superblaa 1 465 Del Skrevet 10. Oktober 2005 Del Skrevet 10. Oktober 2005 Den var vel på nivå med den Materazzi hadde på Zlatan forrige runde i Serie-A. Denne Materazzi er en søppelspiller uten sidestykke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Strand frikjent Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Strand frikjent Strand, er det deg? Velkommen til forumet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Strand frikjent Strand, er det deg? Velkommen til forumet! Nope, feil mann! "Long time listener, first time caller" som det heter i amerikanske TV-serier. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Han ble servert hasjkake ja.. "hmm.. jeg er i bursdagsfest med masse langhåra folk som snakker om den korrupte staten og hører på gatas parlament... Oh! Kake!" men for all del.. mulig han ER så dum. blah blah.. jeg trekker tilbake dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Tror faktisk den grisetaklinga taler imot at vi henter Stand. Sier litt om spillestil/fotballhodet hans. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Tror faktisk den grisetaklinga taler imot at vi henter Stand. Sier litt om spillestil/fotballhodet hans. Det tror jeg også - men det hadde relevans for denne tråden... Noen som vet noe mer om Petar? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Hehe, Strand slo av en god spøk på tv2 sporten: Nå skal jeg i bursdag til bestemora mi, der vet jeg at kaka er sikker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Fikk litt Kaasa feeling, faktisk. Begreper som kniv og skuff ble litt aktuelle. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Fikk litt Kaasa feeling, faktisk.Begreper som kniv og skuff ble litt aktuelle. ... vel det er bedre en Friise feeling i alle fall..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Begreper som kniv og skuff ble litt aktuelle. Enig. Han burde passe utmerket i Enga. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Tror ikke en stygg takling hindrer ledelsen i å hente strand... litt action må man jo ha.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Har en kollega som spilte med Strand som gutte- og juniorspiller, og han kunne fortelle at han var ganske så "psyko" allerede da. Hadde blant annet slått ned en trener. Kollegaen min hadde også ganske klare meninger om "kakespisingen" til Strand.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Har en kollega som spilte med Strand som gutte- og juniorspiller, og han kunne fortelle at han var ganske så "psyko" allerede da. Hadde blant annet slått ned en trener. Kollegaen min hadde også ganske klare meninger om "kakespisingen" til Strand.... Mange spillere har gjort teitere ting opp gjennom tidene, men har vi ikke tiltro til at Stabæk-systemet/familien tar hånd om sånne spillere? Folk kan forandre seg mye om de bare har de rette menneskene rundt seg. Jeg bare nevner en viss spiss på landslaget, som tidligere ikke akkurat har vært kjent for sine sportslige overskrifter - hadde vi sagt nei om han hadde spurt? Og han slo tross alt en lagkamerat - det er i mine øyne langt verre enn å slå treneren, selv om ingen av delene er akseptabelt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Nanne og Carew - joda, hadde vel giddi! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå