Slum 12 843 Del Skrevet 30. September 2005 Del Skrevet 30. September 2005 Vi får storfint besøk.. ..av ingen ringere enn Markus Karlsson - vår nye jernmann. Opplegget blir som vanlig; - vi bruker tid på å bli bedre kjent med Markus og åpner så for spørsmål. Vi er spente på å høre mere om livet i Rote-Weiss-Essen, hvordan det er mulig å måtte sone for kort 2 ganger på 4 seriekamper, hvorfor han valgte Stabæk etc. Vi styrer unna favorittfilm (Det er vel uansett hjemmevideo'n til Vinnie Jones), og den type ting. Vil du vite hva som skjer - sørg for å møte opp. Vi skriver aldri referat fra disse møtene. Sted: Onkel Blaa Antrekk: Drakt og leggskinn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 30. September 2005 Del Skrevet 30. September 2005 Tar meg en tur, hvis noen gidder å sitte barnevakt i kveld... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 30. September 2005 Del Skrevet 30. September 2005 Sett på en video som ungen kan se mens du er på Blaa. F.eks Cupfinalen fra 1998. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 30. September 2005 Del Skrevet 30. September 2005 Hehe, det er jo fristende det da. Hvis jeg i tillegg kjøper inn en Happy Meal, så går det nok greit. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 30. September 2005 Del Skrevet 30. September 2005 Når begynner det? står fem i denne tråden og halv fem på forsiden... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 30. September 2005 Del Skrevet 30. September 2005 Når begynner det? står fem i denne tråden og halv fem på forsiden... Det begynner ikke før 17, for da rekker vi som jobber i Oslo møtet... <_> Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 30. September 2005 Del Skrevet 30. September 2005 Når begynner det? står fem i denne tråden og halv fem på forsiden... Det begynner ikke før 17, for da rekker vi som jobber i Oslo møtet... Hallo - hva slags arbeidsgiver har du? Må vel få lov til å gå så du rekker til Bekkestua til kl 16.30 på en fredag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 30. September 2005 Del Skrevet 30. September 2005 hvordan gikk det på møtet? fikk dere spørre noen spørsmål vi tyskere ba dere å spørre? les mer i denne tråden: My Webpage kan dere være så snill og sende en pm med et lite referat av kvelden? ja, eg vet dere legger ikke ut sånne referater på stabæk siden, men kanskje dere kan sende en pm til meg? er ganske nysgjerrig... takk på forhånd! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå