pauligirl 236 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Del Skrevet 19. Oktober 2005 alle bilder ligger her: før kampen, kamp, feiring på stadion opprykksfest på blaa etter kampen kos dere :-) i tillegg har vi en bra video, ca. 65 min., siste minuttene av kampen (+ 2 mål), jubel og feiring på tribunen og foran sponsorteltet, spillerne på onkel blaa og stabæklars konsert. skal jobbe med å lage en dvd av videoen. trengs litt tid, men jeg tror den er ferdig i neste uke. takk for denne fantastiske og uforglemmelige søndagen! hilsen fra en glad tysk jente :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Del Skrevet 19. Oktober 2005 Jeg begynner nesten å grine når jeg ser bildene... fy faen for en kveld. (: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 20. Oktober 2005 Del Skrevet 20. Oktober 2005 fy fader så kult bilde av skjønsberg, bakgrunnsbilde fra nå av! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 20. Oktober 2005 Del Skrevet 20. Oktober 2005 Helt fantastiske! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå