Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Grattis så mye fra Sandefjord, det var vel fortjent, men vi la oss ivertfall ikke bakpå når det ble 1-1. Vi måtte slå Moss uansett om vi hadde spilt uavgjort.

Men Moss skal vi banke livssjiten ut av, ingen tvil i min skjel. Vi trenger ikke flere Drillo-lag i TL, isåfall må Drillo-laget ha tilskuere. Noe heller ikke Moss har.

Så nei til Moss i TL!! Men gratulerer så mye, vel fortjent og dere var nok best. Sees neste år :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis så mye fra Sandefjord, det var vel fortjent, men vi la oss ivertfall ikke bakpå når det ble 1-1. Vi måtte slå Moss uansett om vi hadde spilt uavgjort.

Men Moss skal vi banke livssjiten ut av, ingen tvil i min skjel. Vi trenger ikke flere Drillo-lag i TL, isåfall må Drillo-laget ha tilskuere. Noe heller ikke Moss har.

Så nei til Moss i TL!! Men gratulerer så mye, vel fortjent og dere var nok best. Sees neste år :)

Moss, Drillo-fotball, ja! God bedring! Moss er vel det mest spillende laget (sammen med Stabæk) i 1. divisjon. Spiller jo nesten mer possesion enn gjennombruddshissig.

Forøvrig er det flere folk på Mossekamper enn på Sandefjord.

Men den diskusjonen skal ikke tas påStabæk-forumet.

Her skal vi hylle Stabæk. Ferdig med det!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis fra Nord..... Fullt fortjent... dokk har rula heile sesongen.. litt flaks i begge kampan mot Alta da men.... de dyktige ska ha flaks.. he-he...................... Ta en bayer for meg å gutta/girls.............................................. Snakkes plutselig.......................

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gråter gledes tårer altså- takk til alle gutta - takk til alle supportere - Takk til alle som var på blaa!

VI KLARTE DET GUTTA! VI KLARTE DET!

Ja... vi klarte det. :)

Tusen, tusen takk till alle for et fantastisk år. Jeg er sååå stolt.

Jeg ELSKER denne klubben.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahhh....

Hva kan man egentlig si......

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Forøvrig les bertil valderhaugs kommentar i dagens aftenposten.... Den er dritbra!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var bare herlig. Det var på Ullevaal, etter at vålerenga hadde slått oss og nedrykket var et faktum. Mens fortvilelsen og tårer sprutet fra ansiktene til spillere, supportere og alle med et blaat hjerte, bestemte jeg meg. For endelig å bli en ordentlig supporter. Jeg har opplevd den beste fotballsesongen i mitt liv så langt. Og jeg gleder meg til neste år.

Hvem sa at nedrykk ikke kunne bety noe positivt? Men nå er det nok. Vi kommer tilbake - sterkere enn noensinne.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen, ingen har fortjent opprykk mer enn dere! Kvalitet og stabilitet gjennom hele sesongen - det har vært morsomt å se dere (til tross for smertefulle nederlag i begge møter)...

Måtte dere mose Moss og feie Alta under teppet for godt.

Hepp, hepp!

Hønefoss-hilsen fra

Båbb

www.fosseberget.net/pages

Endret av båbb
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
G R A T U L E R E R!!!!
  • Opprett ny...