Marrern 0 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Grattis fra Drammen. Utvilsomt ett meeeeget fortjent opprykk (og takk for Finstad - han dunker inn mål fra alle kanter om dagen ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Ahhh.... Hva kan man egentlig si...... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Forøvrig les bertil valderhaugs kommentar i dagens aftenposten.... Den er dritbra! @ringo Har ikke funnet den ennå, men jeg fant referatet fra kampen; "...Ting skjedde imidlertid fort i sluttminuttene: Etter 83 minutter kom toppscorer Daniel Nannskog alene med keeper. Sven sken var sikaldt og satte ballen lett i mål - og bokførte sin scoring nummer 23 i 1. divisjon i år." Kan virke som om den godeste reporteren var med på opprykksfesten også... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 --> (d*u*b @ 17. Oct 2005, 10:19) 51312[/snapback] Ahhh.... Hva kan man egentlig si...... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Forøvrig les bertil valderhaugs kommentar i dagens aftenposten.... Den er dritbra! @ringo Har ikke funnet den ennå.... Her er den: http://fotball.aftenposten.no/nyhetsarkiv/...articleID=87719 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 --> QUOTE(d*u*b @ 17. Oct 2005, 10:19) 51312[/snapback] Ahhh.... Hva kan man egentlig si...... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Forøvrig les bertil valderhaugs kommentar i dagens aftenposten.... Den er dritbra! @ringo Har ikke funnet den ennå, men jeg fant referatet fra kampen; "...Ting skjedde imidlertid fort i sluttminuttene: Etter 83 minutter kom toppscorer Daniel Nannskog alene med keeper. Sven sken var sikaldt og satte ballen lett i mål - og bokførte sin scoring nummer 23 i 1. divisjon i år." Kan virke som om den godeste reporteren var med på opprykksfesten også... Champisen i teltet på Nadderud og ølen på Onkel Blaa var også sikaldt i går. Hæærlig. Den omtalte kommentaren står - så vidt jeg husker fra en usedvanlig trøtt frokost i morges - på venstresida på siste siden. Hele siden er en hyllest til Nannskog. Hadde vi hatt ham, ville vi ikke rykket ned. Men han glemte å få med at Finstad også var toppscorer i fjor sammen med de nevnte. Med sin tre mål... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 17. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 17. Oktober 2005 (endret) Grattis fra Drammen. Utvilsomt ett meeeeget fortjent opprykk (og takk for Finstad - han dunker inn mål fra alle kanter om dagen ) Hepp, Takker, kanskje dere er interessert i Stenersen også? Ser forøvrig ut som om ledelsen deres har funnet ut hva de vil og da ses vi kanskje til tippeligaduell på marinlyst i 2007? @ringo Endret 17. Oktober 2005 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marrern 0 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Hepp, Takker, kanskje dere er interessert i Stenersen også? Ser forøvrig ut som om ledelsen deres har funnet ut hva de vil og da ses vi kanskje til tippeligaduell på marinlyst i 2007? @ringo Gjerne for meg ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 dette er bare så j.... deilig...dog fyllesjuk men hvem bryr seg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kula 0 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 G R A T U L E R E R alle Blaa! Dere har fortjent opprykket og ønsker dere lykke til i Tippeligaen neste sessong. Håper vi ses igjen snart, men da i tippeligaen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Jeg må si jeg begynner å la meg imponere av alle gratulasjoner som strømmer inn fra våre konkurrenter. Håper det er et tegn på at vi også har vært en relativt hyggelig motstander - også på tribunen. Det er jo noen som mangler her, og det har jo kanskje sine forklaringer (ingen gratulasjoner fra MK...). Jeg skulle ønske vi kunne møte dere alle igjen i TL. Det er kanskje ikke realistisk, men hadde vært hyggelig. Flotte supportere og lag vi slår er jo nettopp det vi ønsker i toppeserien. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mjbno 0 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Dette er bare helt genialt =) =) Ser frem til Tippeligaen 2006 ... Fikk mange stygge blikk når jeg kom til Sandefjord igår kveld iført Stabæk drakta mi.. høhø Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Gratulerer med et godt kjøp på Alan drakta - 6000,- - Respekt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Grattis fra Drammen. Utvilsomt ett meeeeget fortjent opprykk (og takk for Finstad - han dunker inn mål fra alle kanter om dagen ) Det er så utrolig godt å se at finsy gjør det bra.. Han fortjener dette virkelig, selv om han ikke får være med på opprykket i år.. Hvis flo gjør en bra jobb med innkjøp, så blir det kanskje duell mot finsy i 2007... Hadde ikke gjort meg noe.. Marienlyst er nærme, og en kul og intim stadion.. Nå har vi jo også begynt å slå de, så velkommen skal de være... Når det gjelder opprykket vårt, så er jeg ganske "speachless"... Er så utrolig godt... Nervene forran nesteår er på plass alt.. og jeg får ikke gjort noe på jobb.. merkelig at fotball kan ha så sterk effekt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 dette er bare så j.... deilig...dog fyllesjuk men hvem bryr seg Hehe, hvorfor er jeg ikke overrakset Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 dette er bare så j.... deilig...dog fyllesjuk men hvem bryr seg Hehe, hvorfor er jeg ikke overrakset nei si det...ikke vet jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 5800 tilskuere - gratulerer... når Enga spilte kvalik i vallhall mot Sandefjord i 2003 var det "bare" 600 mennesker mer - og den kampen var vel viktigere! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 5800 tilskuere - gratulerer... Slenger meg på den. Har aldri vært på en kamp med bedre stemning. Nå får dere komme tilbake neste gang, alle sammen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marrern 0 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Det er så utrolig godt å se at finsy gjør det bra.. Han fortjener dette virkelig, selv om han ikke får være med på opprykket i år.. Hvis flo gjør en bra jobb med innkjøp, så blir det kanskje duell mot finsy i 2007... Hadde ikke gjort meg noe.. Marienlyst er nærme, og en kul og intim stadion.. Nå har vi jo også begynt å slå de, så velkommen skal de være... Nåja, at dere slo oss på Marienlyst i år er vel unntaket som bekrefter regelen, men lykke til i eliten neste år. Vi kommer etter ... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabæk Gutt 0 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Ja, topp innsats i går............ Dette har vi vel trodd på hele sesongen eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martinho 0 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 noen som vet om det vil bli trykket "adeccoseriemstere 05" gensere? det er ikke så prestigetungt, men likevel... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 17. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 17. Oktober 2005 (endret) noen som vet om det vil bli trykket "adeccoseriemstere 05" gensere? det er ikke så prestigetungt, men likevel... Hadde vært fetere med " Seiremester -05 (div spiller ingen rolle)" Endret 17. Oktober 2005 av stabækdelux Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 noen som vet om det vil bli trykket "adeccoseriemstere 05" gensere? det er ikke så prestigetungt, men likevel... "Jeg er årets arbeidsøker år 2005" Nei takk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tommy_Bob 0 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Ser at MK ligger under streken etter at Finsi og Samir storspiller om dagen. Det er jo prikken over i'en... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Utrolig deilig med opprykk med tre kamper igjen å spille! Gratulerer til alle Blaa! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Muffen 0 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeli...ticle475455.ece Fysjamei. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Team BRT 0 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Å fy fader!!! I går ble det jubel i stugo!!! Bare så synd jeg er for ung til å være på blaa. Å fy faen STABÆK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Den syvende dagen vilte gudene kun morsom 17.10 so hurry! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Har ikke følt meg bedre siden en kjølig høstdag i 98!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 He he. Velfortjent. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Den syvende dagen vilte gudene kun morsom 17.10 so hurry! Tenk hvor gøy det blir å sjekke denne linken om nøyaktig ett år! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Den syvende dagen vilte gudene kun morsom 17.10 so hurry! Tenk hvor gøy det blir å sjekke denne linken om nøyaktig ett år! Tja, den er vel nøyaktig like tom tenker jeg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå