Mortimer 4 395 Del Skrevet 15. November 2005 Del Skrevet 15. November 2005 Tsjekkerne spiller vel ikke så mye strandfotball de heller...? Er det et VM vi er kvalifisert til, så er det VM i unnskyldninger og bortforklaringer. Som kjent tapt vi mot Tsjekkia pga Jørn Jamtfall. Det er jo ikke første gangen, men definitivt første gangen han får skylden uten å ha vært på banen. I de fleste sammenhenger er Norge best før kampen (sportslig), etterpå har vi de best forklaringene på hvorfor vi ikke vant (det inkluderer sjelden at vi var dårlige og de andre bedre enn oss). Dette opplegget egner seg best for kun en idrettsgren. Der er vi derimot svært ofte best også sportslig etter konkurransen. Jeg snakker om roing... Her er du inne på noe som irriterer meg noe grenseløst Albert. Den totale mangelen på ydmykhet, og det å ta selvkritikk som regjerer både blant spillere og ledere på landslaget. Eksempel kommer: Hørte ett intervju med Steffen Iversen på radioen i dag morges. Det var ikke han, men alle andre det var noe galt med. Han mente at han ikke fikk noen baller å jobbe med. Hallo! Vi pøste jo på med høye polere bakfra, hvor han gikk i duell på hver j.... en, og tapte. Vant han i det hele tatt en eneste duell i første omgang? Går det for f... ikke an å si at jo, sorry. Dette var rett og slett for dårlig. Vi må heve oss flere hakk for at dette skal kunne gå veien. Har vi sett samme kamp? Steffen vant flust med dueller i 1.omg.. men det hjelper jo ikke når han ikke kan styre ballen.... Gikk fort forbi narvesen i dag tidlig... Gamsten mener norge kan score 4... Selvfølgelig kan de det... Kampen kan også bli vunnet på walkover hvis alle de tjekkiske spillerne blir rammet av fuglevirus... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 15. November 2005 Del Skrevet 15. November 2005 Steffen Iversen fikk ikke til noe som helst på lørdag. Og det som forundrer meg er at Norge fortsatte å pumpe disse duell-ballene opp når de så at det ikke fungerte. Hva med å evaluere situasjonen underveis? Jeg la merke til at Gamst og Bergdølmo la døballene forholdsvis langt ute i feltet, noe som nok var planlagt med tanke på rekkevidden til Cech, så det virket som om det var noe de hadde øvd på der som ikke slo til. Likevel er det forundelig at det aldri var mer enn 3 nordmenn inne i boksen til tsjekkerne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 15. November 2005 Del Skrevet 15. November 2005 --> QUOTE(d*u*b @ 15. Nov 2005, 10:53) 54878[/snapback] Steffen Iversen fikk ikke til noe som helst på lørdag. Og det som forundrer meg er at Norge fortsatte å pumpe disse duell-ballene opp når de så at det ikke fungerte. Hva med å evaluere situasjonen underveis? Jeg la merke til at Gamst og Bergdølmo la døballene forholdsvis langt ute i feltet, noe som nok var planlagt med tanke på rekkevidden til Cech, så det virket som om det var noe de hadde øvd på der som ikke slo til. Likevel er det forundelig at det aldri var mer enn 3 nordmenn inne i boksen til tsjekkerne. Hepp, Det skyldes vel at vi hadde like mye plan bak dødballene som vi hadde bak banespillet... Hareide er en dust! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 15. November 2005 Del Skrevet 15. November 2005 --><div class='quotetop'>QUOTE(d*u*b @ 15. Nov 2005, 10:53) 54878[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Steffen Iversen fikk ikke til noe som helst på lørdag. Og det som forundrer meg er at Norge fortsatte å pumpe disse duell-ballene opp når de så at det ikke fungerte. Hva med å evaluere situasjonen underveis? Jeg la merke til at Gamst og Bergdølmo la døballene forholdsvis langt ute i feltet, noe som nok var planlagt med tanke på rekkevidden til Cech, så det virket som om det var noe de hadde øvd på der som ikke slo til. Likevel er det forundelig at det aldri var mer enn 3 nordmenn inne i boksen til tsjekkerne. Hepp, Det skyldes vel at vi hadde like mye plan bak dødballene som vi hadde bak banespillet... Hareide er en dust! @ringo Det er selvfølgelig ikke alltid jeg fryder meg når Hareide går på en smell. Jeg er da tross alt norsk. Men da NRK2 dro fram et visst 1-6 nederlag på den der chattegreia si på søndag, hadde jeg det helt topp. Men jeg må si at jeg synes ikke landslaget har bedret seg siden Drillo og Drillo-light. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 15. November 2005 Del Skrevet 15. November 2005 --> QUOTE(d*u*b @ 15. Nov 2005, 10:53) 54878[/snapback] Steffen Iversen fikk ikke til noe som helst på lørdag. Og det som forundrer meg er at Norge fortsatte å pumpe disse duell-ballene opp når de så at det ikke fungerte. Hva med å evaluere situasjonen underveis? Jeg la merke til at Gamst og Bergdølmo la døballene forholdsvis langt ute i feltet, noe som nok var planlagt med tanke på rekkevidden til Cech, så det virket som om det var noe de hadde øvd på der som ikke slo til. Likevel er det forundelig at det aldri var mer enn 3 nordmenn inne i boksen til tsjekkerne. Du mener vel: Steffen Iversen fikk ikke til noe som helst på lødag HELLER Få bort Solli, Rise og Ivers - det er nå min mening Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå