Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva mener folket? Personlig er jeg mest overrasket over Sogndals prestasjoner. Spesielt de første 20 kampene. Må vel også si at jeg er positivt overrasket over hvor bra Daniel har vært. Et aldri så lite kupp der. Videre må jeg vel si at det høye publikumstallet i starten av sesongen var overraskende bra. Og selv om vi visste det fra før, så må det vel sies at både baneforhold og dommere har vært overraskende dårlig. Jeg er også litt overrasket over at Bryne ikke overrasket oss ved å ikke bryte sammen i høstsesongen. Begynte å få troa på at Bryne skulle holde helt inn...

Endret av d*u*b
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Årets overraskelse på tabellen er at moss og pors er så høyt oppe, mens sogndal var så langt nede! Hadde foresten ikke så stor tro på oss, men synes laget har hevet seg mesterlig fra fjordåret og at vi kommer tilbake der vi hører hjemme!

Fjordåret? Er det før eller etter året det var så bratt? ehem...kremt. Enig med du om at Moss og Pors fortjener litt øyebrynsheving. Mest Pors egentlig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

B)-->

QUOTE(d*u*b @ 27. Sep 2005, 12:12) 49509[/snapback]
Årets overraskelse på tabellen er at moss og pors er så høyt oppe, mens sogndal var så langt nede! Hadde foresten ikke så stor tro på oss, men synes laget har hevet seg mesterlig fra fjordåret og at vi kommer tilbake der vi hører hjemme!

Fjordåret? Er det før eller etter året det var så bratt? ehem...kremt. Enig med du om at Moss og Pors fortjener litt øyebrynsheving. Mest Pors egentlig.

he he! Uttrykket meg litt dårlig der! med fjor(d?)året mente jeg tippeliga sesongen ifjor+ at jeg var litt redd for problemet med å skore mål! Mem, men imponert over pors, men to lag fra Skien i tippeligaen kan bli en for mye! Men det eneste som egentlig betyr no er at vi tar en av de to øverste plassene!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Årets Overraskelse I Adeccoligaen
  • Opprett ny...