Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tilskuertallet er 618.

sturselig... :P

Ikke så aller verst til Løv-Ham å være, da. Det er over gjennomsnittet deres, og det tredje beste tilskuertallet i år!

Kanskje tidenens verste stadion jeg har vært på, absolutt ingen fasiliteter. Halvparten av tribunen er kondemnert, i pausen gikk publikum rett ut på matta. haha..

Men det var tilskuere, selv om nesten alle var Brannsupportere. Brann er nemlig veldig hypp på at Løvham får fornyet billett til AL, og derfor sponser de. Alle som kunne vise Brannbillett til kampen igår fikk halv pris på Løvham kampen. Derfor var det mer rødt enn grønt på stadion.

dessverre er det skikkelig lillebror-komplekser i bergen - som da vi møtte brann i cupen var vi jo helt klar over at vi ville bli hatet av alle her om vi vant. vi var en håndfull folk fra løv-ham på kampen, langt færre enn hva stabæk klarte å reise med, men at vi ble helt overdøvet er jeg ikke helt enig i.

at krohnsminde er falleferdig er vi også klar over, og i mangel av rike onkler (de er alle brannsupportere) må vi feste vår tillitt til kommunen, og det er jo ikke alltid like greit.

egentlig er jeg pissesur fordi en av deres folk tok sats og trampet med sølesko på flagget vårt i andre omgang. helt unødvendig og forbannet surt når vi har så utrolig lite penger som vi har.

gratulerer ellers med tre poeng, seriemesterskap og opprykk.

christian, løv-ham

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Seriøst..!?! etter det han sandefjord spilleren spyttet på flagget vårt, burde vi vite hvor provoserende det er.. vann tørker tross alt, men søle..!

Ren idioti, hvis det er sant. Vanskelig å tro at noen herfra har gjort dette med overlegg, særlig etter Sandefjord kampen. Kanskje fylla har skylda, men det er ingen unnskyldning.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utifra kampreferatet stemmer det vel... Trist at sånt skjer.

Hvis flere blir med slenger jeg i en hundrings for nytt flagg til LøvHam, så viser vi at vi tar litt avstand fra flaggskjending.

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider

og vi vet hvem det er,

Fra artikkelen på forsiden;

Eneste episode med negativt fortegn sto en av våre egne for da han følte et påtrengende behov for å rense skoene sine på et Løv-Ham flagg. Det irriterer oss veldig å ha folk i egne rekker som ikke forstår at slik oppførsel er fullstendig uakseptabel. Heldigvis har vi ikke sett fyren før - vi satser på at vi skal få gitt ham litt voksenopplæring før neste sesong.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og vi vet hvem det er,

Fra artikkelen på forsiden;

Eneste episode med negativt fortegn sto en av våre egne for da han følte et påtrengende behov for å rense skoene sine på et Løv-Ham flagg. Det irriterer oss veldig å ha folk i egne rekker som ikke forstår at slik oppførsel er fullstendig uakseptabel. Heldigvis har vi ikke sett fyren før - vi satser på at vi skal få gitt ham litt voksenopplæring før neste sesong.

Høres bra ut. (Burde jo selvfølgelig lese forsiden før jeg kommer med "gode" forslag her inne). Å iføre seg drakta og supporterutstyr betyr at vi skal ha moro og fest sammen. Men ikke uten grenser.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

egentlig er jeg pissesur fordi en av deres folk tok sats og trampet med sølesko på flagget vårt i andre omgang. helt unødvendig og forbannet surt når vi har så utrolig lite penger som vi har.

christian, løv-ham

Du har mine fulle forståelse for at du blir sur. Sånt skal ikke forekomme.

Ønsker for øvrig lykke til i den siste kampen, og håper dere beholder plassen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

christian, løv-ham

Du har mine fulle forståelse for at du blir sur. Sånt skal ikke forekomme.

Ønsker for øvrig lykke til i den siste kampen, og håper dere beholder plassen!

man takker så mye, men det ser ut som om vi må spille lokale oppgjør på grusbaner neste år. ellers takk for forslaget til nytt flagg, men det er langt fra nødvendig - søle går heldigvis bort i vask.

(og til referatet deres, så var ikke alle fem av oss østlendinger, bare tre :))

christian, løv-ham

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Løv-ham Kampen
  • Opprett ny...