Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kort om Christian Holter: Christian debuterte for Stabæk 22.04.1995 den dagen Stabæk debuterte i Tippeligaen. Stabæk fikk som de fleste husker ikke med seg mange poeng den kvelden, Christian Holter fikk kun med seg 45 minutter i den kampen, men klarte å skaffe seg et kult kort.

Å bli byttet ut ved pause var ingen vanlig kost for Christian Holter, han har vel i omtrent hatt fast bostedsadresse på Stabæks venstrebæk etter den kampen og frem til klubbens nedrykk i 2004 spilte han 230 kamper for Stabæk fra start. Christian puttet 27 mål for Stabæk og omtrent 10% av de var fra egen banehalvdel. Våren 2005 opplevde Christian å skade i tommelen noe som medførte at han mistet plassen i førsteelleveren. Rett fra operasjonsbordet og i narkoserus ble Christian far for første gang. For oss andre som har opplevd fødsler høres det ut som en veldig behagelig måte å bli far på, men det er et annet tema.

Christian har alltid vært en fantastisk kar for Stabæk, bidratt med hele seg noe som medførte at han kapret Norges fineste hetro håndballdame ever. For oss er det godt å vite at Christian kommer til å fortsette å jobbe med laget via Målklubben.

Dette begynner å høre jævlig mye ut som en tale i en begravelse, så jeg tror det er på tide å legge opp.

Takk for alt Christian!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trist. Holter har vært med på mange oppturer med Stabæk og det er vemodig å se en så lojal spiller forsvinne. Men, som de sier, all good things must come to an end. Men de gode minnene lever videre!

Hall Of Fame, uten et snev av tvil! 16 forever.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rett inn i Æres Hallen med Christian. Alt fra knokkelknusende taklinger til 60 meters mål har han gitt oss opp gjennom åra. En ekte legende på linje med Flem og Skistad. (Skistad er ikke i Hall Of Fame, men han er fortsatt en legende)

Takk for alt, Holter!

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Christian Holter har vært en ekte Stabæk gutt som alltid har satt laget og klubben først.

Fra en som begynte å følge klubben i 1998, blir det veldig rart å se en Stabæk tropp uten Christian. :(

Jeg ønsker deg lykke til, Christian.

Tusen takk for alt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk Christian! En mann med et ekte blaatt hjerte! Godt å høre at han ikke forsvinner helt fra klubben men kommer til å fortsette å jobbe med allegutta.

Endret av HenrikM
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vemodig. Holter er selvskreven i 'Fame-hallen. Blir på en måte som å miste bikkja si; Man vet at en dag skjer det, men likevel er det så sjokkerende trist når det først inntreffer.

Håper Stabæk får brukt Christian nyttig på sidelinja fremover da!

Takk for mange fine år og lojalitet ovenfor klubb og fans!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ååh, tusen takk Christian!

Du var alltid min favoritt, jeg trente med deg, det var stort for meg ! Jeg prata med deg masse=) Du har alltid vært en stor spiller for meg som jeg har sett opp til..

Tusen takk for alt du har gjort for klubben!

Vil aldri glemme deg :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

forventet egentlig ikke noe annet.

En av de mest stabile spillerne legger skoa på hylla..

:ringo: glemte du ikke en klapp?

Christian Holter

Klapp klapp klapp

Det er mulig,

Det ble litt mye rødvin til kalven i går....

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en strålende karriere! Ble det ikke en liten landskamp i Danmark også, eller husker jeg feil?

Men huff som tiden flyr, dere. Holter er stor, men Hall of Fame? tenkte jeg. Han var da ikke med oss opp som Skistad og Flem. Men det begynner å bli mange år siden, det. La oss ta et ekstra godt farvel med Christian mot Pors. Den siste fra en stort lag som debuterte i Eliteserien!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en strålende karriere! Ble det ikke en liten landskamp i Danmark også, eller husker jeg feil?

Men huff som tiden flyr, dere. Holter er stor, men Hall of Fame? tenkte jeg. Han var da ikke med oss opp som Skistad og Flem. Men det begynner å bli mange år siden, det. La oss ta et ekstra godt farvel med Christian mot Pors. Den siste fra en stort lag som debuterte i Eliteserien!

fra Hall of Fame

"I november 1998 ble Stabæk fotballs "Hall of Fame" etablert, og de to første spillerne valgt inn. Kriteriene for å bli valgt inn i Hall of Fame er at en spiller, trener eller leder må ha gjort en helt ekstraordinær innsats for klubben; en innsats som vil bli husket i årtier etter at selve karrieren er avsluttet. Å bli innvalgt i Hall of Fame er Stabæk fotballs største æresbevisning. Man kan bare velges inn etter at den aktive karrieren er over, og det kan maksimalt velges inn èn person hvert tredje år - med unntak for startåret da to spillere fikk denne æresbevisningen."

Alt ligger med andre ord tilrette for en forøkning i Hall'en ved årsskiftet :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Unnskyld, dette er en tråd med hyllest til Holter. Og ikke en tråd hvor vi argumenterer MOT Holter in Hall of Fame.

Takk for alt.

Slettet opprinnelig innlegg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, Holter har vel ikke gjort en helt ekstraordinær innsats for klubben bortsett fra å være jævlig trofast?

Vil si at å være jævlig trofast er noe ekstraordinært i dagens fotball.

helt enig med deg!

christian holter er en av de få spillerne jeg kommer til å huske i alle evigheter!

han er både trofast og emosjnell (han gråt på nedrykk, og han var nesten overlykkelig da vi rykket opp), og han setter stor pris på det supporterne har gjort/gjør. det liker jeg og det er egentlig en ganske uvanlig holding hos fotballspillere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
En legende skyter skoa på hylla.
  • Opprett ny...