trals 0 Del Skrevet 5. Mai 2003 Del Skrevet 5. Mai 2003 Regner med at dere hadde en dårlig dag i går? Jeg skjønner iallefall godt at dere plasserte VH foran på supporterkåringen deres, men trodde da at dere var bedre enn som så? Kanskje det var russens landstreff som hemmet dere? trals, Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel 1 Del Skrevet 5. Mai 2003 Del Skrevet 5. Mai 2003 I går var en dårlig dag, ja. svært dårlig. nok om det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 5. Mai 2003 Del Skrevet 5. Mai 2003 Vi har tatt selvkritikk - og lagt det bak oss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 5. Mai 2003 Del Skrevet 5. Mai 2003 Regner med at dere hadde en dårlig dag i går? Jeg skjønner iallefall godt at dere plasserte VH foran på supporterkåringen deres, men trodde da at dere var bedre enn som så? trals, Var vi virkelig så dårlig? Selv om oppmøtet på ståplass var dårlig, syns jeg synginga var bra i store deler av matchen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dalle 0 Del Skrevet 5. Mai 2003 Del Skrevet 5. Mai 2003 Synginga var ok, men slum: den var ikke noe å skryte av... Vi kommer strekere, og mye sterkere tilbake! Skjerpings neste kamp, DET hører hjemme Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Del Skrevet 6. Mai 2003 Del Skrevet 6. Mai 2003 Altså, det var stille i store deler av kampen, oppmøtet var katastrofalt og Flem fikk ikke den avskjeden han burde fått. Første dårlige matchen vår i år, 16. mai bør det bli feststemning... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 7. Mai 2003 Del Skrevet 7. Mai 2003 Så det er ikke mot Rakkestad vi skal forbedre innsatsen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 7. Mai 2003 Del Skrevet 7. Mai 2003 neppe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 7. Mai 2003 Del Skrevet 7. Mai 2003 der skal vi bare ralle.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg