Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor høy er han? Er han over 188 og har bra spenst: Kjøp!

Vi trenger en panserspiss med luftstyrke. Eirik kunne ha vært det hvis han ville. Pr. i dag har vi ingen. Å score 8 mål på et bunnlag i A-ligaen er egentlig like stor prestasjon som Daniels 19 på det beste laget. HVor mange mål man scorer er vel så avhengig av folkene rundt deg. Helgi var en gang toppscorer i eliteserien, bytta klubb og har ikke siden vært toppscorer. Tryggvi er et annet eksempel på hvordan posisjon og personkjemi avgjør effektiviteten foran mål. MEn i stallen vår mangler vi sårt noen som kan vinne luftdueller foran begge mål. Dem er det ikke mange av som er tilpasset vår lommebok. At Strand ikke har signert ny kontrakt er det samme som å bruke ropert på at han vil bytte klubb, men vil presse litt pris ved ikke å utelukke noenting. "Jeg spiller nok for Follo neste år" må han jo si om han skal fortsette å dusje med resten av gutta uten å risikere å bli rektumalisert.

Hepp,

Han er faktisk den nest mest effektive spissen i Adeccoligaen hvis vi ser på antall mål per kamp... Nannskog er suveren med 19 mål på 23 kamper. Strand har 8 på 16.

Vi skal også huske på at Strand har langt dårligere lagkammerater enn Nannskog (Sannsynligvis dårligere kammerater også), samt at han jobber som maler ved siden av å spille fotball!

Jeg tror Stbæk har sett et potensiale, en angriper med gode ferdigheter foran mål og fysiske atributter som vi mangler. En spiller som kan få et løft med å gå fra å være halvproff/amatør til å bli profesjonell fotballspiller... En spiller som passer vår slunkene klubbkasse bra!

Vi skal dog huske på at Antidoping Norge har tatt ut sak og at han dersom han blir dømt 1/10 så vil han bli utestengt i 3 måneder.

@ringo

hvis man ser på scoringer pr minutt på banen derimot er det en annen spiller jeg har tenkt på som gjør det veldig bra. Steffen Nystrøm fra Moss. Er faktisk hakket bedre enn Nannskog, men har jo spilt mye mindre. Men han er bare 21 år. Hvis ikke Moss rykker opp synes jeg vi skal gjøre et forsøk på å hente han.

Han er vel ving også han er han ikke???

@ringo

Tror jeg leste den samme stat'sen for litt siden.. 1 mål på 21 min spilt eller noe var det.. Så han kan ikke være supergod hvis han ikke har spilt mer enn 21 min på moss i år....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi trenger en panserspiss med luftstyrke. Eirik kunne ha vært det hvis han ville. Pr. i dag har vi ingen. Å score 8 mål på et bunnlag i A-ligaen er egentlig like stor prestasjon som Daniels 19 på det beste laget. HVor mange mål man scorer er vel så avhengig av folkene rundt deg. Helgi var en gang toppscorer i eliteserien, bytta klubb og har ikke siden vært toppscorer. Tryggvi er et annet eksempel på hvordan posisjon og personkjemi avgjør effektiviteten foran mål. MEn i stallen vår mangler vi sårt noen som kan vinne luftdueller foran begge mål. Dem er det ikke mange av som er tilpasset vår lommebok. At Strand ikke har signert ny kontrakt er det samme som å bruke ropert på at han vil bytte klubb, men vil presse litt pris ved ikke å utelukke noenting. "Jeg spiller nok for Follo neste år" må han jo si om han skal fortsette å dusje med resten av gutta uten å risikere å bli rektumalisert.

Hepp,

Han er faktisk den nest mest effektive spissen i Adeccoligaen hvis vi ser på antall mål per kamp... Nannskog er suveren med 19 mål på 23 kamper. Strand har 8 på 16.

Vi skal også huske på at Strand har langt dårligere lagkammerater enn Nannskog (Sannsynligvis dårligere kammerater også), samt at han jobber som maler ved siden av å spille fotball!

Jeg tror Stbæk har sett et potensiale, en angriper med gode ferdigheter foran mål og fysiske atributter som vi mangler. En spiller som kan få et løft med å gå fra å være halvproff/amatør til å bli profesjonell fotballspiller... En spiller som passer vår slunkene klubbkasse bra!

Vi skal dog huske på at Antidoping Norge har tatt ut sak og at han dersom han blir dømt 1/10 så vil han bli utestengt i 3 måneder.

@ringo

hvis man ser på scoringer pr minutt på banen derimot er det en annen spiller jeg har tenkt på som gjør det veldig bra. Steffen Nystrøm fra Moss. Er faktisk hakket bedre enn Nannskog, men har jo spilt mye mindre. Men han er bare 21 år. Hvis ikke Moss rykker opp synes jeg vi skal gjøre et forsøk på å hente han.

Han er vel ving også han er han ikke???

@ringo

Tror jeg leste den samme stat'sen for litt siden.. 1 mål på 21 min spilt eller noe var det.. Så han kan ikke være supergod hvis han ikke har spilt mer enn 21 min på moss i år....

han har 9 mål på 800 minutter eller noe sånt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi trenger en panserspiss med luftstyrke. Eirik kunne ha vært det hvis han ville. Pr. i dag har vi ingen. Å score 8 mål på et bunnlag i A-ligaen er egentlig like stor prestasjon som Daniels 19 på det beste laget. HVor mange mål man scorer er vel så avhengig av folkene rundt deg. Helgi var en gang toppscorer i eliteserien, bytta klubb og har ikke siden vært toppscorer. Tryggvi er et annet eksempel på hvordan posisjon og personkjemi avgjør effektiviteten foran mål. MEn i stallen vår mangler vi sårt noen som kan vinne luftdueller foran begge mål. Dem er det ikke mange av som er tilpasset vår lommebok.

Enig, Alz. Jeg tror at Magnus Powell er en som hadde passet oss meget bra. Om jeg ikke husker feil så går hans kontrakt snart ut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han som kom sammen med Alan eller han som dukket opp senere som kun Markus så? Han første ble veid og funnet for lett (eller for tung) som det heter.

Han som markus observerte ja... Dro han til copacobana igjen eller sover han på sofaen hos alan?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

En ting jeg om til å tenke på, når stabæk kommer ut med ett navn så er det sjelden slik at spilleren faktisk blir endel av laget. Det kan nesten virke som om man lekker litt desinformasjon til pressen for å kunne konsentrere seg andre spillere i fred og ro...

I dagens VG så sier Schelvan at stabæk skal forsterke laget ved et evt. opprykk og at en ny spiss står øverst på ønskelisten. At man sonderer terenget og leter etter spillere som man vet holder eliteseriekvalitet... Det høres mer ut som en Magnus Powell enn en Andreas Strand.

For meg er det ikke så viktig hva spilleren heter, bare han holder et visst nivå og har ferdigheter vi mangler i stallen. Det betyr i klartekst en skikkelig targetspiller. En som er god i lufta, sterk og uberegnelig og i tilegg har habile avslutteregenskaper! Den beskrivelsen passer vel begge ovennenvte herrer!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare det ikke er Bernt Hulsker.

Enig! Den mannen vil alene sette ned markedsverdien vår med 80%. Jeg synes @ringo skal få lov til å velge denne gang.

Hepp,

Det valget er lett... Adriano!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det valget er lett... Adriano!

Flott. Da stikker jeg ned å kjøper. Hvor skal jeg?

Hepp,

Milano... tenker jeg... Passer sikkert bra nå når høsten er i ferd med å feste sitt kolde og våte grep om oss norboere...

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Milano... tenker jeg... Passer sikkert bra nå når høsten er i ferd med å feste sitt kolde og våte grep om oss norboere...

Da er jeg klar til å dra. Kofferten er fylt opp med sedler. Det er desverre kommet mye glass-støv på disse sedlene, men det går nok bra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk Følger Strand
  • Opprett ny...