Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva er status her? og er det noe man kan bidra med?

Status er beskrevet ovenfor. Ingen vesentlige endringer i det. Når det gjelder hva den enkelte kan bidra med er det først og fremst transporten mellom aktivitetene som er utfordringen. Først og fremst lørdag og søndag. Det trengs bil med plass til en rullestol bak, og plass til Roger og to voksne. Foreslår at de som har muligheten til å bidra her sender meg en PM. "Spikrer" ett opplegg på kjøringen i begynnelsen av neste uke. Nå er det nemlig kun få timer til denne kroppen blir utilgjengelig i fjellheimen frem til søndag.

Burde ikke Auto E-18 kunne bidra med en bil som er stor nok til en rullestol og 5 personer?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott jobb!!

Hvem er det som skal møte gutten?

Pedagogen og Isak regner jeg med.

Det er korrekt. Har forespurt vår superhelt StabækLars. Hvem Isak tar med forblir en overraskelse, også for meg, frem til fredag.

StabækLars er med! Jeg ser frem til helgen.

Roger kommer på fredag, Raga Rockers-konsert på lørdag og seriefinale på søndag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Roger'n på plass på treninga i dag. Koste seg, tror jeg, sammen med resten av oss i høst solen.

roger.jpg

Snakket litt med Mike som sa at de hadde lagt grunnlaget for fest i morgen med en skikkelig treningsuke. Han fortalte sågar at han skulle score. Dette blir faen meg gøy - gleder meg som en liten gutt til i morgen!

flere bilder

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er utrolig spent på å høre fra den indre krets om hvordan Roger opplevde dagen i dag.

Jeg kan ikke skjønne annet enn at det må ha vært en utrolig opplevelse for ham.

Mottakelsen, åpningen, stemningen, trøkket, resultatet og avslutningen.

Når vi gamlingene blir rørt til tårer - så håper jeg inderlig at det funka for ham også.

Kjempehyggelig å ha hatt deg her, Roger - god tur hjem!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er utrolig spent på å høre fra den indre krets om hvordan Roger opplevde dagen i dag.

Når vi gamlingene blir rørt til tårer - så håper jeg inderlig at det funka for ham også.

Ja, jeg så ham og Stabæk-spillerene nede på Rainbow i dag. Pratet så vidt litt med foreldrene som var fornøyde, og mente det kun var en ting som manglet: En seier over Sandefjord, men den biffen ordnet jo gutta, selv om de lagde unødvendig mye spenning ut av det :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg så ham og Stabæk-spillerene nede på Rainbow i dag. Pratet så vidt litt med foreldrene som var fornøyde, og mente det kun var en ting som manglet: En seier over Sandefjord, men den biffen ordnet jo gutta, selv om de lagde unødvendig mye spenning ut av det :)

Det er greit med spenning så lenge gutta gjør jobben!!!!!!!!!!!!!!!

Tippeligaen neste år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herlig. Jeg er så stolt av å tilhøre en supporterklubb som har gjort noe sånn som dette. Takk spesielt til Pedagogen for en strålende jobb!!!

Helt, helt enig. Tusen takk gutta for en glimrende jobb.

FOR EN HELG!! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gåsehud nok en gang!!

Og deilig å lese dette:

Han forteller at prognosene for Roger er gode, og at legene sier han kan gå igjen.

Måtte vi klare å følge opp gutten og få vite hvordan det går med han!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 8 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Vi Får Besøk
  • Opprett ny...