stabækLars 1 977 Del Skrevet 1. Oktober 2005 Del Skrevet 1. Oktober 2005 Jeg planlegger å ta med opptaksstæsj for å ta opp synging, og forhåpentligvis feiring på ståtribunen i morgen. Håper å få brukt dette til en Stabæksang, f.eks 1 mål osv med et tøft komp under. Har også planer om å lage musikkvideo an "Men på Nadderud på Søndag" i løpet av vinteren. Herved er dere advart! Så syng høyt alle sammen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 1. Oktober 2005 Del Skrevet 1. Oktober 2005 Jeg planlegger å ta med opptaksstæsj for å ta opp synging, og forhåpentligvis feiring på ståtribunen i morgen. Håper å få brukt dette til en Stabæksang, f.eks 1 mål osv med et tøft komp under. Har også planer om å lage musikkvideo an "Men på Nadderud på Søndag" i løpet av vinteren. Herved er dere advart! Så syng høyt alle sammen! Fy fillern. Enda en grunn til at det er tragisk at jeg - en av $$ beste tenorer - må på jobbreise i morgen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 1. Oktober 2005 Del Skrevet 1. Oktober 2005 Fy fillern. Enda en grunn til at det er tragisk at jeg - en av $$ beste tenorer - må på jobbreise i morgen. Tenor? Trodde du var en av de beste alterne* i $$. * gange 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 1. Oktober 2005 Del Skrevet 1. Oktober 2005 Og vips - der gikk flagget til topps. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 1. Oktober 2005 Del Skrevet 1. Oktober 2005 Imponerende timing av Per her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 2. Oktober 2005 Del Skrevet 2. Oktober 2005 Opptaket er utsatt til Sandefjordkampen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 2. Oktober 2005 Del Skrevet 2. Oktober 2005 Fortsatt fyllesjuk etter fredagen, Lars? :-D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 497 Del Skrevet 2. Oktober 2005 Del Skrevet 2. Oktober 2005 Opptaket er utsatt til Sandefjordkampen Uansett var det imponerende synging av $$! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 2. Oktober 2005 Del Skrevet 2. Oktober 2005 Henning og Daniel gjorde det meget godt i dag, og Trond imponerte den lille tiden han fikk. Vi kan glede oss til neste år! Hadde bare IA signert nå, så ville dette vært en dans på tornefri roser! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 2. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 2. Oktober 2005 (endret) Deilig! Min lille spillervurdering sier at i dag var utlendingenes dag. Jokke er faen meg stor på midtbanen, Jeppe solid som alltid, Daniel putter som alltid, Markus jobba som faen og endelig fikk Veigar en skikkelig god hjemmekamp! Henning jobba, men hadde utrolig mange dårlige avleveringer. Men vi er ikke oppe ennå! Og IA! SIGNER! NÅ! Endret 2. Oktober 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 2. Oktober 2005 Del Skrevet 2. Oktober 2005 Trivelig kamp, ingen tvil om det, men vi er heldige som ikke opplever en ny MK kamp. Hadde frisparket gått i mål, ikke stanga (jon måtte flytte på plass målet) kunne det ha blitt jævlig kjedelig. Er litt skremt over at vi bruker 25 minutter på å starte å spille. Å så upresise som vi var i første omgang tror jeg aldri jeg har opplevd før... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 2. Oktober 2005 Del Skrevet 2. Oktober 2005 De første 25 var tragiske. Nå var ikke jeg på Gjemselunden i våres, men etter tidligere oppgjør mot KIL fryktet jeg nok en urkjedelig og målløs kamp. Takk of pris ble det ikke slik. I slik en stund bryr jeg meg ikke om what-ifs, men konstaterer at vi har en svenske med sinnsyk målteft på topp og at dette går veien. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 2. Oktober 2005 Del Skrevet 2. Oktober 2005 Så og si null endring i toppen av tabellen, hvilket kun er til vår fordel. At Hønefoss skulle slå Skeid hjemme var jo bankers likevel. 8 poeng å gå på på 4 kamper... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 2. Oktober 2005 Del Skrevet 2. Oktober 2005 synes karlsson var stor i dag, full kontroll. liker spesielt at han hele tiden ser framover, veldig sjelden han spiller bakover mot Jon. Veigar imponerer også i dag, likte godt at han jobbet og sto på helt til slutt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 2. Oktober 2005 Del Skrevet 2. Oktober 2005 Heia Trond! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå