stabækLars 1 998 Del Skrevet 20. Oktober 2005 Del Skrevet 20. Oktober 2005 Jeg fikk litt for mye innabords, og uttabords med hjem fra Onkel Blaa på søndag. Dersom noen savner en Stabæk-hettegenser PUMA, blaa, damestørrelse medium, og/eller et $$-skjerf, send meg en PM. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. Oktober 2005 Del Skrevet 20. Oktober 2005 hvor faen er dama? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 20. Oktober 2005 Del Skrevet 20. Oktober 2005 hvor faen er dama? Hahahah Droppa du groupien, Lars? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 21. Oktober 2005 Del Skrevet 21. Oktober 2005 Var vel heller dama som klarte å stikke av før Stabæklars fikk fullbyrdet sitt syndefulle ærend. Ikke rart hun ikke tør å stå frem, bare for å gi Stabæklars en ny mulighet. Bra forsøk, Stabæklars! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 21. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 21. Oktober 2005 (endret) Jeg reddet også et stabæk sjerf fra drukningsdøden på søndag. Det var nemlig ikke bare jeg som hadde fått for mye øl, på gulvet plukket jeg opp sjerfet mitt som lå å badet i denne fatastiske drikken, sjerfet var kliss vått, det rant faktisk av det, på vei hjem finner jeg ut at jeg har to klissvåte sjerf i hånda? Noen som savner et? Begge sjerfene ligger nå rene og tørre på vaskemaskinen. Endret 21. Oktober 2005 av Tonje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 998 Del Skrevet 21. Oktober 2005 Del Skrevet 21. Oktober 2005 Jeg reddet også et stabæk sjerf fra drukningsdøden på søndag. Det var nemlig ikke bare jeg som hadde fått for mye øl, på gulvet plukket jeg opp sjerfet mitt som lå å badet i denne fatastiske drikken, sjerfet var kliss vått, det rant faktisk av det, på vei hjem finner jeg ut at jeg har to klissvåte sjerf i hånda? Noen som savner et? Begge sjerfene ligger nå rene og tørre på vaskemaskinen. Både Armando og Anna savner skjerf. Mye tyder også på at hettegenserdame-mysteriet begynner å løse seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 21. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 21. Oktober 2005 (endret) Jeg reddet også et stabæk sjerf fra drukningsdøden på søndag. Det var nemlig ikke bare jeg som hadde fått for mye øl, på gulvet plukket jeg opp sjerfet mitt som lå å badet i denne fatastiske drikken, sjerfet var kliss vått, det rant faktisk av det, på vei hjem finner jeg ut at jeg har to klissvåte sjerf i hånda? Noen som savner et? Begge sjerfene ligger nå rene og tørre på vaskemaskinen. Nei, men ølen på gulvet var min og den vil jeg gjerne ha igjen Endret 21. Oktober 2005 av Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 22. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 22. Oktober 2005 (endret) Jeg reddet også et stabæk sjerf fra drukningsdøden på søndag. Det var nemlig ikke bare jeg som hadde fått for mye øl, på gulvet plukket jeg opp sjerfet mitt som lå å badet i denne fatastiske drikken, sjerfet var kliss vått, det rant faktisk av det, på vei hjem finner jeg ut at jeg har to klissvåte sjerf i hånda? Noen som savner et? Begge sjerfene ligger nå rene og tørre på vaskemaskinen. Nei, men ølen på gulvet var min og den vil jeg gjerne ha igjen Jeg lurer nå litt på hvordan ølet klarte å stikke av fra deg, men jeg nøyer meg med å spørre om du har fått det igjen? Endret 22. Oktober 2005 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 23. Oktober 2005 Del Skrevet 23. Oktober 2005 Spørsmålet blir da om Tonje vrei opp skjerfene i et glass før hun vasket skjerfene slik at ikke øl og snus etc. gikk til spille? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå