Alzheimer 2 525 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Morten rapporterer at mens han ventet på "service" hos DnB måtte han lide seg gjennom Vålerenga Kjærke som aldri har vært noen slager blant andre musikkinteresserte enn de som er medlem i Klanen. Pføy! De lovet visstnok "å ta det opp med Telenor" Har flere hatt same opplevelse? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Jeg hadde lagt på på sekundet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Det er vel det DnBNor håper på! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 243 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Har flere hatt same opplevelse? Nå er det mange år siden sist gang jeg hadde same opplevelse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 11. Oktober 2005 Del Skrevet 11. Oktober 2005 e lå me lai la i ei lå ve i li a? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Del Skrevet 12. Oktober 2005 kvalmt.. stabækLars: det trengs en hat sang til ære for enga! Hva med en ny tekst til "Vålerenga kjærke"? Den svir tenker jeg..! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Del Skrevet 12. Oktober 2005 forresten, ikke si at den ble spilt på panfløyte i tillegg?! får frysninger av å tenke på det, snakk om tortur.! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Jeg synes den sangen er fantastisk dårlig. DnbNor-folka må jo få en del lattermilde kunder for tiden. Jeg kan bare se for meg Atle Antonsen søke lån mens han ler. Hah-hah-hah-jeg-ska-søke-lån-hah-hah-ho. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Det er faktisk ikke umulig at Telenor har med dette og gjøre og ikke DnB for det er jo flere rapporter i det siste på en annen tråd om at det har fulgt med VIF nøkkelringer og effekter ved kjøp av kontant kort. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Har satt min bror i Telenor på saken.... Blir spennende å se hva han finner ut, om det er noen hos telenor eller dnb som har "bestilt" den sangen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Del Skrevet 12. Oktober 2005 kvalmt.. stabækLars: det trengs en hat sang til ære for enga! Hva med en ny tekst til "Vålerenga kjærke"? Den svir tenker jeg..! Det har vært snakk om en "Haslum Kirke"-sang, her på forumet, som jeg gjerne skulle ha hørt. Ellers så hadde det jo kanskje gjort seg med en "Det var vi som Tente på Kirken"-sang. Det var vi som tente på kirken deres Den brant mens vi lo og sang Det var vi som tente på kirken deres Det lyste vakkert hele natten lang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Sang eller ikke sang, det er 1000 andre grunner til å bytte fra DnB Nor. De 1000 grunnene er de kronene du betaler i gebyrer i løpet av et år. Go' Skandiabanken!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Sang eller ikke sang, det er 1000 andre grunner til å bytte fra DnB Nor. De 1000 grunnene er de kronene du betaler i gebyrer i løpet av et år. Go' Skandiabanken!! 1001 grunner, mao. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Sang eller ikke sang, det er 1000 andre grunner til å bytte fra DnB Nor. De 1000 grunnene er de kronene du betaler i gebyrer i løpet av et år. Go' Skandiabanken!! 1001 grunner, mao. 1002, for det er vel garantert at et svensk bankfirma ikke sponser norsk søppel.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Krremt - vi velger da NORDEA, gjør vi ikke? Gebyrer eller ikke, de sponser Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Krremt - vi velger da NORDEA, gjør vi ikke? Gebyrer eller ikke, de sponser Stabæk. slappapappa, har SELVFØLGELIG plassert lånet mitt hos Nordea, mens mangel av sparepenger venter på å fylle opp konto hos Skandiabanken... Viktig å rydde plass til studielånet kommer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ruudster 0 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Det er faktisk ikke umulig at Telenor har med dette og gjøre og ikke DnB for det er jo flere rapporter i det siste på en annen tråd om at det har fulgt med VIF nøkkelringer og effekter ved kjøp av kontant kort. Telenor har ingenting med dette å gjøre. Dette er det nå DNBNor selv som styrer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Det sa min kjære bror også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Del Skrevet 12. Oktober 2005 Krremt - vi velger da NORDEA, gjør vi ikke? Gebyrer eller ikke, de sponser Stabæk. Det er da en selvfølge Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 12. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 12. Oktober 2005 (endret) Krremt - vi velger da NORDEA, gjør vi ikke? Ehhhh..... slett ikke. Skandiabanken forever. Men jeg drikker Ringnes og har noen møbler fra Kinnarps! Endret 12. Oktober 2005 av sigurdlk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Det er faktisk ikke umulig at Telenor har med dette og gjøre og ikke DnB for det er jo flere rapporter i det siste på en annen tråd om at det har fulgt med VIF nøkkelringer og effekter ved kjøp av kontant kort. Telenor har ingenting med dette å gjøre. Dette er det nå DNBNor selv som styrer. Skal man forstå dette dithen at det DNBNor som deler ut VIF-søppel med Telenors kontantkort. Burde man ikke vurdere en hatsang mot DNBNor med brenning og greier mot dem også. (Hvor er det nasjonal sjefssupporter RJ jobber?) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Nordea. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Det er faktisk ikke umulig at Telenor har med dette og gjøre og ikke DnB for det er jo flere rapporter i det siste på en annen tråd om at det har fulgt med VIF nøkkelringer og effekter ved kjøp av kontant kort. Telenor har ingenting med dette å gjøre. Dette er det nå DNBNor selv som styrer. Skal man forstå dette dithen at det DNBNor som deler ut VIF-søppel med Telenors kontantkort. Burde man ikke vurdere en hatsang mot DNBNor med brenning og greier mot dem også. (Hvor er det nasjonal sjefssupporter RJ jobber?) Hvorfor alt dette hatet? Er det ikke bare å få Nordea til å spille "På Nadderud på søndag", og så er vi skuls? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Det er faktisk ikke umulig at Telenor har med dette og gjøre og ikke DnB for det er jo flere rapporter i det siste på en annen tråd om at det har fulgt med VIF nøkkelringer og effekter ved kjøp av kontant kort. Telenor har ingenting med dette å gjøre. Dette er det nå DNBNor selv som styrer. Jeg hadde DnbNor inntil nylig men byttet i sommer, jeg trodde det var renten som fikk meg til å bytte - men nå viser det seg at det er underbevisstheten min som kan spå fremtiden isteden... DnbNor skjønner ikke hvorfor gamle mennesker fremdeles kommer til fillialene deres - det er fordi de ikke vil ødelegge det siste de har av hørsel ved å stå i telefonkø for support når de ikke skjønner natta av nettbanken... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Del Skrevet 14. Oktober 2005 Mount up regulators - etter hva jeg har hørt er motivet til Toska og gutta at NOKAS spilte Tore Tang på repeat! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 15. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 15. Oktober 2005 (endret) Her snakker vi nok om en overivrig ansatt. Send en klage til DnBNOR så retter nok det seg. DnBNOR er nemelig ikke VIF-sponsor. Det er derimot deres hovedkonkurrent Nordea, som forøvrig også sponser Stabæk, Start og Lillestrøm m.f. De som ikke fikser å høre låten kan jo bytte til en bank der de faktisk tar telefonen med en gang i stedet for å sette deg på vent. Kan aldri huske at det har vært behov for pausemusikk der jeg jobber (Nordea), vi tar bare gangske enkelt å svarer når tlf ringer. Gode alternativer til DnBNOR er: Sparebank1 på Bekkestua, Fokus Bank i Sandvika (NB RBK sponsor), Handelsbanken på Lysaker og Stabæksponsor Nordea. Og det er lett å bytte bank: ring 815 24 365 Endret 15. Oktober 2005 av Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Her snakker vi nok om en overivrig ansatt. Send en klage til DnBNOR så retter nok det seg. DnBNOR er nemelig ikke VIF-sponsor. Det er derimot deres hovedkonkurrent Nordea, som forøvrig også sponser Stabæk, Start og Lillestrøm m.f. De som ikke fikser å høre låten kan jo bytte til en bank der de faktisk tar telefonen med en gang i stedet for å sette deg på vent. Kan aldri huske at det har vært behov for pausemusikk der jeg jobber (Nordea), vi tar bare gangske enkelt å svarer når tlf ringer. Gode alternativer til DnBNOR er: Sparebank1 på Bekkestua, Fokus Bank i Sandvika (NB RBK sponsor), Handelsbanken på Lysaker og Stabæksponsor Nordea. Og det er lett å bytte bank: ring 815 24 365 Jeg flytta nylig lånet til BN-Bank. Regner med at ingen tror meg når jeg sier at jeg først etterpå oppdaget at den banken er eid av islendinger... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå