Armando 5 Del Skrevet 10. Oktober 2005 Del Skrevet 10. Oktober 2005 det er bedre lukt i sandefjord enn moss og Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kebab 0 Del Skrevet 10. Oktober 2005 Del Skrevet 10. Oktober 2005 er det ikke bedre med hønefoss egentlig? rævva bane men det er mye kortere og reise det er ca 30min fra der jeg bor Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Squawker 11 Del Skrevet 10. Oktober 2005 Del Skrevet 10. Oktober 2005 er det ikke bedre med hønefoss egentlig?rævva bane men det er mye kortere og reise det er ca 30min fra der jeg bor Synes Sandefjord er passende avstand når man først skal på busstur, og Blåhvalene virket stort sett hyggelige. Men svingen på Storstadion er rett og slett for jævlig - bra at de får seg ny stadion snart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 10. Oktober 2005 Del Skrevet 10. Oktober 2005 vi vil og ha NY STADION NÅ!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå