Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Han ble servert hasjkake ja.. "hmm.. jeg er i bursdagsfest med masse langhåra folk som snakker om den korrupte staten og hører på gatas parlament... Oh! Kake!"

men for all del.. mulig han ER så dum. blah blah.. jeg trekker tilbake dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror faktisk den grisetaklinga taler imot at vi henter Stand. Sier litt om spillestil/fotballhodet hans.

Det tror jeg også - men det hadde relevans for denne tråden... ;) Noen som vet noe mer om Petar?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en kollega som spilte med Strand som gutte- og juniorspiller, og han kunne fortelle at han var ganske så "psyko" allerede da. Hadde blant annet slått ned en trener. Kollegaen min hadde også ganske klare meninger om "kakespisingen" til Strand....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en kollega som spilte med Strand som gutte- og juniorspiller, og han kunne fortelle at han var ganske så "psyko" allerede da. Hadde blant annet slått ned en trener. Kollegaen min hadde også ganske klare meninger om "kakespisingen" til Strand....

Mange spillere har gjort teitere ting opp gjennom tidene, men har vi ikke tiltro til at Stabæk-systemet/familien tar hånd om sånne spillere? Folk kan forandre seg mye om de bare har de rette menneskene rundt seg. Jeg bare nevner en viss spiss på landslaget, som tidligere ikke akkurat har vært kjent for sine sportslige overskrifter - hadde vi sagt nei om han hadde spurt? Og han slo tross alt en lagkamerat - det er i mine øyne langt verre enn å slå treneren, selv om ingen av delene er akseptabelt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk Følger Strand
  • Opprett ny...