Slum 13 082 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Påmelding skjer til Tonje på 9171368 Vi har lovet dere gratis buss til Voldssløkka så da stiller vi med det. Bussen går kl 14 fra Bekkestua og Påmelding skjer til Tonje på 91713686 Vi sees Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Påmelding skjer til Tonje på 9171368 Vi har lovet dere gratis buss til Voldssløkka så da stiller vi med det. Bussen går kl 14 fra Bekkestua og Påmelding skjer til Tonje på 91713686 Vi sees Kom igjen folkens, nå er det verste over, vi skal bare ha det moro. Det tenker nok spillerene også og vil ha det gøy. Vi er jo ofte enkel mennesker, så litt sambaspill for å imponere trener og fans vil gjøre denne kampen minneverdig. Sees på Voldsløkka. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 tror det er mange som ikke tar bussen til denne kampen men kommer dit på andre måter. Det viktigste er at alle kommer seg dit! Det kommer sikkert nesten bare til og være stabæk suportere tilstede på kampen så dette blir bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 "Alle mann til Voldsløkka!!!" La oss sikre seriegullet! selv om jeg tviler på at stemmen holder etter all syngingen på søndag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 "Alle mann til Voldsløkka!!!" La oss sikre seriegullet! selv om jeg tviler på at stemmen holder etter all syngingen på søndag... Foreslår at vi tar visning Stabæk - Sandefjord kampen hos deg før matchen onsdag... (Hvis vi får tak i den) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 "Alle mann til Voldsløkka!!!" La oss sikre seriegullet! selv om jeg tviler på at stemmen holder etter all syngingen på søndag... Foreslår at vi tar visning Stabæk - Sandefjord kampen hos deg før matchen onsdag... (Hvis vi får tak i den) var den lille greia som heter eksamen da.... så må nok nesten avlyse vors... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten817 0 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Dette blir knall det.. Noen som vet hvor stabæk folket skal s`??? Alle må vel stå, er vel ikek mye sitte tribune på voldsløkka?? SEEEEEs!!!!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Dette blir knall det.. Noen som vet hvor stabæk folket skal s`??? Alle må vel stå, er vel ikek mye sitte tribune på voldsløkka?? SEEEEEs!!!!!!!!!!!! er en lekker ståtribune på langsiden, den som går langs stavangergata... 3 eller 4 rader, hakket bedre enn mot Follo... Regner med at det er der vi havner, da det er skilt rett på nedsiden som sier at det er der bortesupporterne skal stå... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Var vel der vi sto sist også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Var vel der vi sto sist også. er så lenge siden, hvem husker da det??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten817 0 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Takk for det!!! Blir i hvertfall moro å se gutta med lave skuldre, og kanskje får vi se litt samba!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Billetter? Er det forhåndsbestilt, eller kjøper vi på løkka Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 038 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Jeg tror nok du trygt kan satse på at det er billetter igjen når du kommer i morgen. Tror det til og med er plass til meg der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Jeg tror nok du trygt kan satse på at det er billetter igjen når du kommer i morgen. Tror det til og med er plass til meg der. lurer på om jeg ikke skal legge meg i sovepose utenfor stadion bare for å sikre meg plass i morgen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alberta 54 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 ÅÅhja.. treig du.. har ligget her siden sandefjordkampen jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Er det der du er? Har lurt litt på det, men går så mye i gledesrus at jeg har ikke tenkt så mye på det. Men jeg kan ikke huske at du spurte faren din om lov. :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andersblaa<3 0 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Jeg tror nok du trygt kan satse på at det er billetter igjen når du kommer i morgen. Tror det til og med er plass til meg der. lurer på om jeg ikke skal legge meg i sovepose utenfor stadion bare for å sikre meg plass i morgen... du overdriver vel ikke litt da...? tenker på ordet ''stadion''... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Jeg tror nok du trygt kan satse på at det er billetter igjen når du kommer i morgen. Tror det til og med er plass til meg der. lurer på om jeg ikke skal legge meg i sovepose utenfor stadion bare for å sikre meg plass i morgen... du overdriver vel ikke litt da...? tenker på ordet ''stadion''... sorry burde vel kanskje skrevet gressplenen (med gjerdet rundt) eller noe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 682 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Del Skrevet 19. Oktober 2005 ÅÅhja.. treig du.. har ligget her siden sandefjordkampen jeg Siden den i sommer, eller den på søndag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 038 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Del Skrevet 19. Oktober 2005 I dag skal jeg Spade!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Del Skrevet 19. Oktober 2005 ÅÅhja.. treig du.. har ligget her siden sandefjordkampen jeg Siden den i sommer, eller den på søndag? Blås nå i detaljer, det viktigste er at hun er der når kampen starter. Hun skal nemlig holde sin gamle far (som altså ikke kan komme pga utenlandsreise) oppdatert via telefon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Del Skrevet 19. Oktober 2005 I dag skal jeg Spade!! Pleier vanligvis ikke bry meg når jeg ikke skjønner folk inne på dette forumet. Men: hææ? Hva mener dere? Spade? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Del Skrevet 19. Oktober 2005 I dag skal jeg Spade!! Pleier vanligvis ikke bry meg når jeg ikke skjønner folk inne på dette forumet. Men: hææ? Hva mener dere? Spade? Å kalle en spade for en spade... Noen kaller skulking for spade. Diverse antydninger til hvordan man skal komme seg unna jobb på en onsdag så man er på kamp klokka tre har florert på forumet siden kamptidspunktet ble anonnsert. Å "spade" betyr dermed at man skal på Stabæk - Skeid. Logisk? For så vidt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå