cathrine 1 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 Årets Adeccospiller i år blir vell ikke vanskelig å kåre. En av trenerne mine jobber i Adecco å han sa også at det må vell bli Nannskog.. Jeg er helt enig, noen som er imot? Lurer på hva den spilleren får, all heder å ære ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 Det blir bare Daaaaniel og bare bare han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 Årets Adeccospiller i år blir vell ikke vanskelig å kåre. En av trenerne mine jobber i Adecco å han sa også at det må vell bli Nannskog.. Jeg er helt enig, noen som er imot? Lurer på hva den spilleren får, all heder å ære ! Får vel jobb når han er ferdig!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 JobB? Kan vell ikke få noen bedre jobb enn så god fotballspiller! Må være digg ass.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 Årets Adeccospiller i år blir vell ikke vanskelig å kåre. En av trenerne mine jobber i Adecco å han sa også at det må vell bli Nannskog.. Jeg er helt enig, noen som er imot? Lurer på hva den spilleren får, all heder å ære ! Det bør bli Nanne, - så samt de ikke legger dustebørser til grunn (f.eks VG) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 Lurer på hva den spilleren får, all heder å ære ! Kanskje han får en vikartime i premie? Det var i alle fall kult å få da jeg gikk på skolen, men det er jo lenge siden nå... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 kan adecco kanskje fikse meg et vikariat hos RBK neste år? keen på å spille spiss jeg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 Ofte offensive spillere som vinner slike priser så da ligger jo daniel ekstremt godt an!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maxystabæk 0 Del Skrevet 26. September 2005 Del Skrevet 26. September 2005 Det er ingen andre spillere som har spillt så bra som Nannskog!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 26. September 2005 Del Skrevet 26. September 2005 Uansett om juryen mener det eller ikke, så taler toppscorertabellen en såpass klar tale at det blir umulig å ikke utpeke Nannskog. Ja, han har vært genialt bra. Ingen tvil om det. MEN, mindre profilerte spillere i mindre målfarlige posisjoner, på ikke fult så gode lag, KAN jo ha levert vel så bra arbeide. Rent teoretisk, riktignok. Jeg sliter selv med å finne ut hvem det kan ha vært, men muligens noen i forsvaret til Moss eventuelt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klodrik 74 Del Skrevet 27. September 2005 Del Skrevet 27. September 2005 --> QUOTE(d*u*b @ 26. Sep 2005, 18:13) 49418[/snapback] Uansett om juryen mener det eller ikke, så taler toppscorertabellen en såpass klar tale at det blir umulig å ikke utpeke Nannskog. Ja, han har vært genialt bra. Ingen tvil om det. MEN, mindre profilerte spillere i mindre målfarlige posisjoner, på ikke fult så gode lag, KAN jo ha levert vel så bra arbeide. Rent teoretisk, riktignok. Jeg sliter selv med å finne ut hvem det kan ha vært, men muligens noen i forsvaret til Moss eventuelt. Da blir det Tore Reginiussen da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 27. September 2005 Del Skrevet 27. September 2005 Ja, eller Glen Arne Hansen på Follo. Ser han får bra på VG-børsen, uten at det betyr en dritt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå