2 tap (Sandefjord 1-2 og Løv Ham 0-2).

Jeg forstår dere ikke var helt fornøyd med kampen på Nadderud, men jeg har hele veien hevdet at det ikke er representativt for måten MK spiller på, og i hvert fall ikke på hjemmebane. Derfor tror jeg på en spennende og underholdende kamp som dere definitivt ikke må gå glipp av!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gi dem en sjans da. Når noen er så hyggelig at de legger inn melding på forumet og ønsker oss velkommen - gir jeg folk en sjans jeg.

MK er forresten av supporterne i Adeccoligaen kåret til en av de tre beste arrangørene i årets serie. Det står det mer om her

Håper det er riktig at kampen på Nadderud ikke er representativ - men synes jeg har lest vel mye negativ omtale av spillestilen til MK også på andre sider enn våre. Knut Tørum i Moss var faktisk mer kritisk da han beskrev spillestilen til MK, enn det vi har vært på sidene våre.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi skal ikke slakte dem ennå... men jeg vil gjerne se det før jeg tror helt på det. Men støtter det han sier om at vi må stille mannssterke i Mandal.

ALLE MANN (KVINNER) TIL MANDAL

Det er bra du får med kvinnene og Armando.... Må si jeg føler meg litt utelatt når folk bare skriver alle mann til mandal. Så til dere andre som muligens hadde vurdert å skrive alle mann, husk å ta med kvinner og!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Velkommen Til Sørlandet!
  • Opprett ny...