the bluesbrothers 2 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Utrolig deilig med tl neste år! gutta har vist stor moral gjennom hele sesongen! også morsomt med nesten 6000 tilskuere! Og jeg synes personlig det var litt kult med den nye innliede svingen! Hadde ikke det hvert noe å ha den permanent! kan ikke være så dyrt å sette opp den! Kan f eks gi bort halvparten av billettene der til skoler ol!! noen som er enige? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Utrolig deilig med tl neste år! gutta har vist stor moral gjennom hele sesongen! også morsomt med nesten 6000 tilskuere! Og jeg synes personlig det var litt kult med den nye innliede svingen! Hadde ikke det hvert noe å ha den permanent! kan ikke være så dyrt å sette opp den! Kan f eks gi bort halvparten av billettene der til skoler ol!! noen som er enige?Ja, det å gi bort billetter til fotballlag ol. er et kjempe bra alternativ for å skaffe "nye unge supportere" til klubben vår! Se bare på vif når de hadde publikumsrekord.. nesten halvparten av billettene var fribilletter. Neste år skal vi ha 9000..! Fullsatt sving og stappfull stadion! Forza Stabæk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 496 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Del Skrevet 16. Oktober 2005 Det så veldig bra ut med tribunen, skaper kanskje også litt ekstra trykk på banen med supportere såpass nærme. Men jeg tviler på at det blir en permanent løsning. Ut fra bildene på stabak.no ser det ut som om den står et stykke ut i løpebanene, og selve tribunen står på "kulegropa". Det er jo såpass mange friidrettsarrangementer på Nadderud at det neppe blir godtatt å ha den der permanent. Så spørs det hvor mye det koster å ta den opp og ned. Burde i første omgang være aktuelt for de store publikumskampene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Så på morranyhetene at tribunen var fullstendig ulovlig og at saken er sendt dom- og sanksjonskommitèutvalgsnemnda i foppalforbundet. Kan ikke finne noe i avisene idag, noen som vet noe? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Så på morranyhetene at tribunen var fullstendig ulovlig og at saken er sendt dom- og sanksjonskommitèutvalgsnemnda i foppalforbundet. Kan ikke finne noe i avisene idag, noen som vet noe? Så det jeg også. Er jo litt utrolig hvis dette ikke har blitt klarert på forhånd. Uansett, det gir jeg fullstendig faen i i dag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Er jo litt utrolig hvis dette ikke har blitt klarert på forhånd. Kalkulert risiko tror jeg man trygt kan kalle det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 966 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Er jo litt utrolig hvis dette ikke har blitt klarert på forhånd. Kalkulert risiko tror jeg man trygt kan kalle det. Jepp, Dette visste man... Det blir nok en bot, men det er greit nok! Neste sesong får vi en permanent midlertidig tribune i svingen der! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Er jo litt utrolig hvis dette ikke har blitt klarert på forhånd. Kalkulert risiko tror jeg man trygt kan kalle det. Jepp, Dette visste man... Det blir nok en bot, men det er greit nok! Neste sesong får vi en permanent midlertidig tribune i svingen der! @ringo Bot er vel greit nok, bare det ikke blir poengtrekk.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 496 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Er jo litt utrolig hvis dette ikke har blitt klarert på forhånd. Kalkulert risiko tror jeg man trygt kan kalle det. Jepp, Dette visste man... Det blir nok en bot, men det er greit nok! Neste sesong får vi en permanent midlertidig tribune i svingen der! @ringo Savner gamle, permanente midlertidige Nadderud Gymnas, så det blir godt å få noe annet permanent midlertidig der! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Kan bli straffet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Kan bli straffet! På sportssidene til Nettavisen, står akkurat den nyheten under ELITESERIEN, og ikke fotball. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 hmm merkelig regel! slike tribuner vil jo bare fremme interessen på de store kampene! hvilken skade kan det gjøre! håper det blir en permanent løsning for tl neste år! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 hmm merkelig regel! slike tribuner vil jo bare fremme interessen på de store kampene! hvilken skade kan det gjøre! håper det blir en permanent løsning for tl neste år! Dersom de sikkerhetsmessige aspektene var ivaretatt både hva gjelder selve dimensjonering av tribune, og antall sikkerhetsvakter og nødutganger, skjønner jeg ikke problemet med å lage flere tilskuerplasser på en enkeltstående kamp. Det var jo det samme Bærum gjorde mot VIF på Kadettangen! Er vel ikke overasket om NFF gir straff for kreativitet! Problemet er vel hvis man spurte på forhånd, fikk nei, og gjorde det likevel! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mjbno 0 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 "Det er imidlertid lite sannsynlig at Stabæk kan bli fratatt seieren eller trukket i poeng." Så er vel ikke akkurat noe folk bryr seg om idag =) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Tom spiller uskyldig... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørgen$en 0 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 hmm merkelig regel! slike tribuner vil jo bare fremme interessen på de store kampene! hvilken skade kan det gjøre! håper det blir en permanent løsning for tl neste år! Dersom de sikkerhetsmessige aspektene var ivaretatt både hva gjelder selve dimensjonering av tribune, og antall sikkerhetsvakter og nødutganger, skjønner jeg ikke problemet med å lage flere tilskuerplasser på en enkeltstående kamp. Det var jo det samme Bærum gjorde mot VIF på Kadettangen! Er vel ikke overasket om NFF gir straff for kreativitet! Problemet er vel hvis man spurte på forhånd, fikk nei, og gjorde det likevel! Problemet var at ingen spurte fordi de ikke "tenkte på det". Alle sikkerhetsaspekter, dimensjonering, vakter etc var mer enn bra nok. Reglementet til NøFF sier at det ikke, under noen omstendighet, er lov til å sette opp midlertidige tribuner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Reglementet til NøFF sier at det ikke, under noen omstendighet, er lov til å sette opp midlertidige tribuner. Nei fri og bevare meg vel om man skulle få flere publikum og flere interessert i å se fotballkamper. Det skulle tatt seg ut! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Reglementet til NøFF sier at det ikke, under noen omstendighet, er lov til å sette opp midlertidige tribuner. Nei fri og bevare meg vel om man skulle få flere publikum og flere interessert i å se fotballkamper. Det skulle tatt seg ut! Helt riktig, det kan da umulig være slik at vi kan gjøre ting ubyråkratisk og enkelt. NEI! Her må man fylle ut et skjema for å gå på dass!! Det er altfor mange lover i dette landet. Og NFF topper kaka. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Fåkk itt folkens, vi er i Tippeligaen!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Reglementet til NøFF sier at det ikke, under noen omstendighet, er lov til å sette opp midlertidige tribuner. Midlertidig? Det er en permanent tribune, som skal stå i svingen permanent i 4 dager! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Permanent. Ifølge ryktene blir den stående der neste år også... Derfor er den ikke midlertidig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Hørte noe om at dette faktisk er hovedtribunen til Follo? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Permanent. Ifølge ryktene blir den stående der neste år også... Derfor er den ikke midlertidig! det er det ikke, men samme type! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 18. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 18. Oktober 2005 (endret) Follo har ihvertfall denne som hoved tribune..: Vet at det kan bli litt vanskelig, mnen jeg skal prøve å forklare hvor Follo supporterne står på tribunen.. Hvis du ser øverst til høre et sted.. De pleier å stå der.. Er kanskje litt lang og for stort til å se, men der pleier de å være hvertfall.. tror de var ca 4 stk sist hjemmekamp.. Hvorfor får jeg ikek satt inn bilde a?? her er ihvertfall linken: http://www.follo-fotball.no/content/gfx/we..._1906_large.jpg Endret 18. Oktober 2005 av stabækdelux Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå