Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da er det tid for tur til Bergen og Løv-Ham. Vi vil jo gjerne sette opp buss, men er avhengige av at det melder seg ca 20 personer som hver betaler 500 kroener for at vi skal gå i null. Jo flere som melder seg på jo billigere blir det. Makspris blir uansett 500,-

Vi innser at dette blir en vanskelig tur å fylle, derfor ber vi alle melde seg på så fort som mulig.

Fridtjof 45438223

Lenke til innlegg
Del på andre sider

cathrine skrev:
Jg er med:)

Jeg er med, men har kjøpt flybillett for evigheter siden, så jeg ser dere i Bergen. Noen ide om når dere kommer, evt. hvor dere skal være før kamp?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og dama drar i forveien for å varme (og skremme) Bergen by, så fra torsdag er det utrygt å være bergenser!!! Snakket med søs, det er ganske mange studenter som skal dra å se kampen, så jo flere som kommer fra Bærum, desto bedre!!!

Og vinner vi de siste tre har vi jo søren meg 70 poeng!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Armando skrev:
når er det bussen går og eventuellt når er det vi er hjemme?

Kontakt Fritjof, men 8 timer til Bergen er vel et minimum. Kampen starter kl 13, så sånn rett fra fest passer perfekt. Fordel med tidlig kampstart er jo at du er tilbake i Bærum til anstendig leggetid.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom det er snakk om at det mangler 1 person for at dere skal reise - så si ifra.

Det blir ikke meg - jeg er fremdeles sykemeldt, men jeg betaler gladelig 500,- for at vi blir representert med en buss med tullinger. Seriøst.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Tur Til Bergen
  • Opprett ny...