Sandefjordsupporter 0 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Vet at blåhvalane har fått 297 billetter på felt Å. Men er det svingen som egentlig er bortetribunen? Har ikke kjøpt billett, er det noen fare for at svingen blir utsolgt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Det er god plass til alle som heier på Sandefjord i svingen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 16. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 16. Oktober 2005 (endret) Ja.... Svingen kan stappes ganske godt Endret 16. Oktober 2005 av Blaaereennblaaest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Hvis Sandefjord fyller svingen blir jeg mektig imponert! Jeg foreslår at dere prøver! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Evt så kan dere stable i høyden... Klanen klarer 35%, Brann klarte 20% i fjorårets semi. Forrøvrig har jeg sett tall som 1500 bortetilskuere, som vel er høyere enn snittet Sandefjord har på hjemmebane. Forestiller meg at det blir god plass... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Er jo satt inn ny tribune foran svingen, er det ikke? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Er jo satt inn ny tribune foran svingen, er det ikke? Er vel på andre siden det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Okai! Stoler på deg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Dessuten skal ikke den tribunen være for bortesupporterne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sandefjordsupporter 0 Del Skrevet 16. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 16. Oktober 2005 (endret) Er hele svingen satt av til bortesupportere? Vi var forresten rundt 1000 sandefjordsupportere på Marienlyst i fjor. Hvis Sandefjord fyller svingen blir jeg mektig imponert! Jeg foreslår at dere prøver! Forrøvrig har jeg sett tall som 1500 bortetilskuere, som vel er høyere enn snittet Sandefjord har på hjemmebane. Forestiller meg at det blir god plass... Sandefjord har 1992 tilskuere i snitt. I veldig bra i forhold til potensialet, men litt mer enn 1500 da. Endret 16. Oktober 2005 av Sandefjordsupporter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Er jo satt inn ny tribune foran svingen, er det ikke? Er vel på andre siden det! Den nye tribunen er plassert der Nadderud skole lå før. Den er ikke satt opp for bortesuportere. De har felt Å og svingen... Det kommer sikkert til og være noen som kjøper billett på hovedtribunen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Er hele svingen satt av til bortesupportere? Tror ikke den er satt av til noen, men de som ikke får plass på Å vil nok bli plasert der.. ingen andre som vil være i svingen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå