Alzheimer 2 525 Del Skrevet 9. Mai 2003 Del Skrevet 9. Mai 2003 Jeg begynner å bli litt smålei av at Thomas ikke leverer. som spiss har man én oppgave; å score. Thomas er rask og sterk, men er mindre venn med ballen enn Kaasa på en dårlig dag, og hodedueller vinner han aldri. Jeg mener Gaute bør prøve noe nytt på topp. Peter Sand spilte avslutningsvis spiss på 2. laget i siste kamp og putta. Da han i rollen til Martin på Rakkestad var mye inni boksen vant han hodedueller, kjempa og skapte sjanser i et trangt forsvar. Jeg har ikke sett tvillingbror Ebbe så mye, men er de så innmari forskjellige? Og hvis Peter spiller defensiv midtbane synes jeg Tryggvi, Mikkel eller Samir bør prøves, eller juniorene. Eller er jeg bare negativ mot Thomas, som egentlig er kjempegod? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asbjorn 0 Del Skrevet 9. Mai 2003 Del Skrevet 9. Mai 2003 Et godt poeng,han må være den i Norge med flest bommer på 100% sjanser!!!!! Er frustrerende å se på,en kan ikke alltid la Thomas leve på det talent-stemplet han fikk for mange år siden ,i håp om at han år etter år,kamp etter kamp, skal slå igjennom.......... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 005 Del Skrevet 9. Mai 2003 Del Skrevet 9. Mai 2003 Thomas er rask og sterk, men er mindre venn med ballen enn Kaasa på en dårlig dag, Dette må vel være årets ærekrenkelse av en spiller? Kaasa "med mottak som en Lecablokk", var på en helt annet ballvennivå enn Thomas :-) Ellers er jeg ikke helt enig. Jeg synes Thomas har hevet seg betraktelig fra fjoråret og fortjener plassen. Jeg kan iallefall ikke se at noen andre spilt seg inn f.eks via 2.laget. Jeg skulle selvfølgelig også gjerne sett at han putta litt mer, men det er jeg sikker på kommer. Elaang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
minstemann risan 0 Del Skrevet 9. Mai 2003 Del Skrevet 9. Mai 2003 Man kan jo tillate seg å spørre hvor lenge man skal få love til å slippe unna med at man er ung og lovende... Han er bedre nå enn tidligere, men han skulle jo bli så forbanna god en gang trodde vi. Det er lov til å være skuffet. Som Alz' nevner så er de jo noe å forsøke, f.eks mot Sparta å bruke Peter, med det argumentet alene at han er broren til Ebbe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fullemann 611 Del Skrevet 10. Mai 2003 Del Skrevet 10. Mai 2003 Jeg synes vi kan kjøpe tilbake Kaasa, prøve dem som spisspar gjennom en hel sesong, den som scorer mest får plassen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 10. Mai 2003 Del Skrevet 10. Mai 2003 Da er det vel enklere å bruke Morten Henriksen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 10. Mai 2003 Del Skrevet 10. Mai 2003 Syns Morten Henriksen er oppskrytt. han er da virkelig ikke så god som alle skal ha det til? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest gladlaks Del Skrevet 10. Mai 2003 Del Skrevet 10. Mai 2003 finstad har hatt noen positive takter i år. han har til og med scoret mål på verdensklassekeeperen holtan. slikt skal man ikke kimse av. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 3. Juni 2003 Del Skrevet 3. Juni 2003 Så denne tråden først nå, men spiss-problemet er jo ikke blitt noe mindre de siste ukene. Finnes det noen god forklaring på at Pebbe ikke er prøvd ut? Pebbe Sand Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 3. Juni 2003 Del Skrevet 3. Juni 2003 Hepp! Jeg tror kanskje årsaken til at Thomas ikke scorer har med makkeren hans å gjøre. Thomas er på sitt beste når han kan starte rundt midbanen og gå på lange løp inn i bakrommet til motstanderene. Han bruker laaang tid på å nå toppfart, men det er ikke mange som holder følge når han når toppfarten! Thomas var god i spann med Belsvik. Belsvik møtte oppspillet og Thomas gikk på løp i bakrommet. Etter at Belsvik forsvant så har vi manglet et oppspillpunkt. I så måte var det veldig synd at vi valgte å selge Marel. Han hadde potensialet til å bli en god møtende spiss. Både Thomas, Trygvi og Markergård er best rettvent. Ideen om å bruke Sand som oppspillpunkt på topp er ikke så veldig dumt, men jeg så ham senest i går på Marienlyst og ble ikke imponert.... Jeg tror at Thomas vil fortsette å fremstå som usikker og klønete så lenge han spiller i spann med Gudmundsson. Det blir ihvertfall lenge mellom hver gang vi får se hans varemerke som er laange raske løp inn bak forsvaret til motstanderen. Jeg synes også vi generellt har blitt dårligere på overganger enn hva vi var før. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 3. Juni 2003 Del Skrevet 3. Juni 2003 Syntes Thomas var svak i starten av sesongen men han har kommet seg , jeg syntes han jobber knallhardt om dagen. Det er ikke hans skyld at Gaute ikke slipper frem flere midtbanespillere som kan støtte han. Ellers så er det ikke umulig Sand kan prøve seg som spiss, Mikel er alt for temposvak og ellers bare svak til å spille spiss. Han er bedre bakover på banen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 3. Juni 2003 Del Skrevet 3. Juni 2003 Thomas er dessverre den beste spissen vi har. Ved siden av han vil jeg gjerne se Sand(han er MYE dårlige enn broen sin Alz) eller Poljak (Drillo bruker jo han som ensom spiss på U19) Trygvi kan holde seg til flaska. Mikkel blir vell høyreving nå som Chippen har dratt, håper jeg ihvertfall.. Tim Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
minstemann risan 0 Del Skrevet 4. Juni 2003 Del Skrevet 4. Juni 2003 Ærlig talt , at Trygvi kan holde seg til flaska er bare idioti å si, han kommer tilbake for fulle mugger til neste kamp. Når det gjelder Mikkel så holder han seg på midtbanen, Henning inn på høyresiden, Samir på venstre limt til hver sin linje og Peter forsøkes sammen med enten Thomas eller Trygvi. Det bør funke bra... Vi ligger på andreplass, selvtilliten er på plass og nå går det vår vei ... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 4. Juni 2003 Del Skrevet 4. Juni 2003 Et par ting om Tryggvi 1. Han har tenkt å forlate som Bosman-spiller (Han har det ikke sant? Hele argumentasjonen min står og faller på at han ikke har tenkt å legge igjen en krone for klubben.) 2. Han er den mest usympatiske typen jeg har sett på en fotballbane (OK, noen Man.u spillere slår han faktisk) 3. Han sa på ABTV at supporterne ikke betyr noe for han (Myggen har i og for seg også sagt at han ikke hører supporterne når han er på banen, men Tryggvi gir bare blaffen) 4. Han kan være god. Veldig god faktisk. Jeg mener vi skal bruke Tryggvi som en joker de siste 15 minuttene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 4. Juni 2003 Del Skrevet 4. Juni 2003 Det er vel ingen som vil ha Tryggvi hvis han forsetter med det dårlige spillet og fylla... Men en ting må nevnes før Tryggvi blir hevet på dør, og det er at han uten tvil er den beste spissen vi har. Han jobber som en tyrker på banen og i fjor putta han flest i hele TL (RBK regnes ikke med lenger). Det er jo en goal-getter vi har mangla etter Belsvik dro, og det har vi i Tryggvi, selv om han har rota fælt denne sesongen. At han har sakt at han ikke tenker på fansen når han spiller driter hvertfall jeg i, jeg vil aller helst ha tre poeng... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alessinho 0 Del Skrevet 4. Juni 2003 Del Skrevet 4. Juni 2003 Mikkel og Tryggvi bør spille på topp. Sand er kun lik bror at utseende. Thomas har fått ALTFOR mange sjanser. Gutten bommer jo på at og har ikke ballkontroll. La han spille litt på 2 laget og få opp sevtilliten igjen. De som roper på Morten Henriksen har et godt poeng, men han får nok utnyttet sine kvaliteter best på kanten. Med ekstrem hurtighet og ekstrem teknikk (som han selv sier han har) må han vel væreChippens perfekte arvtaker! Go Morten!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fullemann 611 Del Skrevet 4. Juni 2003 Del Skrevet 4. Juni 2003 Morten Henriksen er oppbrukt, finn på no nytt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 4. Juni 2003 Del Skrevet 4. Juni 2003 Ærlig talt , at Trygvi kan holde seg til flaska er bare idioti å si, han kommer tilbake for fulle mugger til neste kamp. Da er det bedre og satse på Tom Fodstad han putta også mye mål når han var på topp... Tim Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 4. Juni 2003 Del Skrevet 4. Juni 2003 Synes Gaute kan satse på en god gammeldags løkke filosofi når det gjelder valg av spiss. Før kampen mot brann spør han spillerne : Hvem vil spille spiss?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
aksel 152 Del Skrevet 5. Juni 2003 Del Skrevet 5. Juni 2003 Synes Gaute kan satse på en god gammeldags løkke filosofi når det gjelder valg av spiss. Før kampen mot brann spør han spillerne : Hvem vil spille spiss?? Dette er jo genialt, hvorfor har ingen tenkt på dette før...?? Har noen ringt Gaute?? Nå tar vi bartemennene, YES!! Cl hær wi kome!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 5. Juni 2003 Del Skrevet 5. Juni 2003 Problemet er at ingen vil spille spiss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest gladlaks Del Skrevet 25. Juni 2003 Del Skrevet 25. Juni 2003 http://www.dagbladet.no/sport/2003/06/25/372111.html Noe for Stabæk? Spissene våre, bortsett fra Pollygol, er vaksinert mot å score. Gratis er han, og Tryggvi forsvinner sikkert på bosman i år Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 25. Juni 2003 Del Skrevet 25. Juni 2003 vil han forsterke laget vårt? Er veldig i tvil om akkuratt det. Se heller etter en ungutt i utlandet, sverige eller Island. Men først bør vel Markegol få prøve seg... Anders Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 25. Juni 2003 Del Skrevet 25. Juni 2003 Tryggvi er vel den spilleren som syter mest i hele Tippeligaen. Så ham i cupen mot Ranheim (3.div) i fjor, han oppførte seg som skadeskutt elg hver gang mostanderen pirket litt borti ham...........usympatisk spiller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
minstemann risan 0 Del Skrevet 26. Juni 2003 Del Skrevet 26. Juni 2003 Nå begynner det å bli veldig innlysende, Branimir scorer jo på bestilling og han får vel neppe noe mindre selvtillit av det. Men orker han 90 min ? Ja, så har jo Peter finjustert skuddfoten og det har jo betalt seg... Litt lengre bak i køen har vi jo H.Hauger, E.Markegård. Trenger vel ikke akkurat å shoppe ennå ? Men jeg vet hva jeg som trener hadde fortalt Trygvi og Finstad like før ferien...FINN FORMEN FOR FAEN !!!!! Men sånt sier man vel ikke som trener...............eller småbarnsfar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 15. Juli 2003 Del Skrevet 15. Juli 2003 http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=108217 Synes forresten dette bildet var bra. Peter hadde glemt skoene sine, stakkar, og fått lånt et par balettsko som Thomas hadde i bagen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest gladlaks Del Skrevet 25. Juli 2003 Del Skrevet 25. Juli 2003 Nannskog noe for Stabæk? http://www.fotbolldirekt.com/IndexNews.cfm?ID=10098 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg