cathrine 1 Del Skrevet 1. Oktober 2005 Del Skrevet 1. Oktober 2005 Uff å uff.. Kampen er flytta men for ett tidspunkt... Klokka 3 på dagen fordi Voldsløkka ikke har lys.. Hvordan skal det gå for oss på Vidregående? Kan ikke ha fravær.. Åååh, det ødelegger hele dagen assåå.. F**n åå.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 1. Oktober 2005 Del Skrevet 1. Oktober 2005 foreslår flytting av diskusjonen over til kamptråden.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
S_ern 3 Del Skrevet 1. Oktober 2005 Del Skrevet 1. Oktober 2005 foreslår driting i skolen.. det gjør jeg, null stress vær tøff!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amdada 0 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 KRISE Det kommer til å være 2-300 tilskuere... Dette er jo kampen vi kanskje har 100% sikert opprykk i eller kanskje vi vinner serien.. Er det noen som ikke vil at 1. div. skal være en publikumsidrett lenger? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 det er jo ingen krise de som skal på skolen får lære seg kunsten av og skulke... De som skal på jobb klarer og ta med seg arbeid hjem. De som starter senere på jobb kan ta seg en ekstra lang matpause og komme seg på kamp... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Likevel, dette er usportslig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Onsdag 19. oktober DEN STORE SKULKEDAGEN Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Onsdag 19. oktoberDEN STORE SKULKEDAGEN Hvor var du når Stabæk rykket opp? "Satt på skolen" - nei ærlig talt... forrige gang satt jeg forøvrig på Heathrow og ventet på et fly som var 6 timer forsinket... Passerte Nadderud i fly omtrent samtidig som vi ble klare for Eliteserien! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Onsdag 19. oktober DEN STORE SKULKEDAGEN Hvor var du når Stabæk rykket opp? "Satt på skolen" - nei ærlig talt... forrige gang satt jeg forøvrig på Heathrow og ventet på et fly som var 6 timer forsinket... Passerte Nadderud i fly omtrent samtidig som vi ble klare for Eliteserien! Bare minner om at tabellen før Skeid kampen fort kan se slik ut.. Klubb S P Stabæk 27 58 Sandefjord 28 56 Hønefoss 28 56 Moss 28 55 Pors 28 55 Opprykket er langt fra så klart som mange skal ha det til. Taper vi mot Sandefjord får vi en triller avslutning! Derfor er det MEGET VIKTIG at alle møter opp og støtter gutta mot Skeid!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 3. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 3. Oktober 2005 (endret) Onsdag 19. oktober DEN STORE SKULKEDAGEN Hvor var du når Stabæk rykket opp? "Satt på skolen" - nei ærlig talt... forrige gang satt jeg forøvrig på Heathrow og ventet på et fly som var 6 timer forsinket... Passerte Nadderud i fly omtrent samtidig som vi ble klare for Eliteserien! Bare minner om at tabellen før Skeid kampen fort kan se slik ut.. Klubb S P Stabæk 27 58 Sandefjord 28 56 Hønefoss 28 56 Moss 28 55 Pors 28 55 Opprykket er langt fra så klart som mange skal ha det til. Taper vi mot Sandefjord får vi en triller avslutning! Derfor er det MEGET VIKTIG at alle møter opp og støtter gutta mot Skeid!! Nope. Den kan absolutt ikke se slik ut. Sandefjord møter Hønefoss i Sandefjord. Da kan ikke plutselig BEGGE ligge to poeng bak oss. Det er pr i dag 8 ned til Hønefoss og 9 til Moss og Pors. Spilles det kun 6 poengskamper til helgen???? Endret 3. Oktober 2005 av Pedagogen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 3. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 3. Oktober 2005 (endret) Nope. Den kan absolutt ikke se slik ut. Sandefjord møter Hønefoss i Sandefjord. Da kan ikke plutselig BEGGE ligge to poeng bak oss. Det er pr i dag 8 ned til Hønefoss og 9 til Moss og Pors. Spilles det kun 6 poengskamper til helgen???? I min tabell har hønefoss slått sandefjord og løv-ham, sandefjord tapt mot hønefoss og slått stabæk, moss slått MK og KIL og Pors slått Follo og Bryne... Kan jo skje det NB! tabellen baserer seg på at lagene har spilt 28 kamper og stabæk 27 Endret 3. Oktober 2005 av Color Blue Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Da er det bra at vi møter et nedrykksklart Løv-Ham i kampen etter hvis dette senarioet skulle slå til. Jeg tror du får gode odds på å sette penger på to Stabæk tap på rad... - Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Nope. Den kan absolutt ikke se slik ut. Sandefjord møter Hønefoss i Sandefjord. Da kan ikke plutselig BEGGE ligge to poeng bak oss. Det er pr i dag 8 ned til Hønefoss og 9 til Moss og Pors. Spilles det kun 6 poengskamper til helgen???? I min tabell har hønefoss slått sandefjord og løv-ham, sandefjord tapt mot hønefoss og slått stabæk, moss slått MK og KIL og Pors slått Follo og Bryne... Kan jo skje det NB! tabellen baserer seg på at lagene har spilt 28 kamper og stabæk 27 Whatever....... Meg og tall. F"#¤ glad jeg ikke er økkonom ass. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Da er det bra at vi møter et nedrykksklart Løv-Ham i kampen etter hvis dette senarioet skulle slå til. Jeg tror du får gode odds på å sette penger på to Stabæk tap på rad... - Tror ikke gutta taper to på rad, men likevel er det utrolig viktig at vi møter opp og støtter gutta mot Skeid!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Da er det bra at vi møter et nedrykksklart Løv-Ham i kampen etter hvis dette senarioet skulle slå til. Jeg tror du får gode odds på å sette penger på to Stabæk tap på rad... - Tror ikke gutta taper to på rad, men likevel er det utrolig viktig at vi møter opp og støtter gutta mot Skeid!! Det har du helt rett i! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Onsdag 19. oktoberDEN STORE SKULKEDAGEN Fordelen for oss i arbeidslivet, er at så fort man entrer arbeidslivet for fult så forsvinner automatisk ord som skulk og unnasluntring ut av vokabuleret og det blir erstattet med voksen-ord som EGENMELDING, AVSPASERING og KUNDEBESØK. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Jeg skjonner virkelig ikke problemet til enkelte. Saa vidt jeg er forstaatt med kan man ta ut tre eller fire lonnede sykedager uten legeattest. Gaar man paa skolen gaar du ikke glipp av mer enn to timer som er fullt overkommelig med tanke paa aa bestaa aaret Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
reader 0 Del Skrevet 3. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 3. Oktober 2005 (endret) Hva man kan, og hva man ønsker eller bør, er ikke nødvendigvis alltid det samme. Og skal vel heller ikke alltid være det samme ? Uheldig tidspunkt for mange, men spør man "pent" lar vel det meste seg ordne uten verken misbruk av velferdsordninger eller "skulk". Når det gjelder den hypotetiske tabellen så viser vel den bare at både Jønson og de spillere som har uttalt seg om saken gjør ganske så rett når de ennå ikke tar noe for gitt. La hos håpe det går som vi vel har grunn til å tro, at de fortsetter å gjøre jobben slik at tabellen forblir hypotetisk. Endret 3. Oktober 2005 av reader Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Tror rett og slett jeg må slenge inn en feriedag på den onsdagen. Kan jo ikke gå glipp av opprykket... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 259 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Jeg synes vi må kreve å få kampen på nadderud, eller evt bislett. Om ikke bislett tilfredstiller kravene til 1. divisjon, kan vel utenkelig Voldsløkka gjøre det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Jeg skjonner virkelig ikke problemet til enkelte. Saa vidt jeg er forstaatt med kan man ta ut tre eller fire lonnede sykedager uten legeattest. Gaar man paa skolen gaar du ikke glipp av mer enn to timer som er fullt overkommelig med tanke paa aa bestaa aaret Ja, to timer er ingen ting. Når drar bussen? Slutter halv tolv uansett, men bare sånn at jeg vet hvor god tid jeg har... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 4. Oktober 2005 Del Skrevet 4. Oktober 2005 Onsdag 19. oktober DEN STORE SKULKEDAGEN Fordelen for oss i arbeidslivet, er at så fort man entrer arbeidslivet for fult så forsvinner automatisk ord som skulk og unnasluntring ut av vokabuleret og det blir erstattet med voksen-ord som EGENMELDING, AVSPASERING og KUNDEBESØK. Hvorfor kalle en spade for ett greip? Vi snakker Skulking! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 4. Oktober 2005 Del Skrevet 4. Oktober 2005 Til dere som har jobb hvor dere også har tariff. Det er vanlig med velferdspermisjoner, dette gjelder da for konfirmasjoner, brylluper og begravelser. Det skulle jo ikke være helt unaturlig at også avgjørende viktige fotballkamper inngår her? Det er jo tross alt viktigere enn både ett bryllup og begravelse. Tror jeg skal kreve det som egen særavtale hos oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klodrik 74 Del Skrevet 4. Oktober 2005 Del Skrevet 4. Oktober 2005 Jeg er så heldig at sjefen skjønner at jeg ikke har mulighet til å være på jobb når så viktige kamper spilles. Da kan det vel ikke kalles skulking? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 4. Oktober 2005 Del Skrevet 4. Oktober 2005 Jeg er så heldig at sjefen skjønner at jeg ikke har mulighet til å være på jobb når så viktige kamper spilles. Da kan det vel ikke kalles skulking? Nei, det kalles en fornuftig sjef. Selv har en en sjef som holder men en lite kjent Oslo-klubb(?) full av vestlendinger og annet drivgods. Men når jeg sier at jeg MÅ dra "litt" tidligere den dagen kan han jo ikke annet enn godta det. Jobb er jobb, men fotball er Stabæk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 4. Oktober 2005 Del Skrevet 4. Oktober 2005 Det blir nok fravær ett par timer den dagen ja, er ikke så lett på Vidregående da.. Men Stabæk går forran alt. Enda jeg som ikke har hatt noe fravær noen gang må nok bite i det sure eplet nå å bare ta fravær! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 4. Oktober 2005 Del Skrevet 4. Oktober 2005 Jeg synes vi må kreve å få kampen på nadderud, eller evt bislett. Om ikke bislett tilfredstiller kravene til 1. divisjon, kan vel utenkelig Voldsløkka gjøre det. Siden hovedproblemet er lys, så er vel neppe Nadderud noe alternativ, det blir like mørkt der som på Voldsløkka. Bislett høres jo bra ut, lyset der var i hvert fall bra under Bislett Games - i hvert fall på løpebanene... men tviler på at det er så lett å dra igang et arrangement på Bislett bare for en kamp. Sikkert ganske mye som må ordnes rent teknisk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amdada 0 Del Skrevet 4. Oktober 2005 Del Skrevet 4. Oktober 2005 slutt å prat om skulking fy fy saker.. Det dette virkelig dreier seg om er en latterlig avgjørelse som en eller annen idiot har funnet på. jeg blir kvalm. Vil NFF at fotball skal være en idrett kun for de som spiller. Det er jo snart like mange tilskuere på 3 div. kamper. De blir ihvertfall spilt på lørdager. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 5. Oktober 2005 Del Skrevet 5. Oktober 2005 kunde besøk er innvilget! he he Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 5. Oktober 2005 Del Skrevet 5. Oktober 2005 får håpe vi stabækfolk klarer å kare oss på kampen så det ikke blir 200 tilskuere! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå