Mossing 0 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Og takk for hjelpa! Gleder oss til Nadderud til året! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
aksel 152 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Ufattelig DIGG!!! Nå er det helt bænkers!! Tippeligaen 2006!!! Grættis alle stabæk folk!!! Dette er en stor dag!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Muffen 0 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Grattis så mye fra Sandefjord, det var vel fortjent, men vi la oss ivertfall ikke bakpå når det ble 1-1. Vi måtte slå Moss uansett om vi hadde spilt uavgjort. Men Moss skal vi banke livssjiten ut av, ingen tvil i min skjel. Vi trenger ikke flere Drillo-lag i TL, isåfall må Drillo-laget ha tilskuere. Noe heller ikke Moss har. Så nei til Moss i TL!! Men gratulerer så mye, vel fortjent og dere var nok best. Sees neste år Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mossing 0 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Grattis så mye fra Sandefjord, det var vel fortjent, men vi la oss ivertfall ikke bakpå når det ble 1-1. Vi måtte slå Moss uansett om vi hadde spilt uavgjort.Men Moss skal vi banke livssjiten ut av, ingen tvil i min skjel. Vi trenger ikke flere Drillo-lag i TL, isåfall må Drillo-laget ha tilskuere. Noe heller ikke Moss har. Så nei til Moss i TL!! Men gratulerer så mye, vel fortjent og dere var nok best. Sees neste år Moss, Drillo-fotball, ja! God bedring! Moss er vel det mest spillende laget (sammen med Stabæk) i 1. divisjon. Spiller jo nesten mer possesion enn gjennombruddshissig. Forøvrig er det flere folk på Mossekamper enn på Sandefjord. Men den diskusjonen skal ikke tas påStabæk-forumet. Her skal vi hylle Stabæk. Ferdig med det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kebab 0 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Del Skrevet 16. Oktober 2005 SÅ UTROLIG DIGG OG VÆRE TILBAKE DER VI HØRER HJEMME Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten817 0 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Del Skrevet 16. Oktober 2005 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så sinnsykt deilig!!!! Dette fortjener alle sammen!! Full Fest På onkel Blå i Kveld!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Del Skrevet 16. Oktober 2005 GRATULERER ALLE SAMMEN! DETTE HAR VI VIRKELIG FORTJENT! GUTTA BLØR FOR DRAKTA! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asbjorn 0 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Del Skrevet 16. Oktober 2005 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa Caz:Vi fikser noe før løv-ham kampen,stiller med "champis",Ring meg 97658965 Asbjørn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Dette er en av de lykkeligste dagene i hele mitt liv. ja kanskje bedre enn 1. november 1998. Helt UTROLIG digg!!!!! bedre enn bursdag, julaften og 17. mai tilsammen! GRATULERER MED DAGEN, ALLE STABÆKVENNER!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Gratulerer alle som en. Dette var sinnsykt fett. Og så vannvittig fortjent!! STABÆK i eliteserien for alltid UANSETT!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Dette er lykkens dag. GRATIS TIL ALLE SOM HAR FØLGT GUTTA GJENNOM HELE SESONGEN. GRATTIS!!!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SF-Jalla 0 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Gratulerer! Dere fortjente seier i dag (dessverre) Satser på at Alta og Moss blir grusa... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PettBork 7 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Som Tom sa, for 11 måneder gråt vi, idag gråter vi igjen! Ufattelig digg å være 100% klar 3 runder før slutt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Gratulerer alle Stabæk-fans, dette er bare så sinnsykt deilig. Synd at man ikke har noen mulighet til å delta på festen på Onkel Blaa, men dessverre klarer ikke sju-åringen seg alene.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kebab 0 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Del Skrevet 16. Oktober 2005 tipper at hele gjengen er dritings nede på onkelblå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andersblaa<3 0 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Del Skrevet 16. Oktober 2005 tipper at hele gjengen er dritings nede på onkelblå 10 points to Kebab Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Crocuta 0 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Grattis fra Nord..... Fullt fortjent... dokk har rula heile sesongen.. litt flaks i begge kampan mot Alta da men.... de dyktige ska ha flaks.. he-he...................... Ta en bayer for meg å gutta/girls.............................................. Snakkes plutselig....................... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Del Skrevet 16. Oktober 2005 For en fantastisk dag. FORZA STABÆK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Jeg gråter gledes tårer altså- takk til alle gutta - takk til alle supportere - Takk til alle som var på blaa! VI KLARTE DET GUTTA! VI KLARTE DET! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Del Skrevet 16. Oktober 2005 YEEEES!!!!!! Utrolig deilig! Også på første matchballen!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Jeg gråter gledes tårer altså- takk til alle gutta - takk til alle supportere - Takk til alle som var på blaa! VI KLARTE DET GUTTA! VI KLARTE DET! Ja... vi klarte det. Tusen, tusen takk till alle for et fantastisk år. Jeg er sååå stolt. Jeg ELSKER denne klubben. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Yiiiiiiiiiii-haaaaaaa! klemz og koz til alle sammen! Nå får vi la hele startelleven hvile mot Løvham, så kan Skarphedin(?) få en lekse de sent vil glemme i kvaliken vi greide for 2. laget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Del Skrevet 16. Oktober 2005 OG JENTENE!!! STABÆK DYKKER OPP IGJEN Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 VI KLARTE DET! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Hurra hurra Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fabbe3000 0 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Grattis alle stabækfans! Endelig tilbake i TL! Digg med fyllepølse as... Doh, var vist ikke lørdag idag...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Ahhh.... Hva kan man egentlig si...... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Forøvrig les bertil valderhaugs kommentar i dagens aftenposten.... Den er dritbra! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 17. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 17. Oktober 2005 (endret) Dette var bare herlig. Det var på Ullevaal, etter at vålerenga hadde slått oss og nedrykket var et faktum. Mens fortvilelsen og tårer sprutet fra ansiktene til spillere, supportere og alle med et blaat hjerte, bestemte jeg meg. For endelig å bli en ordentlig supporter. Jeg har opplevd den beste fotballsesongen i mitt liv så langt. Og jeg gleder meg til neste år. Hvem sa at nedrykk ikke kunne bety noe positivt? Men nå er det nok. Vi kommer tilbake - sterkere enn noensinne. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Endret 17. Oktober 2005 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
båbb 0 Del Skrevet 17. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 17. Oktober 2005 (endret) Gratulerer alle sammen, ingen har fortjent opprykk mer enn dere! Kvalitet og stabilitet gjennom hele sesongen - det har vært morsomt å se dere (til tross for smertefulle nederlag i begge møter)... Måtte dere mose Moss og feie Alta under teppet for godt. Hepp, hepp! Hønefoss-hilsen fra Båbb www.fosseberget.net/pages Endret 17. Oktober 2005 av båbb Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå