Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg håper bare jan, for å være ålreit, lar christian spille mot pors. Det hadde vært en bra avslutning. Det og et mål eller to fra midtbanen..!

Det beste ville være å slippe han inn fra pause; da kan Christian også spille opprykkskampen for 2.laget, og være med på å sikre opprykk der også! Det hadde vært litt av et ettermæle!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange gode og fine ord om Christian i denne tråden, og hvert eneste ett av dem er fullt fortjent !

Takk til Christian for alt han har gjort for klubben, den han hele tiden har vært, og den jobben han helt sikkert kommer til å gjøre fremover.

Takk også for den flotte "takk for meg"-hilsenen han gir oss alle på stabak.no

Heldigvis er det ikke en avskjedshilsen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for alt Christian!!

Søndag kommer til å bli en trist dag, jeg sitter allerede nå med tårene i øynene.

Og tror ikke det blir noe bedre på søndag.

Lykke til i ny jobb Christian!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Budstikka bruker to sider på saken i papirutgaven, med masse bilder. Verdt å kjøpe!

ABTV - sorry, heter TVBudstikka nå, har også et bra innslag om han idag. Jeg har ikke sagt stort i denne tråden. Det er fordi jeg synes dette er fryktelig vemodig. Så mange av de store heltene har forsvunnet i løpet av de siste 12 månedene, og nå forsvant kanskje den største - og iallefall mest trofaste - av dem alle. En helt som behersker lokaldialekten til fulle.

Jeg vil savne ham. :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pga arrangement i håpløs regi av skolen til datteren min er jeg forhindret fra å komme meg til Nadderud i morgen. Håper dere som er til stede gir Christian all den honnør han fortjener. Takk for 11 solide år, Christian. Mange spillere som kunne lært litt om klubblojalitet av deg. Som Flem uttrykker det, en hedersmann.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
En legende skyter skoa på hylla.
  • Opprett ny...