d*u*b 2 363 Del Skrevet 27. September 2005 (endret) Del Skrevet 27. September 2005 (endret) Hva mener folket? Personlig er jeg mest overrasket over Sogndals prestasjoner. Spesielt de første 20 kampene. Må vel også si at jeg er positivt overrasket over hvor bra Daniel har vært. Et aldri så lite kupp der. Videre må jeg vel si at det høye publikumstallet i starten av sesongen var overraskende bra. Og selv om vi visste det fra før, så må det vel sies at både baneforhold og dommere har vært overraskende dårlig. Jeg er også litt overrasket over at Bryne ikke overrasket oss ved å ikke bryte sammen i høstsesongen. Begynte å få troa på at Bryne skulle holde helt inn... Endret 27. September 2005 av d*u*b Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 27. September 2005 Del Skrevet 27. September 2005 Hva mener folket? ja! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 27. September 2005 Del Skrevet 27. September 2005 Hepp, Er overrasket over at NFF kan stille med så mange skandaløst dårlige dommere! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 27. September 2005 Del Skrevet 27. September 2005 Overrasket over prestasjonene til Hønefoss, - av spillere må jeg vel si Bjørnar (Daniel hadde jeg igrunnen ganske høye forhåpninger til) - og ja, - det begredelige nivået på dommerne i AL Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 27. September 2005 Del Skrevet 27. September 2005 Jeg er positivt overrasket over tilskuerantallet på Nadderud i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 27. September 2005 Del Skrevet 27. September 2005 Sogndal er utvilsomt årets overraskelse med negativt fortegn.. Årets mest positive er vel Pors, hvis man snakker om lag... De har vel i snitt 30tilskuere pr kamp... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 27. September 2005 Del Skrevet 27. September 2005 kan vel kanskje nevne antall Stabæk supportere som er med på borteturer som en liten overraskelse i år... Bra, alle sammen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 27. September 2005 Del Skrevet 27. September 2005 Adeccoligaens merkeligste overraskelse var da Tommy, Tommy, Tommy, Tommy, Tommy Stenersen (heretter kalt TTTTT Stenersen) plutselig og helt uventet rykket opp til TL lenge før resten av laget sitt.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 27. September 2005 Del Skrevet 27. September 2005 Årets overraskelse, at vi faktisk har hatt en håndfull "gode" dommere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 27. September 2005 Del Skrevet 27. September 2005 Årets overraskelse på tabellen er at moss og pors er så høyt oppe, mens sogndal var så langt nede! Hadde foresten ikke så stor tro på oss, men synes laget har hevet seg mesterlig fra fjordåret og at vi kommer tilbake der vi hører hjemme! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 27. September 2005 Del Skrevet 27. September 2005 Årets overraskelse på tabellen er at moss og pors er så høyt oppe, mens sogndal var så langt nede! Hadde foresten ikke så stor tro på oss, men synes laget har hevet seg mesterlig fra fjordåret og at vi kommer tilbake der vi hører hjemme! Fjordåret? Er det før eller etter året det var så bratt? ehem...kremt. Enig med du om at Moss og Pors fortjener litt øyebrynsheving. Mest Pors egentlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 29. September 2005 Del Skrevet 29. September 2005 --> QUOTE(d*u*b @ 27. Sep 2005, 12:12) 49509[/snapback] Årets overraskelse på tabellen er at moss og pors er så høyt oppe, mens sogndal var så langt nede! Hadde foresten ikke så stor tro på oss, men synes laget har hevet seg mesterlig fra fjordåret og at vi kommer tilbake der vi hører hjemme! Fjordåret? Er det før eller etter året det var så bratt? ehem...kremt. Enig med du om at Moss og Pors fortjener litt øyebrynsheving. Mest Pors egentlig. he he! Uttrykket meg litt dårlig der! med fjor(d?)året mente jeg tippeliga sesongen ifjor+ at jeg var litt redd for problemet med å skore mål! Mem, men imponert over pors, men to lag fra Skien i tippeligaen kan bli en for mye! Men det eneste som egentlig betyr no er at vi tar en av de to øverste plassene! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå