Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har sett litt bak resultatene til Vålerenga etter at Tommy kom inn i deres rekker.

- Begynner med noe positivt. For det må vel sies at det er positivt at han tross alt spiller hele kamper for Enga når han først må spille for dette drittlaget. I det legger jeg at vi får bevist at Stabæk trener nok, ettersom Vålerenga skal være blandt de klart best trente lagene i Tippeligaen. Jeg har sett tre kamper han har spilt så langt, på TV, og jeg ser at Rekdal bruker han offensivt tross back-posisjonen. På dødball og som avslutter i returrom. Etter sitt innhopp fem minutter før slutt mot Fredrikstad har han vel spilt alle minutter etter dette, i en tid som "er for hardt kjør på fotballspillere". Det sier litt.

- Litt depressivt: Vålerenga hadde 13 seiere, 4 uavgjort og 3 tap på sine 20 første seriekamper, med en målforskjell på 38-19 og 43 poeng. Det ga et snitt på 2-1 i målforskjell og drøye 2 poeng pr. kamp. I den 20. runden, i kampen mot Fredrikstad ledet laget allerede 4-0 da Tommy kom innpå, og det ble også sluttresultat uten at Tommy gjorde noe fra eller til.

- Men så; Stenersen spilte fra start da Steaua knuste Enga 3-0 på Ullevål, Enga - LSK ble målløst på Ullevål, og LSK vant 2-0 på Åråsen i cupen. DVS: Vålerenga har scoret totalt 0 mål med Tommy på banen, men har sluppet inn 5 på samme tid. Og de har kun oppnådd en uavgjort og to tap i disse kampene. Kan vi ane at Tommy fortsatt har på Stabækdrakta under den stygge VIF-drakta...?hehe

Go Tommy! Vis at du fortsatt er Stabæk-gutt med et vakkert selvmål på søndag. Gjerne noe ala det frisparekt mot Alta for å fjerne en hver tvil! Ut av to cuper og tape seriegullet på en drøy uke... In Stenersen we trust!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og på Nadderud synger vi FORTSATT

Åhhh Tommy, Tommy, Tommy, Tommy, Tommy Stenersen

når det er frispark i farlig posisjon.

Det er vel usannsynlig at selv Tommy klarer å hjelpe vålerenga til nedrykk. Så vi må nok spille mot den gjengen minst et par ganger neste år.

Jeg ønsker intenst at det blir med Tommy på VÅRT LAG.

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Tommy Stenersens Effekt På Enga
  • Opprett ny...