stabækLars 1 998 Del Skrevet 5. Oktober 2005 Del Skrevet 5. Oktober 2005 Jeg har et ønske om et stort banner som vi alltid henger opp, borte og hjemme. For rett og slett å gjøre oss mer synlige: Til og med blant traverne på Nadderud er det folk som ikke vet hva supportergruppa heter. Jeg blir selvfølgelig gjerne med på å lage et slikt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 5. Oktober 2005 Del Skrevet 5. Oktober 2005 Jeg har et ønske om et stort banner som vi alltid henger opp, borte og hjemme. For rett og slett å gjøre oss mer synlige: Til og med blant traverne på Nadderud er det folk som ikke vet hva supportergruppa heter. Jeg blir selvfølgelig gjerne med på å lage et slikt. knall idè!!! Hadde jo noen greier vi prøvde i fjor, f.eks den store drakten vi hang ved den gamle spillerslusen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 5. Oktober 2005 Del Skrevet 5. Oktober 2005 Og Bærget det Blaa-navnet henger fremdeles godt igjen hos folk!!! Hva med å henge opp den store drakten på "sleggekasteburet" bak det ene målet??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 5. Oktober 2005 Del Skrevet 5. Oktober 2005 Dritbra idé! Hvor er det blitt av alle de gamle bannerene fra 01-02-03 sesongene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 902 Del Skrevet 5. Oktober 2005 Del Skrevet 5. Oktober 2005 De fleste ble tygd i stykker av rotter under hovedtribunen i fjor vinter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Juve 0 Del Skrevet 5. Oktober 2005 Del Skrevet 5. Oktober 2005 Dritbra idé! Hvor er det blitt av alle de gamle bannerene fra 01-02-03 sesongene? Syns man kan lage et banner med teksten "Bye Bye Adecco" "Vikariat slutt" Tvivler på att man finner igjen noen banner fra 01-03 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 5. Oktober 2005 Del Skrevet 5. Oktober 2005 Stabæk - You're fired - GO HOME! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabæk Gutt 0 Del Skrevet 5. Oktober 2005 Del Skrevet 5. Oktober 2005 Det høres ut som en knall ide. "Bye bye adecco" er helt sant. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå