Pedagogen 15 Del Skrevet 22. September 2005 Del Skrevet 22. September 2005 Refererer nok en gang til innlegget til Isak. Gutten er nå invitert, og kommer til kampen mot Sandefjord sammen med sin mor og far. Reise, opphold, og de aktiviteter gutten kan tåle er også på det nærmeste spikret. Har i dag også sankket med Isak som har presentert dette for spillegruppen. Disse igjen har reagert på sammme måte som oss, og er mer enn villige til å bidra til at gutten skal få en uforglemmelig opplevelse denne helgen. Når det gjelder innsamling til dette sparkes den herved i gang. Penger kan settes inn på kto.nr. 6045.11.03965 I tillegg vil det være mulig å bidra med "småbeløp" både på lørdagens 2. lagskamp, søndagens tur til Mandal, og selvfølgelig hjemme mot Kongsvinger til neste helg. Når det gjelder spørsmålet om presse er dette luftet både med foreldre til gutten, spillere og bidragsytere. Det vil ikke bli gjort noe som helst initiativ fra noen parter i forhold til dette. Her er foreldrene enerådende! End of discussion! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. September 2005 Del Skrevet 22. September 2005 Hvilket navn står kontoen i ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 22. September 2005 Del Skrevet 22. September 2005 Hvem eier kontoen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 22. September 2005 Del Skrevet 22. September 2005 Flott jobb! Dette vil helt sikkert bli en uforglemmelig opplevelse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 22. September 2005 Del Skrevet 22. September 2005 SSSSK står som eier av kontoen, den disponeres av Richard Jansen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 22. September 2005 Del Skrevet 22. September 2005 Hvilket navn står kontoen i ? Det er den gamle kontoen til Stabæk support spillerspareklubb. Det stod allerede kroner 15,72 på den. Så vi er i gang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 22. September 2005 Del Skrevet 22. September 2005 Er du på MSN, Pedagogen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. September 2005 (endret) Del Skrevet 22. September 2005 (endret) Så de pengene gutten ikke klarer å bruke opp benytter vi til ny spillere? GO GO GO!!! Penger overført! Endret 22. September 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 22. September 2005 Del Skrevet 22. September 2005 Eller gi gutten en Stabæk-tatoo. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 22. September 2005 (endret) Del Skrevet 22. September 2005 (endret) Da var penger satt inn. Hva heter gutten? Endret 22. September 2005 av Pjalle Nøtt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 22. September 2005 Del Skrevet 22. September 2005 Da var penger satt inn. Hva heter gutten? Bra Pjalle Nøtt. Gutten heter Roger. Og til Slum: Nei jeg er ikke PMS. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 22. September 2005 Del Skrevet 22. September 2005 Jævlig bra tiltak, jeg gir penger på lørdag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 22. September 2005 Del Skrevet 22. September 2005 Penger er sendt!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 22. September 2005 Del Skrevet 22. September 2005 Penger er satt inn! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klodrik 74 Del Skrevet 22. September 2005 Del Skrevet 22. September 2005 Jeg er med på alt som koster penger. Pedagogen er en drivende god fundraiser forresten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martinho 0 Del Skrevet 22. September 2005 Del Skrevet 22. September 2005 hvor mye penger er det dere sender inn? har ikke råd til noe over en 300,- tror jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guinn 1 Del Skrevet 22. September 2005 Del Skrevet 22. September 2005 hvor mye penger er det dere sender inn?har ikke råd til noe over en 300,- tror jeg Jeg overfører 250,- - Hvis det blir behov for mer så får vi nok vite om det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klodrik 74 Del Skrevet 22. September 2005 Del Skrevet 22. September 2005 hvor mye penger er det dere sender inn?har ikke råd til noe over en 300,- tror jeg Det ble nevnt i en tidligere tråd, at det er morsomst hvis mange bidrar men en liten sum fremfor at noen få tar store summer. Da ble det også nevnt 100-200 kr. Du trenger ikke å blakke deg bare vi er mange nok. Entusiasmen her tilsier at mange vil bidra. Vet at jeg og andre har lagt inn 200. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 22. September 2005 Del Skrevet 22. September 2005 Da har jeg også overført penger. Håper gutten får en fantastisk opplevelse.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Squawker 11 Del Skrevet 22. September 2005 Del Skrevet 22. September 2005 Og der var mitt lille bidrag også i hendene på BBS. Flott tiltak! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 22. September 2005 Del Skrevet 22. September 2005 Da har jeg også overført penger. Håper gutten får en fantastisk opplevelse.... Dette kan fort bli en fantastik opplevelse for oss også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. September 2005 Del Skrevet 22. September 2005 Da har jeg også overført penger. Håper gutten får en fantastisk opplevelse.... Dette kan fort bli en fantastik opplevelse for oss også vet du hva? det er en fantastisk opplevelse allerede! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 116 Del Skrevet 22. September 2005 (endret) Del Skrevet 22. September 2005 (endret) Da er Roger støttet med en Kristian Birkeland. Er det noen som kan fortelle meg hvorfor jeg ikke ser dette emnet under "Stabæk Support - Generelt"? Eh, glem det. Løftet ikke øynene høyt nok By the way, dette føles bra! Folk som sier lykke ikke kan kjøpes for $$ vet ikke hva de prater om Endret 22. September 2005 av Bjornh Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 22. September 2005 Del Skrevet 22. September 2005 Da har jeg også overført penger. Håper gutten får en fantastisk opplevelse.... Dette kan fort bli en fantastik opplevelse for oss også vet du hva? det er en fantastisk opplevelse allerede! Det syns jeg også. Det er virkelig mange bra folk her inne. Det at man så kjapt gjorde helt klart at dette ønsker ikke $$ i media er også veldig bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 Bjornh Da er Roger støttet med en Kristian Birkeland. Betaler med brevgiro! men jeg tar en Turid Birkeland bare jeg klarer å stappe henne ned i postkassen snart!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
thomass 0 Del Skrevet 23. September 2005 (endret) Del Skrevet 23. September 2005 (endret) Jepp, penger satt inn. Flott tiltak. Blir vi holdt oppdatert om det blir nok penger? Sånn at man evt. kan bidre med litt til om man har mulighet? Endret 23. September 2005 av thomass Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 Eller få tilbake vis det blir for mye.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 Hvilket navn står kontoen i ? Det er den gamle kontoen til Stabæk support spillerspareklubb. Det stod allerede kroner 15,72 på den. Så vi er i gang. Penger til overs går til spillerkjøp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 Det er den gamle kontoen til Stabæk support spillerspareklubb. Det stod allerede kroner 15,72 på den. Så vi er i gang. Er dette overskuddet etter salget av Mads Jørgensen? I så fall ca 20 øre av dem mine...... Men ved nærmere ettertanke tilbakeførere jeg pengene, så de kan benyttes til bedre formål enn at jeg fråtser i dem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 Det blir innsamling på bussen til mandal? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå