Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da er det tid for tur til Bergen og Løv-Ham. Vi vil jo gjerne sette opp buss, men er avhengige av at det melder seg ca 20 personer som hver betaler 500 kroener for at vi skal gå i null. Jo flere som melder seg på jo billigere blir det. Makspris blir uansett 500,-

Vi innser at dette blir en vanskelig tur å fylle, derfor ber vi alle melde seg på så fort som mulig.

Fridtjof 45438223

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og dama drar i forveien for å varme (og skremme) Bergen by, så fra torsdag er det utrygt å være bergenser!!! Snakket med søs, det er ganske mange studenter som skal dra å se kampen, så jo flere som kommer fra Bærum, desto bedre!!!

Og vinner vi de siste tre har vi jo søren meg 70 poeng!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

når er det bussen går og eventuellt når er det vi er hjemme?

Kontakt Fritjof, men 8 timer til Bergen er vel et minimum. Kampen starter kl 13, så sånn rett fra fest passer perfekt. Fordel med tidlig kampstart er jo at du er tilbake i Bærum til anstendig leggetid.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom det er snakk om at det mangler 1 person for at dere skal reise - så si ifra.

Det blir ikke meg - jeg er fremdeles sykemeldt, men jeg betaler gladelig 500,- for at vi blir representert med en buss med tullinger. Seriøst.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Tur Til Bergen
  • Opprett ny...