stabækdelux 0 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Har akkuratt hjulpet brodern med å melde seg inn i forumet.. Vi prøver å legge inn et innlegg, men for med en gang opp feilmelding i en rosa boks.. Som vanlig.. Hva skal jeg gjøre for å fjerne det? Noen som har hatt det problemet? Takk på forhånd for all hjelp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Har akkuratt hjulpet brodern med å melde seg inn i forumet.. Vi prøver å legge inn et innlegg, men for med en gang opp feilmelding i en rosa boks.. Som vanlig.. Hva skal jeg gjøre for å fjerne det? Noen som har hatt det problemet? Takk på forhånd for all hjelp! Hvordan ser den rosa boksen ut? Slik? eller er den mer slik?: Hva står det i boksen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Har akkuratt hjulpet brodern med å melde seg inn i forumet.. Vi prøver å legge inn et innlegg, men for med en gang opp feilmelding i en rosa boks.. Som vanlig.. Hva skal jeg gjøre for å fjerne det? Noen som har hatt det problemet? Takk på forhånd for all hjelp! Hvordan ser den rosa boksen ut? Slik? eller er den mer slik?: Hva står det i boksen? Nei, den er nok litt mere firkantet:D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guinn 1 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Hva er brukernavnet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Hva er brukernavnet? Stabækblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Hva er brukernavnet? Stabækblaa Kreativt...;-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guinn 1 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Be din bror om å sjekke eposten. Han skal ha fått en epost med instruksjoner om hva han må gjøre for å kunne poste Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Be vedkommende om å sjekke eposten sin. Han skal ha fått en epost med instruksjoner om hva han må gjøre for å kunne poste Takk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Hva er brukernavnet? Stabækblaa Kreativt...;-) Jeg er imponert over hvor mange navn det er mulig å få til med "Stabæk" og "blaa"... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Albert, hadde jeg vært deg vill ejeg byttet navn til StabækAlbert eller Albertblaa.. Hadde fortrukket det siste, men its up to you! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Albert, hadde jeg vært deg vill ejeg byttet navn til StabækAlbert eller Albertblaa.. Hadde fortrukket det siste, men its up to you! Blaabert? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Del Skrevet 18. Oktober 2005 Blaabert synes jeg var fint. Det gav nesten følelsen av å være den andre Skybert, nemlig den homofile, dog usynlige vennen til Albert Åberg. Blaaberg. ...Nå har jeg sittet oppe for lenge igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Posse - jeg tror jeg velger å overse innlegget ditt. Jeg heter Albert (mellomnavn) og tror jeg beholder det. Jeg har blaatt hjerte, og tror jeg beholder det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Åssen har du fått tak i bilde av lommeboken min, Lars? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Del Skrevet 19. Oktober 2005 mens du likevel snakker her om problemer; hvordan får man søkefunksjonen til å fungere?? kommer bare feilmelding vær eneste gang! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Del Skrevet 19. Oktober 2005 mens du likevel snakker her om problemer; hvordan får man søkefunksjonen til å fungere?? kommer bare feilmelding vær eneste gang! Funksjonen er av sikkerhetsmessige årsaker stengt for vanlige brukere. For oss FairFans derimot.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guinn 1 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Del Skrevet 19. Oktober 2005 mens du likevel snakker her om problemer; hvordan får man søkefunksjonen til å fungere?? kommer bare feilmelding vær eneste gang! Les feilmeldingen Søkefunksjonen er slått av. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Hva vil dert si å være fair fans? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Hva vil dert si å være fair fans? Det er for medlemmer av Stabæk Support. Om du er det, kontakter du en i styret og ber om å få bli FairFans. Og en ny og hittil lukket verden vil åpnes seg for deg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Hva vil dert si å være fair fans? Det er for medlemmer av Stabæk Support. Om du er det, kontakter du en i styret og ber om å få bli FairFans. Og en ny og hittil lukket verden vil åpnes seg for deg... Hvem kontaktet du? Joffen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Posse - jeg tror jeg velger å overse innlegget ditt. Jeg heter Albert (mellomnavn) og tror jeg beholder det. Jeg har blaatt hjerte, og tror jeg beholder det. Hva med "Albæk"? Ellers har du "aalBert" der aalB er Blaa baklengs. Fikst, ikke sant? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Nå kommer de feilmedling på alt jeg prøver å gjøre.. har helelr ikke fått noen mail om instruksjoner av posting o.l. Hva må gjøres? Noen som vet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Tør vi anbefale å slå kjerringknute på alle kablene som kommer ut av modemet, slik at ikke virusene renner ut over gulvet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabæk Gutt 0 Del Skrevet 20. Oktober 2005 Del Skrevet 20. Oktober 2005 Hva er Fair Fans? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 21. Oktober 2005 Del Skrevet 21. Oktober 2005 Hva er Fair Fans? Det er for medlemmer av Stabæk Support. Om du er det, kontakter du en i styret og ber om å få bli FairFans. Og en ny og hittil lukket verden vil åpnes seg for deg... Må innrømme at det der var henta fra Albert eller "blaabert" om du vil:D:D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 22. Oktober 2005 Del Skrevet 22. Oktober 2005 Albert, hadde jeg vært deg vill ejeg byttet navn til StabækAlbert eller Albertblaa.. Hadde fortrukket det siste, men its up to you! Blaabert? For likt nicket mitt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 22. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 22. Oktober 2005 (endret) Albert, hadde jeg vært deg vill ejeg byttet navn til StabækAlbert eller Albertblaa.. Hadde fortrukket det siste, men its up to you! Blaabert? For likt nicket mitt! Hallo - det er rimelig stor forskjell på Blaatter (Blotter) og Blaabert! (Men slapp av, jeg beholder Albert...) Endret 22. Oktober 2005 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 23. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 23. Oktober 2005 (endret) AALBert? bare med en ekstra a i albert men samtidig blaa bakvendt Endret 23. Oktober 2005 av Rubbster Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
solli 0 Del Skrevet 23. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 23. Oktober 2005 (endret) Albert, hadde jeg vært deg vill ejeg byttet navn til StabækAlbert eller Albertblaa.. Hadde fortrukket det siste, men its up to you! Blaabert? For likt nicket mitt! Hallo - det er rimelig stor forskjell på Blaatter (Blotter) og Blaabert! (Men slapp av, jeg beholder Albert...) Støttes. Endret 23. Oktober 2005 av solli Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 23. Oktober 2005 Del Skrevet 23. Oktober 2005 Jeg velger å ikke kommentere mer på nicket mitt (som faktisk utgjør en del av navnet mitt), selv om jeg må innrømme at AALBert var et morsomt forslag. Men om jeg bruker forumet mer til å diskutere meg selv eller familien min etc, risikerer jeg vel sanksjoner fra styret. I verste fall henvist til et eget forum? (Skitt, nå kommenterte jeg visst likevel...) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå