Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ahhh....

Hva kan man egentlig si......

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Forøvrig les bertil valderhaugs kommentar i dagens aftenposten.... Den er dritbra!

@ringo

Har ikke funnet den ennå, men jeg fant referatet fra kampen;

"...Ting skjedde imidlertid fort i sluttminuttene: Etter 83 minutter kom toppscorer Daniel Nannskog alene med keeper. Sven sken var sikaldt og satte ballen lett i mål - og bokførte sin scoring nummer 23 i 1. divisjon i år."

Kan virke som om den godeste reporteren var med på opprykksfesten også...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

B)-->

(d*u*b @ 17. Oct 2005, 10:19) 51312[/snapback]

Ahhh....

Forøvrig les bertil valderhaugs kommentar i dagens aftenposten.... Den er dritbra!

@ringo

Har ikke funnet den ennå....

Her er den:

http://fotball.aftenposten.no/nyhetsarkiv/...articleID=87719

Lenke til innlegg
Del på andre sider

B)-->

QUOTE(d*u*b @ 17. Oct 2005, 10:19) 51312[/snapback]
Ahhh....

@ringo

Har ikke funnet den ennå, men jeg fant referatet fra kampen;

"...Ting skjedde imidlertid fort i sluttminuttene: Etter 83 minutter kom toppscorer Daniel Nannskog alene med keeper. Sven sken var sikaldt og satte ballen lett i mål - og bokførte sin scoring nummer 23 i 1. divisjon i år."

Kan virke som om den godeste reporteren var med på opprykksfesten også...

Champisen i teltet på Nadderud og ølen på Onkel Blaa var også sikaldt i går. Hæærlig.

Den omtalte kommentaren står - så vidt jeg husker fra en usedvanlig trøtt frokost i morges - på venstresida på siste siden. Hele siden er en hyllest til Nannskog. Hadde vi hatt ham, ville vi ikke rykket ned.

Men han glemte å få med at Finstad også var toppscorer i fjor sammen med de nevnte. Med sin tre mål...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis fra Drammen. Utvilsomt ett meeeeget fortjent opprykk (og takk for Finstad - han dunker inn mål fra alle kanter om dagen :D )

Hepp,

Takker, kanskje dere er interessert i Stenersen også? Ser forøvrig ut som om ledelsen deres har funnet ut hva de vil og da ses vi kanskje til tippeligaduell på marinlyst i 2007?

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Takker, kanskje dere er interessert i Stenersen også? Ser forøvrig ut som om ledelsen deres har funnet ut hva de vil og da ses vi kanskje til tippeligaduell på marinlyst i 2007?

@ringo

Gjerne for meg ringo

B)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må si jeg begynner å la meg imponere av alle gratulasjoner som strømmer inn fra våre konkurrenter. Håper det er et tegn på at vi også har vært en relativt hyggelig motstander - også på tribunen. Det er jo noen som mangler her, og det har jo kanskje sine forklaringer (ingen gratulasjoner fra MK...).

Jeg skulle ønske vi kunne møte dere alle igjen i TL. Det er kanskje ikke realistisk, men hadde vært hyggelig. Flotte supportere og lag vi slår er jo nettopp det vi ønsker i toppeserien.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis fra Drammen. Utvilsomt ett meeeeget fortjent opprykk (og takk for Finstad - han dunker inn mål fra alle kanter om dagen :D )

Det er så utrolig godt å se at finsy gjør det bra.. Han fortjener dette virkelig, selv om han ikke får være med på opprykket i år.. Hvis flo gjør en bra jobb med innkjøp, så blir det kanskje duell mot finsy i 2007... Hadde ikke gjort meg noe.. Marienlyst er nærme, og en kul og intim stadion.. Nå har vi jo også begynt å slå de, så velkommen skal de være...

Når det gjelder opprykket vårt, så er jeg ganske "speachless"... Er så utrolig godt... Nervene forran nesteår er på plass alt.. og jeg får ikke gjort noe på jobb.. merkelig at fotball kan ha så sterk effekt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er så utrolig godt å se at finsy gjør det bra.. Han fortjener dette virkelig, selv om han ikke får være med på opprykket i år.. Hvis flo gjør en bra jobb med innkjøp, så blir det kanskje duell mot finsy i 2007... Hadde ikke gjort meg noe.. Marienlyst er nærme, og en kul og intim stadion.. Nå har vi jo også begynt å slå de, så velkommen skal de være...

Nåja, at dere slo oss på Marienlyst i år er vel unntaket som bekrefter regelen, men lykke til i eliten neste år. Vi kommer etter ...

B)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
G R A T U L E R E R!!!!
  • Opprett ny...